April 2017

4 uker? [emoji33] er det for å unngå påska eller? Jeg måtte gå nesten 3 uker nå sist for at de ikke hadde tid til meg før [emoji29] lykke til i alle fall! Håper kroppen godtar sprayen og at du ikke får så mye bivirkninger [emoji173]

Det er 9 dager til pillestart her om alt går etter planen [emoji173]
For å unngå påska ja [emoji28][emoji28] Starter m sprøyter i påska da[emoji169]

Kroppen er ikke fornøyd med sprayen dessverre, hatt hodepine siden kl 11[emoji20][emoji20][emoji20] Så det ble egenmelding i natt Håper og krysser alt for at kroppen bare må venne seg til sprayen, men frykter 4 lange uker[emoji28]

Men men, hva gjør man ikke for spire[emoji169][emoji169]
 
Og hurra for pillestart snart[emoji169][emoji169] Dette blir spennende[emoji8] Vår i lufta snart og en fin mnd for mange spirer april[emoji106]
 
Pillestart! Hadde det vært en flue på veggen når jeg gikk på do i morges måtte den trodd jeg hadde tørna en smule, for å juble for mensen er IKKE en ting som en med endometriose gjør :laughing025
Men da er jeg hvertfall i gang med ny runde, denne gangen skal det gå! Sitter å venter på at Riksen skal ringe tilbake for å avtale kontroll i slutten av neste uke. IIIIH! Spennende å se hvordan jeg reagerer på pillene, om bitcha kommer frem mer enn hun har gjort på nesespray og sprøyter :p

Edit: Kontrolltime 29. mars <3
 
Last edited:
Her håper jeg på å være. Skal ha fryseforsøk på neste syklus som er forventet å starte rundt påske, kan derfor være at jeg bikker over på mai. Litt usikker på om det blir styrt eller naturlig syklus, venter på papirene fra sykehuset. Sykepleieren som jeg har snakket med sa jeg skulle ha i naturlig, men så så hun at jeg hadde i styrt sist jeg hadde fryseforsøk, så da ble hun usikker og måtte høre med legen.
Søskenforsøk. Har hatt et innsett av 2 eskimoer, et avbrutt ferskforsøk og et negativt ferskforsøk. Har 3 eskimoer i fryseren.
 
Har gått snart to uker på spray, minst 4 uker igjen. Heldigvis har den vært snill med meg så langt. *Bank i bordet* Vært forkjøla og snufsete i over 1 uke nå, men kan vel ikke skylde det på sprayen [emoji23]
Gleder meg til slutten av april!
 
Da har tanta ankommet, og time for ul i slutten av neste uke :) Har et bittelite håp om å rekke innsett før påsken. El MÅ komme innen 7. april. Kan de se på ul'en om el er på vei? Noen som vet? :)
 
Har ultralyd nå til fredag :) så blir det innsett av frys i naturlig syklus:)
 
Da har tanta ankommet, og time for ul i slutten av neste uke :) Har et bittelite håp om å rekke innsett før påsken. El MÅ komme innen 7. april. Kan de se på ul'en om el er på vei? Noen som vet? :)

Legen på Medicus så på UL til meg når EL kom til å komme, og det stemte med eggløsningstest som ble positiv akkurat den dagen han mente den kom[emoji1303] så det går ann ja [emoji4]
 
Legen på Medicus så på UL til meg når EL kom til å komme, og det stemte med eggløsningstest som ble positiv akkurat den dagen han mente den kom[emoji1303] så det går ann ja [emoji4]

Yeyy! :D Da må jeg huske å spørre om det :) Nettopp at 37 dgr syklus, så satser på en vanlig 28 dgr nå ;)
 
Yeyy! :D Da må jeg huske å spørre om det :) Nettopp at 37 dgr syklus, så satser på en vanlig 28 dgr nå ;)

Skal du ha innsett i naturlig syklus? Skulle ønske jeg kunne det, men uregelmessige sykluser og ganske lang vei til sykehuset gjør det vanskelig[emoji51] men jeg bruker CB-monitor og har eggløsning hver måned, og er mannen som er problemet til oss! Hadde vært godt å sluppet hormoner!
 
Har gått snart to uker på spray, minst 4 uker igjen. Heldigvis har den vært snill med meg så langt. *Bank i bordet* Vært forkjøla og snufsete i over 1 uke nå, men kan vel ikke skylde det på sprayen [emoji23]
Gleder meg til slutten av april!

Ser ut som vi skal på St.Olavs rundt ca samme tid denne gangen også vi[emoji12] håper det klaffer for begge denne gangen[emoji177]
 
Blir St. Olavs i slutten av april her også sannsynligvis [emoji4] kontroll 18.april..
 
Skal du ha innsett i naturlig syklus? Skulle ønske jeg kunne det, men uregelmessige sykluser og ganske lang vei til sykehuset gjør det vanskelig[emoji51] men jeg bruker CB-monitor og har eggløsning hver måned, og er mannen som er problemet til oss! Hadde vært godt å sluppet hormoner!

Ja, første frys, og naturlig syklus.
Mine sykluser varierer fra 28-37. Jeg bruker også CB-monitoren, og har alltid fått riktig utslag, bortsett fra forje syklus. 16 dgr med høy, og så rett til lav...sannsynligvis ivf'en som laget kluss.
Samme her! Mannen har for få svømmere til at vi skal kunne klare å få lykketreff igjen.
Så du får ikke prøve naturlig syklus? Kunne tenkt meg styrt, for da vet jeg at det ikke kræsjer med helg osv..ser for meg at det er mindre stress :p Jeg vet jo ikke hvordan styrt syklus funker da, men ja..det er jo alltid godt å slippe medisiner ;)
 
Ja, første frys, og naturlig syklus.
Mine sykluser varierer fra 28-37. Jeg bruker også CB-monitoren, og har alltid fått riktig utslag, bortsett fra forje syklus. 16 dgr med høy, og så rett til lav...sannsynligvis ivf'en som laget kluss.
Samme her! Mannen har for få svømmere til at vi skal kunne klare å få lykketreff igjen.
Så du får ikke prøve naturlig syklus? Kunne tenkt meg styrt, for da vet jeg at det ikke kræsjer med helg osv..ser for meg at det er mindre stress :p Jeg vet jo ikke hvordan styrt syklus funker da, men ja..det er jo alltid godt å slippe medisiner ;)

Forrige syklus med hormoner testa jeg kun dagen etter eggløsningssprøyta, slik at jeg kunne bruke graviditetstest på den[emoji12] regna med at den ble maksimal etter den sprøyta var satt og det ble den[emoji12] får alltid TR nøyaktig etter første eller andre dag med maksimal! Så har jo kontroll på syklusen min.. skal spørre de om hvorfor jeg egentlig må ha styrt! Men er jo noen rød-dager i Mai, så sikkert greit at de styrer den! Kunne jo ikke starte på syklus 2 etter ferskforsøket pga påska, så kanskje greit å styre unna eventuelle helligdager og helger[emoji4]
 
Uke 1 på pillene og magen er skikkelig på bærtur, sånn som sist runde med sprayen. Håper det gir seg snart, for det er slitsomt å gå sånn. Men det er vel prisen å betale :)

Bare to dager til første kontroll. Håper virkelig at pillene har fungert!

Håper også at resten av dere som er i gang har det greit :)
 
Uke 1 på pillene og magen er skikkelig på bærtur, sånn som sist runde med sprayen. Håper det gir seg snart, for det er slitsomt å gå sånn. Men det er vel prisen å betale :)

Bare to dager til første kontroll. Håper virkelig at pillene har fungert!

Håper også at resten av dere som er i gang har det greit :)

Hva slags piller tar du!? Jeg skal ta Progynova før fryseforsøk.. veldig spent på dem!!

Her kom TR idag, sjeldent man jubler for det men det gjorde jeg idag! Neste syklus blir det fryseforsøk[emoji1319][emoji1319] Denne syklusen kræsjer med påska[emoji35]
 
Hva slags piller tar du!? Jeg skal ta Progynova før fryseforsøk.. veldig spent på dem!!

Her kom TR idag, sjeldent man jubler for det men det gjorde jeg idag! Neste syklus blir det fryseforsøk[emoji1319][emoji1319] Denne syklusen kræsjer med påska[emoji35]
Tar progynova jeg og. Det er som en drøm i forhold til nesesprayen! Får ikke bomullshode hvertfall, så da er jeg fornøyd.

Ja, sprøtt at man jubler for mensen, men det vil jo bare si at man kan begynne på neste forsøk [emoji173] jeg er så spent på fryseforsøket! Skal du ha fersk eller frys?
 
Tar progynova jeg og. Det er som en drøm i forhold til nesesprayen! Får ikke bomullshode hvertfall, så da er jeg fornøyd.

Ja, sprøtt at man jubler for mensen, men det vil jo bare si at man kan begynne på neste forsøk [emoji173] jeg er så spent på fryseforsøket! Skal du ha fersk eller frys?

Skal ha første fryseforsøk[emoji3] veldig spent, hatt bare et ferskforsøk, men har med tro på frys med blasto! Så krysser fingrene[emoji4]
 
Innsett av frys i naturlig syklus 3 april:)
 
Vi skulle starte vårt første forsøk ved neste syklusstart i påsken... gledet oss sånn, men i dag fikk vi kontrabeskjed.... og jeg gikk rett i kjelleren.... [emoji24]
Var så innstilt på å begynne nå, også gikk liksom alt i grus....
 
Back
Topp