Barnebursdag i svømmehallen?

Spørs jo selvsagt hvordan bassenget er. Her er det lille bassenget fortsatt sånn at en gjennomsnittlig fireåring ikke har hodet over vannet mer enn en meter eller så fra det grunneste, og at jeg som mor har vann omtrent til halsen på det dypeste.

Badevakter er der jo. Men så er der mye folk i bassenget og krav om at alle som ikke er svømmedyktig er i følge med en voksen, max to som ikke kan svømme pr voksen mener jeg.

Men det kan være annerledes andre steder selvsagt.
Her er det 3 basseng , så forskjellig vannmengder i de.
Jeg hadde ikke gjort det selv med så lite foreldre men tenker at 4-5 voksne hadde vært ok
 
Nei men å ha i svømmehallen
Kan dere ha det i bhg?
Ute?
Ute kunne gått men problemet er jo om det kommer til å regne, også 15-20 barn i parken kan også bli litt mye å holde styr på.

Så også noen I en annen bhg som valgte å skrive i invitasjonen at minst en av foresatte måtte bli igjen men at søsken var hjertelig velkomne slik at hele familien kunne komme
 
Leie SFO?
(Dersom dere har noe slikt i Sverige)
Tja hver skole har jo, og de som vi eventuelt kunne leid av har ikke egne lokaler for øyeblikket siden lillegutt sin bhg for øyeblikket har de lokalene [emoji849]

Har virkelig prøvd å undersøke og se muligheter i flere mnd nå og snakket med kollegaer osv
 
Ute kunne gått men problemet er jo om det kommer til å regne, også 15-20 barn i parken kan også bli litt mye å holde styr på.

Så også noen I en annen bhg som valgte å skrive i invitasjonen at minst en av foresatte måtte bli igjen men at søsken var hjertelig velkomne slik at hele familien kunne komme
Men bowling er jo ogsp moro da
 
Jeg syns badebursdag er helt topp dersom man har nok voksne til å passe på. Men jeg syns ikke noe om badebursdag dersom foreldrene må være med, ikke alle kan/vil bade i svømmehall.
 
Men bowling er jo ogsp moro da
Ja, må ha med flere foreldre der også men snuppa har hvert i en bowling bursdag til ei vi kjenner som er litt eldre og hun likte det ikke [emoji852]️ ellers hadde jeg likt det bedre også. Føler det er nesten sensitivt faktisk å nærmest forlange foreldre til å ha på badetøy og vil tro flere ikke er komfortable med det, er mest derfor jeg har prøvd å unngå det
 
Ville ikke tatt det ansvaret med mindre svømmehallen står for nok badevakter. Skummelt tross gode svømmeferdigheter.
 
Har du andre lokale du kan leie? Grendehus? På jobb? En barnehage? :) Eventuelt få med deg et par foreldre og regelrett ha det ute :)
 
Ville ikke tatt det ansvaret med mindre svømmehallen står for nok badevakter. Skummelt tross gode svømmeferdigheter.
Som nevnt tidligere måtte da minst en av foresatte hvert med barna for forventer at de fleste ikke har noen gode svømmeferdigheter.
Sånn ville ikke hatt større ansvar enn selve bursdagen og passet på at de ikke ødela noe
 
Som nevnt tidligere måtte da minst en av foresatte hvert med barna for forventer at de fleste ikke har noen gode svømmeferdigheter.
Sånn ville ikke hatt større ansvar enn selve bursdagen og passet på at de ikke ødela noe

Blir fort vanskelig det også, av erfaring.. Håper du finner en god løsning :)
 
Har du andre lokale du kan leie? Grendehus? På jobb? En barnehage? :) Eventuelt få med deg et par foreldre og regelrett ha det ute :)
De tingene vi har undersøkt er som det rommet som står i hovedinnlegget.

Jobber på apotek (begge to) så kan ikke ha det der og har som sagt undersøkt og prøvd å finne andre steder for har sett på dette som siste løsning.

Ute er jo også en stor risiko for regn osv, samtidig måtte vi da tatt det i en park i område siden vi ikke har hage her.
 
De tingene vi har undersøkt er som det rommet som står i hovedinnlegget.

Jobber på apotek (begge to) så kan ikke ha det der og har som sagt undersøkt og prøvd å finne andre steder for har sett på dette som siste løsning.

Ute er jo også en stor risiko for regn osv, samtidig måtte vi da tatt det i en park i område siden vi ikke har hage her.

Du har min dypeste medfølelse.. Kjenner jeg gruer meg til disse barnebursdagene..
 
Du har min dypeste medfølelse.. Kjenner jeg gruer meg til disse barnebursdagene..
Hadde vi hatt plass her skulle jeg ha gjerne hatt alt her, kaos i de timene ja og en del å rydde vaske etterpå men går greit den gangen i året.
 
De tingene vi har undersøkt er som det rommet som står i hovedinnlegget.

Jobber på apotek (begge to) så kan ikke ha det der og har som sagt undersøkt og prøvd å finne andre steder for har sett på dette som siste løsning.

Ute er jo også en stor risiko for regn osv, samtidig måtte vi da tatt det i en park i område siden vi ikke har hage her.
Jeg hadde nok satset på ute
Kan dere låne/kjøpe billig partytelt å sette opp om det blir regn?
 
Jeg tror jeg hadde valgt utebursdag og skrevet i invitasjonen at det kan bli avlyst om været blir dårlig. Vi har hatt utebursdag mange ganger. Og vært i mange som har vært ute.
 
Jeg tror jeg hadde valgt utebursdag og skrevet i invitasjonen at det kan bli avlyst om været blir dårlig. Vi har hatt utebursdag mange ganger. Og vært i mange som har vært ute.

Det hadde jeg også gjort. Men er det så mange som 20-25 dere må be? Vi har hatt både hele kullet noen ganger, og kun jentene andre ganger.
 
Jeg hadde nok satset på ute
Kan dere låne/kjøpe billig partytelt å sette opp om det blir regn?
Har ikke hage så måtte da hvert I skogen bak her eller lignende ulempen med leilighet
 
Det hadde jeg også gjort. Men er det så mange som 20-25 dere må be? Vi har hatt både hele kullet noen ganger, og kun jentene andre ganger.
15-20, de er kun tre gutter på avd så å kun be de 12 jentene syns jeg blir feil samtidig som noen venninner som ikke er fra bhg skal inviteres også.
 
Back
Topp