Barnebursdag i svømmehallen?

Hvis det er regn, så kan dere binde opp en presenning mellom trærne der som maten skal serveres. Eller bryr vel ikke ungene seg om det er regn :D
 
Har vært en gang i badebursdag og da var de i 4.klasse og kunne alle svømme selvstendig. Da var det påmeldingsfrist her for da satte de opp så mange livvakter som det krevdes fra svømmestedet faktisk. Der vet jeg de fikk ordne alt av mat og kake selv da utenom på kjøkkenet deres.
 
15-20, de er kun tre gutter på avd så å kun be de 12 jentene syns jeg blir feil samtidig som noen venninner som ikke er fra bhg skal inviteres også.

Da kan du jo vurdere å be barnehagen en dag, og andre venner en annen dag? Går kanskje med 15 barn hjemme, og badebursdag med de andre?
 
Ikke bare som de fleste her sier ville jeg ikke tatt på meg det ansvaret men en god del barn har satt inn dren i ørene og da skal man være litt forsiktig med bading så selv ville jeg kanskje valgt bowling om det ikke er noen andre steder du kan leie. Her hadde vi samme problemet med leie av lokale helt til vi spurte røde kors om å leie. Her kan man også leie ungdomshuset, samfunnshus og gym hallen. (regner med du har god oversikt over muligheter men evt så kan du spør i en kjøp salg gruppe på facebook i ditt område om noen vet om noe litt rimeligere.):)
 
Back
Topp