Babypakker!

Vitus har jo sluttet, så ikke så rart det. Men noen er jo heldige og finner et restlager.

Libero kommer nok også ettehvert ja. God tid enda
De hadde ikke sluttet ennå da jeg prøvde, men de lokale apotekene var tomme. Og fordi de snart skulle slutte så fikk de ikke inn flere :( kjedelig.
 
Har fått på rema, Rimi, apotek 1 og bleiebøtte hos barnas hus. Vitus var tomme:( og mam-smokk har kommet. :) så regner jeg med Libero/Kiwi kommer litt nærmere :)
Har du er dittapotek i nærheten? De har istedenfor vitus :)
 
De hadde ikke sluttet ennå da jeg prøvde, men de lokale apotekene var tomme. Og fordi de snart skulle slutte så fikk de ikke inn flere :( kjedelig.
Man får jo ikke bestilt dem lenger?
 
I alle fall har ikke jeg klart å finne en link som fungerer

Det er ikke ditt apotek i mitt fylke, så jeg har gitt opp den. Det blir nok likevel. Rimi hadde jeg ikke regna med å få pga at de slutter, og jeg bor for langt unna, men den fikk jeg i posten, bonus. Fantastisk service, hadde de vært her skulle jeg handlet det som takk ;-)

Men jeg har fått masse fine greier nå. De siste har jeg ikke åpna da, sant nok.
 
I alle fall har ikke jeg klart å finne en link som fungerer

Det er ikke ditt apotek i mitt fylke, så jeg har gitt opp den. Det blir nok likevel. Rimi hadde jeg ikke regna med å få pga at de slutter, og jeg bor for langt unna, men den fikk jeg i posten, bonus. Fantastisk service, hadde de vært her skulle jeg handlet det som takk ;-)

Men jeg har fått masse fine greier nå. De siste har jeg ikke åpna da, sant nok.
Ser jeg fikk den mailen i mai, så det er jo en stund siden... Men hjelper ikke når de er tomme :) og ser nå at vi ikke har ditt apotek i mils omkrets her heller. Bor i et av to fylker som ikke har :(
 
I dette svangerskapet så har jeg bare bestilt rema sin pakke. Og den skal jeg hente på fredagen. :)
 
Fikk bestilt Rema 1000 sin i går, så den kan jeg hente lørdag:) Skal snart til Lillehammer på shopping, og da skal jeg hente babyboxen på Apotek1 :)
 
Har hentet Rimi, rema, apotek 1 og fikk mam smokk i går.. Venter på Kiwi sin hentelapp! :)
 
Det er den eneste jeg ikke har hentet enda, for der kommer jo lappen sent, de fleste er fra tre mnd igjen, men den fra libero er vel ca en måned senere.

Ja, har ikke hentet bleiebøtte og sånn da, for det bruker vi ikke siden vi bruker tøybleier (bleiene i pakkene blir krisebleier, og trolig får ungene dem til dukkene sine, de har hver sin New born baby, de kan tisse.)
 
Forrige svangerskap bestilte jeg det som var av babypakker. Denne gangen har jeg ikke bestilt noe :p tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller :)
 
Jeg har nå bestilt alt jeg kom over av vareprøver da dette er helt nytt for meg i utgangspunktet;) fikk også med meg noen småtips så da fikk jeg skrevet det ned og samla det jeg fant for andre som lurer i bloggen min;) Samboeren min ble litt forvila den første uka, men ser ut til at han ikke bryr seg noe mer;) Hahah

http://blogg.babyverden.no/metoyou/2015/11/02/barne-pakker-2015/
 
Jeg lurer på noe ang. den Libero-pakka... Hvordan kan jeg se om jeg har bestilt den?:p Har nemmelig registrert meg for lenge siden, men finner liksom ikke ut av om det står at jeg har bestilt pakka, selv om jeg mener at jeg har gjort det... Kommer inn på profilen min på libero.no osv:)
 
Jeg lurer på noe ang. den Libero-pakka... Hvordan kan jeg se om jeg har bestilt den?:p Har nemmelig registrert meg for lenge siden, men finner liksom ikke ut av om det står at jeg har bestilt pakka, selv om jeg mener at jeg har gjort det... Kommer inn på profilen min på libero.no osv:)


I ein av mailane eg får av de stod det at eg ville få ein pakke nærmare termin. Utenom det ane eg ikkje :) Einaste eg har gjort e å registrert termindato på Libero.no.
 
Har hentet rema 1000 sin og venter på libero. Den fra libero får man jo så sent. Har valgt bort de andre. Bestilte alt i forrige svangerskap og jeg kastet det meste forrige uke. Var mye rare kremer til mor i mange av dem. Og jeg som får kviser av alt av kremer. Rimi som får jeg desverre ikke. Siden ble stengt før jeg kunne bestille den.
 
Fikk hentet rema 1000 sin og libero i går (Kjenner de som jobber der så fikk hentet den uten lapp) Nermeste apotek 1 er noen timer unna så blir å hente den, den 16. Var mye fint i de.
 
Back
Topp