Barnevogn

Hadde egentlig bestemt meg for babyjogger city elite! Men så vant jeg bilstol på Topp100 desember her på BV, og den passer ikke på Babyjoggeren!! Så nå tror jeg det blir TFK joggster twist, eller joggster adventure som den heter nå tror jeg[emoji5] vil gjerne ha mulighet til å ha bilstolen på vogna![emoji7]
 
Hvilken vogn vil han ha da? [emoji5]

Hmm vi bor på landet og skal ikke jogge eller løpe særlig med den [emoji23][emoji85] så blir en Emmaljunga DUOvogn. Også blir det nok det understellet med hjul som snur på seg foran. Så på babyshop.no at den lå på 11000 Ellerno. Flaks vi har supersnille svigerforeldre som hjelper oss med denne [emoji28]

Han er imot relativt mange vogner pga kvalitet på hjul og understell.. :p Jeg har virkelig ikke snøring på dette her [emoji23][emoji28] så glad han kan ta litt kontroll.
 
Jeg kjøpte vogn før jeg ble gravid [emoji23] lenge leve optimisten?
Tutek turran duovogn. Første vognen var en emmaljunga Edge duo[emoji5] var ganske fornøyd med den. Men forelsket meg i den jeg kjøpte nå og var ikke skuffet da den kom i posten fredagen [emoji7]

Denne har jeg også sett på [emoji4] vil du sende meg noe bilder av den? Og skrive litt om ditt inntrykk av den? Finner så lite om den på nettet...
 
Vi tenker å finne noe brukt denne gangen. Hadde TFK joggster twist til kommende storesøster, likte den vogna godt egentlig, men var dumt at sittedelen ikke kunne vendes mot meg og at bagasjekurven var vanskelig å komme til når ryggen var slått ned. Derfor tror jeg det blir en stødig og god vogn med 4 hjul denne gangen.
 
Jeg også!! Har du noe anelse om den er like stor som de andre emmljunga typene slått sammen? [emoji4] syns den virker mye mindre og nett!
Ingen anelse, kun sett den på nett. Gleder meg til å se den i butikk :D
 
Ganske sikker på at vi kommer til å gå for denne :)
50C83C3D-875E-41C5-85AF-12A834A3285A.jpeg
 
Jeg også!! Har du noe anelse om den er like stor som de andre emmljunga typene slått sammen? [emoji4] syns den virker mye mindre og nett!
Nå vet jeg ikke hvilken annen emmaljunga du sammenligner med, men den er mindre slått sammen enn flere av de. Søk på YouTube så ser du :)
 
Nei, har ikke det. Er den god? Har ikke turt meg i butikken enda, men blir nok ikke mange ukene til :D
Ja jeg likte outdoor best, men kan ha vært en tilfeldighet, måtte bestemme meg fort (konkursbo). Anbefaler å kikke litt på forhånd, plutselig dukker det opp et salg ;)
 
Ja jeg likte outdoor best, men kan ha vært en tilfeldighet, måtte bestemme meg fort (konkursbo). Anbefaler å kikke litt på forhånd, plutselig dukker det opp et salg ;)
Vet ikke akkurat hvilken modell det var jeg la ut bilde av, men skal hvertfall ha den i grå:joyful:

Hva betalte du?
 
Denne har jeg også sett på [emoji4] vil du sende meg noe bilder av den? Og skrive litt om ditt inntrykk av den? Finner så lite om den på nettet...
Beklager men jeg har pakket den vekk og tok ingen bilder. men jeg kan prøve å forklare.
Den har store luft hjul som gjør at den er lett å trille, god plass under vognen, Supert at en kan kjøpe med adaptere sånn at en kan feste bil stol på vognstellet, stellevesken var litt liten syns jeg.
Bagdelen var veldig fin, håndtak som er gjemt inni på begge sider av den, men skulle ønske det hadde vært mulig å ta taket litt lengre frem som jeg kunne på emmaljunga. jeg likte veldig godt at den er i lær. Jeg monterte ikke sittedelen på men såg på den og den såg helt fin ut, kanskje litt liten. også var den med regntrekk og myggnett. Jeg fant heller ikke så mye om vognen men angrer ikke. Er video av vogne på YouTube. Mannen min er over 190 så den passer fint til han også siden håndtaket går høyt opp. Nå prøvde jeg bare på gulvet men det var gode bremser og lett å legge sammen :D
 
Vet ikke akkurat hvilken modell det var jeg la ut bilde av, men skal hvertfall ha den i grå:joyful:

Hva betalte du?
Tror din er lounge, hjulene er annerledes på lounge, outdoor og competition.
Husker ikke hva prisen ble tilsammen, kjøpte en del andre ting samtidig.
 
Vi har en emmaljunga og en cybex (?)
 
Tror din er lounge, hjulene er annerledes på lounge, outdoor og competition.
Husker ikke hva prisen ble tilsammen, kjøpte en del andre ting samtidig.
Vi har lounge, og er kjempeførnøyd[emoji4] har ikke prøvd de to andre da. På et tidspunkt måtte vi kjøre vogna gjennom skikkelig myrete og steinete sti, og jeg ble imponert over hvor godt det gikk [emoji23]
 
Vi har bugaboo buffalo fra før. Blir å bruke den på oktoberspiren også Veldig fornøyd med den vognen Den tar liten plass, er lett og er kjempe kjekk på mange måter. Eneste jeg syntes er minus er at den er litt stiv og at sittedelen er veldig åpen på den :)
Har også Bugaboo. Blir å bruke den på neste også. Har også en trille vi tok i bruk når mini var 8-9 mnd. Har nesten bare brukt den siden da. Bugaboo står nå i barnehagen.
 
Vi har sett på noen, men det er Emmaljunga og Nemo Lin. Er det noen av dere som har erfaring med Nemo Lin?:)
 
Her blir det den nye Bugaboo Fox [emoji4] Og etterhvert en Babyzen Yoyo+ til reising, tenkte jeg.
 
Back
Topp