Barnebursdag i svømmehallen?

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Fra når tenker dere at det er greit?

Selv tenkte jeg å vente til ungene ble selvstendige og kunne svømme selv, men vi har en veldig liten leilighet og får ikke dyttet inn 15-20 barn (74 kvm).

Ringte et sted i nærheten som leier ut rom til bursdager osv, men de ville ha mellom 1000-2000 for 4 timer, ungene kunne ikke leke inne og mat måtte kjøpes der så ser for meg at det blir noen tusen der samt at de var usikre på om vi kunne ta med egen kake [emoji849] de har fin lekeplass ute men så vil jeg ikke gamble på om det blir fint vær eller ikke.

Så da står vi mellom å leie svømmehallen eller bowlinghallen, hun som har bursdag og blir 6 år vil ikke ha bowling bursdag men bade bursdag.
 
Fra de er svømmedyktig

Men kengubarnet var i sin første barnebursdag da han var 4 år
 
15-20 unger som ikke kan svømme i badebursdag? Da må du kreve at hver av dem har med seg en voksen som passer på sin unge hele tida. Jeg hadde ikke orket. Finnes det ikke noe annet? Her kan vi leie barnehagen eller låne skolen, heldige sånn.
 
Det ansvaret ville ikke jeg ha tatt for å være helt ærlig.

Her går det for det meste i lekeland og McDonalds bursdager i den alderen
 
15-20 unger som ikke kan svømme i badebursdag? Da må du kreve at hver av dem har med seg en voksen som passer på sin unge hele tida. Jeg hadde ikke orket. Finnes det ikke noe annet? Her kan vi leie barnehagen eller låne skolen, heldige sånn.
16 var de i den kb var i og 2 voksne ( hadde vi visst de bare var 2 så hadde en av oss blitt igjen)
 
16 var de i den kb var i og 2 voksne ( hadde vi visst de bare var 2 så hadde en av oss blitt igjen)
16 unger som ikke kan svømme og to voksne? Grøss og gru!
 
15-20 unger som ikke kan svømme i badebursdag? Da må du kreve at hver av dem har med seg en voksen som passer på sin unge hele tida. Jeg hadde ikke orket. Finnes det ikke noe annet? Her kan vi leie barnehagen eller låne skolen, heldige sånn.
Kommer da til å kreve at minst en av foreldrene er med selvsagt og passer på sitt barn og om de vil kan søsken være med.

Ikke som ikke involverer en tom sal uten stoler og bord også må vi da vaske oss ut.
 
Kommer da til å kreve at minst en av foreldrene er med selvsagt og passer på sitt barn og om de vil kan søsken være med.

Ikke som ikke involverer en tom sal uten stoler og bord også må vi da vaske oss ut.
Da hadde jeg droppet det for å være ærlig
 
Hæ! Det høres ut som galskap!
Er jo forskjell på svømmehallene da, er ikke bare ett basseng der liksom
Å så har bsdevaktene ansvar under bursdag , og flere kunne svømme men likevel helt uaktuelt at vi hadde gjort det selv
 
Kjenner også de som har leid/lånt rom i idrettshallen og har hatt bursdag det.
Baller, tykke matter, ballansebanker +++, mye aktivitet og ungene elsker det
Minimum man får låne dessverre, dette fordi mye er eid av turn gruppen og de låner ikke ut noe.

Dessuten uten område å spise kake osv blir det ikke aktuelt for hun siden kake er vist noe av det viktigste [emoji85]
 
Å badevakter
Noen kunne jo svømme, blant annet min.
De var jo heller ikke i det store bassenget
Spørs jo selvsagt hvordan bassenget er. Her er det lille bassenget fortsatt sånn at en gjennomsnittlig fireåring ikke har hodet over vannet mer enn en meter eller så fra det grunneste, og at jeg som mor har vann omtrent til halsen på det dypeste.

Badevakter er der jo. Men så er der mye folk i bassenget og krav om at alle som ikke er svømmedyktig er i følge med en voksen, max to som ikke kan svømme pr voksen mener jeg.

Men det kan være annerledes andre steder selvsagt.
 
Er jo forskjell på svømmehallene da, er ikke bare ett basseng der liksom
Å så har bsdevaktene ansvar under bursdag , og flere kunne svømme men likevel helt uaktuelt at vi hadde gjort det selv
Joa men at en har ansvar for 8 barn er ganske mye og selvom de kan svømme betyr ikke at noe kan skje
 
Back
Topp