Babyutstyr

Eskimonika

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Vi har en egen tråd om vogner, men hva med alt det andre utstyret man trenger?
Hva tenker dere om stelleplass og seng/soveplass, babycall osv.
Noen som har kjøpt eller ønsker seg noe spesielt av dette?
 
Dennegangen skal jeg ha :

Bbhugme
Bedside crib

[emoji847] kom ikke på flere i farten.
 
Har det meste. Eneste jeg foreløpig vet jeg skal ha er cozyfix ammepute:)
 
Lurer på å ha stellebord på soverommet til lille denne gangen, da vi faktisk ikke har plass på badet. Så da må vi ha stellekommode m/matte.

Bbhugme tror jeg blir bestilt idag [emoji5]
Babycall med kamera var gull sist, tror den fortsatt virker, kunne se på skjermen at hun pustet fordi magen/brystet gikk opp og ned.
Newborn sete til TrippTrapp.
Vugge/krybbe til å ha i stua.
Babynest kanskje? (Ikke hatt før)

Det jeg kommer på i farten [emoji4]
 
Vi trenger ny babycall og muligens nytt bilsete (har ett, men det er uten base og det er så tungvint). Ellers har vi alt vi trenger [emoji4]
 
Lurer på å ha stellebord på soverommet til lille denne gangen, da vi faktisk ikke har plass på badet. Så da må vi ha stellekommode m/matte.

Bbhugme tror jeg blir bestilt idag [emoji5]
Babycall med kamera var gull sist, tror den fortsatt virker, kunne se på skjermen at hun pustet fordi magen/brystet gikk opp og ned.
Newborn sete til TrippTrapp.
Vugge/krybbe til å ha i stua.
Babynest kanskje? (Ikke hatt før)

Det jeg kommer på i farten [emoji4]
Åååå - newborn-setet skal jeg jammen unne meg denne gangen! Gjorde det ikke med minstemann, og det er virkelig så mye koseligere for både de små og alle store når baby er oppe på vårt nivå når vi spiser!
Lillebror måtte sitte i vippestol på gulvet - det syntes han var kjipt. Det sa han tydelig fra om også - så var sjelden jeg spiste med begge hender den første tiden [emoji23]
 
Vi har mye fra før, men denne gangen skal jeg ha bbhugme, til meg selv i graviditeten[emoji4] men en passende nyfødt bæresele+tynt elastisk sjal, (har kjøpt et nytt vevd bæresjal), ny stellematteog babynest (syr selv). Så sikler jeg på slyngevugge til å ha i stuen, digg med noe som kommer litt opp og som har duvende bevegelser[emoji6] ja også babycall med camera!
 
Har absolutt ingenting fra før, solgte unna alt. Ikke viste jeg at drømmeprinsen skulle dukke opp og at vi får en atpåkladd:)
Blir gøy å handle, men tør ikke begynne helt ennå:sorry:
 
Åååå - newborn-setet skal jeg jammen unne meg denne gangen! Gjorde det ikke med minstemann, og det er virkelig så mye koseligere for både de små og alle store når baby er oppe på vårt nivå når vi spiser!
Lillebror måtte sitte i vippestol på gulvet - det syntes han var kjipt. Det sa han tydelig fra om også - så var sjelden jeg spiste med begge hender den første tiden [emoji23]
Absolutt en god investering altså [emoji1] Finnes på Finn også hvis man vil spare litt penger [emoji5]
 
Jeg er førstegangs og har ingenting foreløpig. Tenker vi så smått begynner å kjøpe inn etter uke 12...eventuelt etter oul! Jeg suger til meg alt av tips, donts and does for å si det sånn..både når det kommer til innkjøp og andre ting:)

Tenker vi kjøper det meste nytt, men også ser litt på Finn etter noen kupp...

Hva bør man kjøpe nytt og hva er OK å kjøpe brukt??
 
Jeg er førstegangs og har ingenting foreløpig. Tenker vi så smått begynner å kjøpe inn etter uke 12...eventuelt etter oul! Jeg suger til meg alt av tips, donts and does for å si det sånn..både når det kommer til innkjøp og andre ting:)

Tenker vi kjøper det meste nytt, men også ser litt på Finn etter noen kupp...

Hva bør man kjøpe nytt og hva er OK å kjøpe brukt??
Ville vært veldig skeptisk til å kjøpe bilsete brukt og madrass/overmadrass bør man kjøpe nytt, anbefales nesten ikke arv mellom søsken heller...
 
Elastisk sjal
Babycall
Bilsete m/base
Lekegrind som også kan brukes som soveplass
Babynest kanskje
Vugge eller Bedside crib kanskje
 
Har det meste fra før da vi fikk en i mars 2017. Men noe av det bruker han jo enda når neste kommer, slik som tripp trapp stolen. SÅ, lurer på om vi må kjøpe en til av de. Vi vil kjøpe nytt bilsete og ny madrass til sengen ihvertfall :)
 
Vi må ha en ny vogn, seng, bilsete og mulig en ny babycall... Vi har masse klær og mye annet utstyr.
Kunne tenkt meg en vugge på stua denne gangen [emoji7]
 
noen som har begynt sette seg inn i babycall og bilseter?
 
Har ein neonate et eller anna nå. Fornøyd med den, god lyd og rekkevidde med temp måler, kjempegodt batteri og oppladbar. Har lyst på neonate sin med kamera til kveldene med nr 2, greit å sleppe å gå inn før ein ser at baby er våken. Mange er veldig fornøgd med denne veit eg[emoji6]
 
Vi solgte alt etter nr 2, utenom en del gode og fine klær + babycall. Så har lært hva vi ikke trenger iallefall. Så vi trenger bare seng, vogn og bilsete. Litt klær, og en god vippestol.
 
0DAB5AB8-75FF-469D-B4A7-87953601A0A3-19056-0000149F5C8395D7.jpeg 337FA652-AEF3-4065-8726-DA2C3DCA2372-19056-0000149F21B22452.jpeg

Kjøpte denne bedsidecrib'en på tilbud nå på jollyroom. Første store innkjøp :) Kunne ikke la muligheten gå fra meg da denne var satt ned 1300,- kr fra originalpris :eek:

og to søte helsetepper ble også med i bestillingen :)
 
Back
Topp