Barnevogn

Har Baby Jogger City Elite som kommende storesøster bruker nå, og er så fornøyd med den at den skal brukes til nestemann også :) Det eneste minuset med den er at sportsdelen kun kan være vendt fra den som triller, så vi har også en Brio Go som vi nok kommer til å bruke en del :)
 
Vi har egentlig en Mountain Buggy og tenker at en bagdel på den hadde vært supert.
 
Tja, er jo noen vogner jeg syns har vært fine siden før jeg ble gravid! Men vi har ikke så stor bil, så må nok velge litt ut i fra det også :)
 
Jeg kikker stadig på nett og i fysiske butikker på barnevogn :p Synes det er kjempevanskelig! Godt vi har god tid enda :hilarious:
Vurderer en av Emmaljunga'ene eller Stokke Trailz foreløpig.

Mine krav er:
- justerbart håndtak
- vendbar sittedel
- fire hjul
- at man ikke må bøye seg så veldig for å komme til baby
- god størrelse på kurv under
- fint utseende
- svingbare forhjul og generelt gode hjul
- at den ikke er gigantisk når den er lagt sammen

...kommer sikkert flere krav også :hilarious:
 
Har prøvd ut det meste av merker og typer med de tre første barna[emoji85]
Min ekstremt engasjerte samboer ønsker veldig gjerne en Emmaljunga Duo De Luxe[emoji1305] Synes også den er fin, så da ender vi nok opp med den[emoji5]
 
Sikler veldig på Emmaljunga nxt90f :)
 
Vi har Cybex vogn som storebror bruker, den er vi veldig fornøyd med! Kommer ikke på noe som trekker den ned [emoji4]
 
Vi har bugaboo buffalo fra før. Blir å bruke den på oktoberspiren også Veldig fornøyd med den vognen Den tar liten plass, er lett og er kjempe kjekk på mange måter. Eneste jeg syntes er minus er at den er litt stiv og at sittedelen er veldig åpen på den :)
 
Det bestemte jeg meg for i høst da jeg var gravid sist :)
Emmaljunga super viking.
 
Her blir det Emmaljunga [emoji7] vet ikke helt hvilken enda [emoji28] Hadde City cross med 3 åringen, å elsket den [emoji173]️
 
Her blir det Stokke trailz [emoji173]️ er ganske høy og med den så slipper jeg å bøye meg så veldig ned til baby [emoji7]
 
Har to vogner fa før [emoji4] en Bozz elegance som jeg hadde til første mann, den er veldig lett å fin å ha i bilen.
Så har vi en Brio happy som jeg kommer ha her hjemme. Her er det mestedels grusveier og mye dårlig føre. Så den blir stødig å bra att ha hjemme [emoji4]
 
Har emmaljunga mondial deluxe. Kjempe glad i vogna, men ønsker meg nytt understell med sving hjul forann :)
 
Jeg har også vært gjennom noen vogner med de to eldste, sitter igjen med city cross [emoji173]️ og en enkel sportstrille (bozz) for å ha i bilen. Ikke brukt bag til city cross før så spent på om vi blir fornøyd med det!
 
Har super viking til sønnen vår nå, så bruker bare den tenker jeg. Har vært så fornøyd med den vogna! Har prøvd andre, og denne er en vinner [emoji1360] god demping, elsker håndtaket, bagen er lett å bære, sittedelen er lang, lang kalesje (perfekt når det er lav sol), og stor plass under. Litt stor sammenlagt, ellers perfekt [emoji254]
 
Ønsker britax bmotion med bag, i tillegg til eldre brio sportsvogn her. Aldri før tidlig å se på vogn, vel? Da kan man være på utkikk etter tilbud. Men venter en stund til med å kjøpe, da.
 
Jeg kjøpte vogn før jeg ble gravid [emoji23] lenge leve optimisten?
Tutek turran duovogn. Første vognen var en emmaljunga Edge duo[emoji5] var ganske fornøyd med den. Men forelsket meg i den jeg kjøpte nå og var ikke skuffet da den kom i posten fredagen [emoji7]
 
Back
Topp