Babyutstyr

Åååå den var fiiiin!!! Hvor lenge kan babyen ligge på en sånn? Er førstegangs, og klarer ikke helt å bestemme meg for en som du kjøpte, eller gå rett på sprinkelseng?
Vi har chicco next2me (tilsvarende seng) i den står det at det ikke er anbefalt å bruke den når babyen begynner å krabbe/reise seg opp. Den er ikke så veldig dyp så kan være litt skummel når de begynner å bevege seg :) Kommende storebror brukte den til han var rundt 5-6 mnd gammel da han begynte å krabbe når han var 6 mnd. Men det er nok individuelt fra baby til baby[emoji4]
 
Det kommer veldig ann på deg og baby... vi hadde vugge/sprinkelseng til de to første og begge endte opp i vår seng etter nattens første amming. Vi har kjøpt bedsidecrib denne gangen for å forhåpentligvis få litt bedre soveplass rett og slett, da jeg aldri har giddet å reise meg for å legge baby tilbake i senga etter amming.

Men den holder ikke mange mnd såklart, vil tippe 4-6 mnd? Kanskje noe lenger hvis baby er veldig stilleliggende og ikke for tung?
Chicco sin har vel vektgrense på 9 kg, men alder på maks 6 måneder. Når de blir mer mobile/bevegelige må de over i seng med høyere kanter for ikke å kunn falle ut, men vil gjette det varierer litt fra barn til barn og seng til seng..
 
Chicco sin har vel vektgrense på 9 kg, men alder på maks 6 måneder. Når de blir mer mobile/bevegelige må de over i seng med høyere kanter for ikke å kunn falle ut, men vil gjette det varierer litt fra barn til barn og seng til seng..
Mener det er noe sånt ja så det vil jo variere noe hvor lenge den kan brukes [emoji846]
 
Mener det er noe sånt ja så det vil jo variere noe hvor lenge den kan brukes [emoji846]

Åjaa okay, skjønner. Da er kanskje den bedside cribben waste for meg da :(
Har bare 1 soverom, så planen var å ha babyen i senga med meg, og etter 4-5-6 mnder så skal babyen ligge i sprinkelsenga ved siden av senga mi :wtf: men fikk såå lyst på den bedside criben du kjøpte, så fin!!
 
Åjaa okay, skjønner. Da er kanskje den bedside cribben waste for meg da :(
Har bare 1 soverom, så planen var å ha babyen i senga med meg, og etter 4-5-6 mnder så skal babyen ligge i sprinkelsenga ved siden av senga mi :wtf: men fikk såå lyst på den bedside criben du kjøpte, så fin!!
Du kan jo kjøpe en brukt på Finn evt, sannsynligheten for at du får igjen det samme eller tilnærmet det samme er ganske stor [emoji5] Madrass kan kjøpes billig på Jysk f.eks og klippes til riktig størrelse. De trenger bare en ganske tynn madrass i starten når de ikke er så tunge enda [emoji846]
 
Åååå den var fiiiin!!! Hvor lenge kan babyen ligge på en sånn? Er førstegangs, og klarer ikke helt å bestemme meg for en som du kjøpte, eller gå rett på sprinkelseng?

Forhåpentligvis en stund :) Tenkte den er perfekt mtp nattamming
 
Hentet en babybjørn vippestol i kveld[emoji3] Kjøpt ny i januar i år og fikk kjøpt den til 400,- [emoji4] synes jeg gjorde et kupp der[emoji108]
 
Back
Topp