Babypakker!

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Har dere bestilt/hentet ? :)

Jeg har bestilt fra rimi (fått Hentelapp), rema (henter på lørdag) og apotekboksen :) libero sin får vi vel ikke hentalapp på før et par uker før termin? Prøvde også å skaffe Meg en sånn mam -smokk vareprøve, men forsto ikke helt hvordan jeg skulle gjøre det.
 
Har henta rema sin, må si jeg er fornøyd altså :) skulle hente apotek 1 sin men fikk da beskjed om at den handlet om at vi fikk 30% på utvalgte baby produkt .
 
Her har vi vel ikke Rimi lokalt :p men har hentet rema sin som var veldig bra, apotek 1 sin som var grei nok, bleiebøtte fra barnas hus også venter jeg på mam smokken og liberopakke hentelapp :)
 
Har henta rema sin, må si jeg er fornøyd altså :) skulle hente apotek 1 sin men fikk da beskjed om at den handlet om at vi fikk 30% på utvalgte baby produkt .
Å? Er det noe nytt det? På min bekreftelse står det at pakken er satt sammen av eksperter på barnepleie (el noe I den duren). Da er det jo rart hvis det "kun" er rabatt det er snakk om :)
 
Her har vi vel ikke Rimi lokalt :p men har hentet rema sin som var veldig bra, apotek 1 sin som var grei nok, bleiebøtte fra barnas hus også venter jeg på mam smokken og liberopakke hentelapp :)
Hvordan fikk du bestilt mam smokken? Rimi på Hommersåk :)
 
Hentet den fra rimi på posten i dag, skal hente fra rema i morgen når jeg har tatt influensavaksine, og takket være påminnelse fra dere her stikker jeg innom apoteket også, men det STÅR da vitterlig at vi skal få en babybox på apotek 1 i bekreftelsen jeg har fått (ditt apotek derimot, den er vel utgått?) Litt tidlig å begynne å hamstre så mye innkjøp av varer enda, men jeg kan sikkert finne noe lure greier også, hodet mitt begynner å bli klart for å samle sammen ting, fylle stelleveska og vaske bleier, hey, jeg må KJØPE BLEIER, det har jeg helt glemt ut!!!! (Vu bruker tøy, jeg må sjekke hva som fortsatt kan brukes, men trenger en del nytt, en del var utbrukt (ikke tett lenger, gåen strikk etc) etter lillesøster som snart blir storesøster)

Ja, det er under tre måneder igjen og jeg begynner å kjenne behovet for litt "nesting"
 
Da e Vitus Apotek så har slutta med babypakke og no tilbyr 30% på babyprodukter ;)

Eg va heldig å fekk Vitus sin babypakke, har og henta på Apotek1 og Rema 1000.
Har igjen å henta på BarnasHus, og vente på hentelapp på Liberopakken :)
Rimi fekk eg ikkje denne gongen, si småen berre e 1 år ;)
 
Hvordan fikk du bestilt mam smokken? Rimi på Hommersåk :)
Jeg mener jeg måtte innpå siden deres også dele ett innlegg (som jeg endret til å bare være til meg :p) også fikk jeg beskjed da at en smokk var på vei til meg i posten :)
 
Fikk ikke bestilt apotekpakken... var en bug i systemet. Og trodde rema skulle slutte? Har ikke rimi i nærheten. Libero ser jeg ikke poenget i siden vi bruker tøybleier, og jeg hadde ikke tenkt å bruke smokk :) jeg og brødrene mine har aldri brukt det..
 
RIMI slutter, REMA begynte nå denne mnd.

Men barnas hus? Har de noe annet enn ei bleiebøtte? Det skal jeg ikke ha.
 
Da e Vitus Apotek så har slutta med babypakke og no tilbyr 30% på babyprodukter ;)

Eg va heldig å fekk Vitus sin babypakke, har og henta på Apotek1 og Rema 1000.
Har igjen å henta på BarnasHus, og vente på hentelapp på Liberopakken :)
Rimi fekk eg ikkje denne gongen, si småen berre e 1 år ;)

Må høre med gubben jeg, var han som dro for å hente :)) men håper det stemmer da, syns disse pakkene er så kjekke :))
 
Det gjorde jeg også. Og litt dårlig samvittighet når jeg så at de har betalt 140 kr i porto for å sende meg en gratis boks... Men det er kjekt å samle slike da. Føler liksom at det nærmer seg da
 
Jeg har hentet rema 1000 sin, apotek 1 sin, Rimi sin fikk jeg i posten når jeg spurte de på Facebook siden deres pga de er utsolgt i Bergen og holder på å legge ned, vitus hadde de sluttet med, men da brukte jeg samme lapp på en dittapotek som ikke det er så mye folk og der fikk jeg. Nå er det vel bare libero sin som mangler. Regner med jeg snart får lapp i posten :)
 
Har fått på rema, Rimi, apotek 1 og bleiebøtte hos barnas hus. Vitus var tomme:( og mam-smokk har kommet. :) så regner jeg med Libero/Kiwi kommer litt nærmere :)
 
Vitus har jo sluttet, så ikke så rart det. Men noen er jo heldige og finner et restlager.

Libero kommer nok også ettehvert ja. God tid enda
 
Back
Topp