April 2017

Vi skulle starte vårt første forsøk ved neste syklusstart i påsken... gledet oss sånn, men i dag fikk vi kontrabeskjed.... og jeg gikk rett i kjelleren.... [emoji24]
Var så innstilt på å begynne nå, også gikk liksom alt i grus....
Ååå nei så kjedelig:( hvorfor kan dere ikke starte?
 
Vi skulle starte vårt første forsøk ved neste syklusstart i påsken... gledet oss sånn, men i dag fikk vi kontrabeskjed.... og jeg gikk rett i kjelleren.... [emoji24]
Var så innstilt på å begynne nå, også gikk liksom alt i grus....
Ånei :( Så utrulig kjedelig! Burde ikke gå an! Fikk dere en forklaring på hvorfor? Hvor lenge må dere vente?
 
Ånei :( Så utrulig kjedelig! Burde ikke gå an! Fikk dere en forklaring på hvorfor? Hvor lenge må dere vente?

Lang historie kort- eksen til mannen er ei premieugle, og motarbeidet alt ifm deres brudd. Derfor ble han rådet av skatt øst til å utsette å melde flytting i folkeregisteret, og vi har derfor ikke bodd offisielt på samme adresse lenge nok, selv om vi har vært samboere med felles økonomi mye lenger enn det klinikken ønsker som minimum. Hjelper visst ikke at vi har folk rundt oss som bekrefter historien vår sammen.....[emoji849]

Det som provoserer meg nå er at lovverket ikke stiller krav til dokumentasjon av varighet verken i bioteknologiloven eller lovens forskrift....
Og jeg leser om alle som aldri engang ble spurt ut om sånne ting....
fader, alt falt i grus her, har bare gått i min egen boble i hele dag.... men i morgen skal vi kjempe, vi gir oss ikke så lett! Vi ble jo gitt dato for oppstart i forrige uke!!!
 
Fikk fankern meg innsett på fredag! Folliklene var pittesmå og slimhinnen 10mm [emoji173] legen forberedte meg på at 2/3 av eggene sannsynligvis overlever tining, så av 7 egg så kan 5 overleve om vi er heldige, og at sjangsen for graviditet er halvparten av ferskforsøk. Ikke helt det resultatet jeg har lest på nettet, men de krisemaksimerer vel for å holde forhåpningene realistiske.

Satser på at alle supereggene tåler det tiningen og at et av de er gullegget [emoji173] so happy!
 
Lang historie kort- eksen til mannen er ei premieugle, og motarbeidet alt ifm deres brudd. Derfor ble han rådet av skatt øst til å utsette å melde flytting i folkeregisteret, og vi har derfor ikke bodd offisielt på samme adresse lenge nok, selv om vi har vært samboere med felles økonomi mye lenger enn det klinikken ønsker som minimum. Hjelper visst ikke at vi har folk rundt oss som bekrefter historien vår sammen.....[emoji849]

Det som provoserer meg nå er at lovverket ikke stiller krav til dokumentasjon av varighet verken i bioteknologiloven eller lovens forskrift....
Og jeg leser om alle som aldri engang ble spurt ut om sånne ting....
fader, alt falt i grus her, har bare gått i min egen boble i hele dag.... men i morgen skal vi kjempe, vi gir oss ikke så lett! Vi ble jo gitt dato for oppstart i forrige uke!!!

Da er de litt vel firkantet..en må jo ha regler, men når de først har gitt dere dato for oppstart, og så si at det ikke går..da er det dårlig gjort altså!
Håper de hører på dere og snur i saken. Lykke til!
 
Da er de litt vel firkantet..en må jo ha regler, men når de først har gitt dere dato for oppstart, og så si at det ikke går..da er det dårlig gjort altså!
Håper de hører på dere og snur i saken. Lykke til!

Ja det er det jeg mener og! Nok følelser i sving fra før, og nå føler jeg nesten de leker med oss....[emoji20]
Sendte de Mail halv tolv i går, hadde mest sannsynlig blitt ufin på tlf i den tilstanden jeg var i, men har foreløpig ikke fått svar....[emoji849]
 
Ja det er det jeg mener og! Nok følelser i sving fra før, og nå føler jeg nesten de leker med oss....[emoji20]
Sendte de Mail halv tolv i går, hadde mest sannsynlig blitt ufin på tlf i den tilstanden jeg var i, men har foreløpig ikke fått svar....[emoji849]

Snakket med klinikken nå, og de lover å ordne opp! De skulle ringe meg tilbake i morra!
 
Last edited:
Jaaaaaa! Så sinnsvakt letta nå!!
Legen ved klinikken ringte meg nå, og kunne ikke fatte hva sykepleierne har holdt på med. Han hadde først fått sett på papirene våre nå, etter at jeg ringte og "klaget" i går, og han kunne ikke se en eneste grunn til at de ikke skal hjelpe oss nå med en gang![emoji1]
Så da blir det oppstart i påskehelga!!! [emoji1323][emoji382]

Makan til berg-og-dalbaneuke![emoji28]
 
Skal ha FER forhåpentlig neste uke, håper på positiv EL test i morgen!
 
FF mener jeg hadde EL tidlig gitt[emoji15] skal se jeg ikke kommer igang neste syklus alikevel nå da, pga påskehelga....

1bded842ed674d14336f816f4f8adcd4.png
 
Ul i dag, folikkel målt til 15 mm. Da er ikke el langt unna, så håper på innsett neste uke :D
 
Da blir det innsett på fredag, med opptint 3dgr's embryo:)
Blir testdag 2 uker etter el, eller 2 uker etter innsett?
 
Da blir det innsett på fredag, med opptint 3dgr's embryo:)
Blir testdag 2 uker etter el, eller 2 uker etter innsett?

Kommer kanskje litt an på klinikken du hører til, men jeg fikk testdag 12 dager etter innsett med 2 dager gammelt embryo, så sånn ca 14dpo :)
 
Back
Topp