Babypakker!

Det er ikke mulig å skrive melding til Rimi på facebook, den knappen med meldibgen funker ikke rett og slett((
Og mom smok, hvordan bestiller man den?
 
Idag fikk jeg hentet Kiwi pakken!! Det var en grei pakke, men likte helt klart apotek1 sin best! :)

Nå mangler jeg bare å bestille
Mam smokk og å hente bleiebøtte fra barnas hus :)
 
Jeg hentet libero på kiwi i går.
Rema sin var best, synes jeg. Tror jeg, i alle fall
 
I dag kan jeg hente Remapakken :) Trodde ikke apotek 1 hadde lengre? Da må jeg få bestilt den og..
 
Har vært jevnt over fornøyd med alle pakkene jeg:) Har ikke henta Libero sin enda, for har ikke fått hentelapp. Men får den vel nå snart, er 32 uker i morra, så:) Mulig hentelappen ligger i postkassa og, henta ikke posten i går:p
 
Joho fikk endelig pakktesedelen til liberoklubben i posten i dag, så da blir det fire pakke i posten å hente og en på kiwi ;)))
 
Jeg har rema, apotek 1 og libero (hente på kiwi) samt en ekstra smokk. Alt samlet i posen fra rema. Da får jeg den ikke igjen da.

Det er jo mye bleier, tenkte å se om de passer disse dukkene til ungene som kan tisse... For vi bruker jo tøybleier. Men evt ha noen av disse i backup da. I tilfelle det er noe.
 
Det er den mam smokken ja, jeg tror det muligens var på facebooksiden deres? Var en link her i tråden, mener jeg
 
Jeg har fått babypakke fra Rema 1000 nå, istedenfor høy pakke med spørsmålstegn (hva er det der?) har jeg fått en pakke med vaskepulver som er svært skeptisk til og tenker kanskje å kaste, får se. Hva ligger i den pakken med mange spørsmålstegn, er det noen som vet?)
 
Back
Topp