Babyutstyr

Så søtt!

Jeg lurer på bedside crib, men er ikke helt sikker. Men tenker finne ut hvilken tilfelle vi ender opp på å skulle ha...
 
Vis vedlegget 248189 Vis vedlegget 248188

Kjøpte denne bedsidecrib'en på tilbud nå på jollyroom. Første store innkjøp :) Kunne ikke la muligheten gå fra meg da denne var satt ned 1300,- kr fra originalpris :eek:

og to søte helsetepper ble også med i bestillingen :)

Den har jeg også sett litt på og vurdert, si gjerne hva du synes om den når du får den[emoji2]
 
Vi har sprinkelseng og vugge(til stuen), så har vi pusset opp et stellebord som vi skal ha på badet:) Så har vi bilstol med isofix til baby. Vognen kjøpte vi brukt av noen som ikke hadde brukt den, perfekt. Har og badekar til baby som vi kan ha inni vårt store badekar. Har og to vippestoler faktisk. Og en del klær.
Jeg er en nester hehe og har holdt på lenge.
Ordnet en del sist også før det ble SA.
Må etterhvert få oversikt over hva vi mangler og kan ønske oss. Han har bursdag i september:D
 
Dette er en attpåklatt og har ingenting, foruten babyklær som jeg begynt å kjøpe inn.
Hafde glemt alt man trenger til en baby:wideyed::joyful:
 
Vi har lyst på bilstolpose til den lille. Noen som har tips til en god og fin en? I kjønnsnøytral farge. E ligger veldig godt easygrow grandma vognpose, kanskje noen vet om det finnes noe lignende til bil? Jeg finner ikke noe..
 
Vi endte på Easygrow lite mini til bilstolpose. Supplerer heller med noe varmt eller et teppe inni ved behov. Skulle vinteren bli skikkelig streng får vi heller kjøpe en varmere pose. Tror ikke grandma finnes i mini-variant
 
Vi har lyst på bilstolpose til den lille. Noen som har tips til en god og fin en? I kjønnsnøytral farge. E ligger veldig godt easygrow grandma vognpose, kanskje noen vet om det finnes noe lignende til bil? Jeg finner ikke noe..
Vi hadde easygrow bilstolpose til nr 2 og jeg elsket den posen! (Solgte den til en kollega og hun hadde allerede solgt den videre da nr 3 var på vei her.) Var nok en varm vintervariant, har ikke sett den i butikk nå men ikke lett så veldig heller... tenkte å prøve å få tak i brukt [emoji5]
 
Vi har lyst på bilstolpose til den lille. Noen som har tips til en god og fin en? I kjønnsnøytral farge. E ligger veldig godt easygrow grandma vognpose, kanskje noen vet om det finnes noe lignende til bil? Jeg finner ikke noe..
Forresten, da jeg kjøpte easygrow-posen, stod det mellom den og voksi sin variant, opplevde de som relativt like mtp egenskaper. [emoji846]
 
Vi hadde easygrow bilstolpose til nr 2 og jeg elsket den posen! (Solgte den til en kollega og hun hadde allerede solgt den videre da nr 3 var på vei her.) Var nok en varm vintervariant, har ikke sett den i butikk nå men ikke lett så veldig heller... tenkte å prøve å få tak i brukt [emoji5]
Ja lite-posen var veldig tynn ift dun-varianten (bestilte en som vi trodde var den med ull i ryggen, men returnerte da det ikke var det og butikken heller ikke ville innrømme feil...)
Men tenker at vi tar det som det kommer, butikkene er jo åpne også etter fødsel.
 
Vi endte på Easygrow lite mini til bilstolpose. Supplerer heller med noe varmt eller et teppe inni ved behov. Skulle vinteren bli skikkelig streng får vi heller kjøpe en varmere pose. Tror ikke grandma finnes i mini-variant
Takk for svar! Så veldig enkel ut den du nevnte der, det liker jeg. Får se om de har den på baby butikker i områder her, så får vi kjent litt på den [emoji4]
 
Takk for svar! Så veldig enkel ut den du nevnte der, det liker jeg. Får se om de har den på baby butikker i områder her, så får vi kjent litt på den [emoji4]
Den virker veldig tynn, men er jo en vår/sommer/høst pose så ikke så rart. Det varierer jo fra familie til familie og sted til sted hva behovet er også og en vet jo hvor lunt og godt det kan bli så tar den og ser an. Sannsynligvis holder den i starten uansett og kan godt hende den med litt tilpasning holder hele det første halvåret
 
Ja lite-posen var veldig tynn ift dun-varianten (bestilte en som vi trodde var den med ull i ryggen, men returnerte da det ikke var det og butikken heller ikke ville innrømme feil...)
Men tenker at vi tar det som det kommer, butikkene er jo åpne også etter fødsel.
Det er sant, er jo ikke noe hast med varm bilstolpose tidlig i september :) men hvis det plutselig dukker opp et bra kjøp på finn så slår vi sikkert til tenker jeg!
 
Ser den.
 
Vis vedlegget 248189 Vis vedlegget 248188

Kjøpte denne bedsidecrib'en på tilbud nå på jollyroom. Første store innkjøp :) Kunne ikke la muligheten gå fra meg da denne var satt ned 1300,- kr fra originalpris :eek:

og to søte helsetepper ble også med i bestillingen :)


Åååå den var fiiiin!!! Hvor lenge kan babyen ligge på en sånn? Er førstegangs, og klarer ikke helt å bestemme meg for en som du kjøpte, eller gå rett på sprinkelseng?
 
Begynner å få en del utstyr nå, men mangler fortsatt litt [emoji85]
- Vugge
- tripp trapp stol med nyfødtsete
- barnevogn
- bilstol med base
- dyne og sengetrekk

Men mangler fortsatt alt av klær, vognpose, stellematte etc [emoji85]
 
Åååå den var fiiiin!!! Hvor lenge kan babyen ligge på en sånn? Er førstegangs, og klarer ikke helt å bestemme meg for en som du kjøpte, eller gå rett på sprinkelseng?
Det kommer veldig ann på deg og baby... vi hadde vugge/sprinkelseng til de to første og begge endte opp i vår seng etter nattens første amming. Vi har kjøpt bedsidecrib denne gangen for å forhåpentligvis få litt bedre soveplass rett og slett, da jeg aldri har giddet å reise meg for å legge baby tilbake i senga etter amming.

Men den holder ikke mange mnd såklart, vil tippe 4-6 mnd? Kanskje noe lenger hvis baby er veldig stilleliggende og ikke for tung?
 
Back
Topp