April 2017

lille_my83

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Da starter jeg april tråd jeg da.. Trodde egentlig jeg kom til å havne på mars, men siden St.Olavs plutselig fant ut at jeg skulle ha lang protokoll runden her så blir det april :D:D

Første gang med lang protokoll for min del, så spent på hvordan dette blir ;) Spraystart 10. mars, sprøytestart 9. april og første kontroll 18.april :):D Så her blir nok uttak i uke 16 eller 17:Heartpink

Håper på en fin aprilmåned:Heartred
 
Kaster meg inn her da. Skal ut i mitt første fryseforsøk [emoji173] Om alt går som planlagt blir det pillestart 20 mars, UL 31 mars og innsett i begynnelsen av april en gang.
 
Kaster meg inn her da. Skal ut i mitt første fryseforsøk [emoji173] Om alt går som planlagt blir det pillestart 20 mars, UL 31 mars og innsett i begynnelsen av april en gang.
Så spennende :D Blir fryseforsøk i styrt syklus hos deg da:) Hvor hører du til?
 
Skal ha første fryseforsøk i naturlig syklus i uke 14..så håper at el kommer som den skal, ellers blir det ikke før i mai :/
 
Skal ha første fryseforsøk i naturlig syklus i uke 14..så håper at el kommer som den skal, ellers blir det ikke før i mai :/
Da krysser vi fingrene for at kroppen spiller på lag sånn at el kommer til rett tid[emoji177] Digg med fryseforsøk i naturlig syklus da, slipper unna det meste av hormoner [emoji1][emoji106]
 
Henger meg på her jeg også[emoji4]

Første fryseforsøk på St.Olavs med oppstart i April! Mars-syklusen min kræsjer med starten på påska[emoji30] så begynner på tabletter i regulert syklus forhåpentligvis uken etter påske[emoji4]
 
Spennede [emoji1] St. Olavs her også[emoji106]
 
Spennede [emoji1] St. Olavs her også[emoji106]

Spennende ja[emoji4]
blir jo ikke innsett før evt mai for min del men! April er oppstartmåned, og kortere tid å forholde seg til! Dette ventehelvete er noe driiit!!

Hatt mange forsøk du!?[emoji4]
 
Spennende ja[emoji4]
blir jo ikke innsett før evt mai for min del men! April er oppstartmåned, og kortere tid å forholde seg til! Dette ventehelvete er noe driiit!!

Hatt mange forsøk du!?[emoji4]
Dette blir 3. forsøket og det siste offentlige så spenningen er helt klart tilstede[emoji54][emoji1] Vi håper så veldig det blir nå [emoji178][emoji177]De to første forsøkene endte med kjemiske.. Ventetiden er et sant mareritt av og til, alt står liksom litt sånn på vent Men nå er det vår i lufta og lysere ute så da går mars/april kjapt[emoji8][emoji106]
 
Dette blir 3. forsøket og det siste offentlige så spenningen er helt klart tilstede Vi håper så veldig det blir nå De to første forsøkene endte med kjemisken.. Ventetiden er et sant mareritt av og til, alt står liksom litt sånn på vent Men nå er det vår i lufta og lysere ute så da går mars/april kjapt

Da blir det å krysse fingre og tær[emoji173]

Helt sant dette med våren, men jeg bor i Vinterland så våren kommer vel ikke her før langt etter innsett[emoji23][emoji23]

Hatt kun et ferskforsøk jeg- kjemisk! Men har 5 blasto på frys, så håper gullegget ligger og koser seg i fryseren på St.Olavs[emoji12]
 
Da blir det å krysse fingre og tær[emoji173]

Helt sant dette med våren, men jeg bor i Vinterland så våren kommer vel ikke her før langt etter innsett[emoji23][emoji23]

Hatt kun et ferskforsøk jeg- kjemisk! Men har 5 blasto på frys, så håper gullegget ligger og koser seg i fryseren på St.Olavs[emoji12]
Så digg med mange på frys[emoji178][emoji178] Fikk bare på frys etter runde nr 1 jeg, å da bare 1.. Ble overstimulert så måtte vente 2 mnd på innsett da.. Vinterland ja, ja da blir det nok ikke vår med det første nei [emoji4][emoji1] Men forhåpentligvis litt sol på dagtid hos deg ihvertfall da, jeg synes mørketiden er verste tia å vente på[emoji85][emoji54]

Ja nå krysser vi alt for at 3 gangen er det som skal til[emoji177]
 
Så digg med mange på frys[emoji178][emoji178] Fikk bare på frys etter runde nr 1 jeg, å da bare 1.. Ble overstimulert så måtte vente 2 mnd på innsett da.. Vinterland ja, ja da blir det nok ikke vår med det første nei [emoji4][emoji1] Men forhåpentligvis litt sol på dagtid hos deg ihvertfall da, jeg synes mørketiden er verste tia å vente på[emoji85][emoji54]

Ja nå krysser vi alt for at 3 gangen er det som skal til[emoji177]

Ja, var godt å vite at de ligger i fryseren når det ikke gikk på ferskforsøket! Jeg slapp heldigvis unna både bivirkninger og overstimulering første runde, men lå med full influensa og UVI! Så tror ikke det var et ultimat tidspunkt å ha et forsøk[emoji51][emoji51] men bedre lykke på neste[emoji4]

Og alle gode ting er tre[emoji173]
 
Ja, var godt å vite at de ligger i fryseren når det ikke gikk på ferskforsøket! Jeg slapp heldigvis unna både bivirkninger og overstimulering første runde, men lå med full influensa og UVI! Så tror ikke det var et ultimat tidspunkt å ha et forsøk[emoji51][emoji51] men bedre lykke på neste[emoji4]

Og alle gode ting er tre[emoji173]
Influensa og uvi er ikke optimale spireforhold nei[emoji21][emoji21][emoji40] Satser på bedre lykke nå[emoji177][emoji106]
 
Inn her skal forhåpentligvis jeg[emoji1319][emoji1319]
Weeeee[emoji178][emoji7] Altså nå skal du komme i mål[emoji177][emoji177]
 
Første fryseforsøk i uke 14, oppstart av medisiner ca den 20mars :) Har 3 på frys fordelt i 2 strå :) Hadde ingen tro på at det skulle gå på første forsøk, så har egentlig mer tro på dette :) Hadde vel en så kalt kjemisk på ferskforsøket, blodprøven viste på 11 og jeg fikk positiv Cb digital .
 
Første fryseforsøk i uke 14, oppstart av medisiner ca den 20mars :) Har 3 på frys fordelt i 2 strå :) Hadde ingen tro på at det skulle gå på første forsøk, så har egentlig mer tro på dette :) Hadde vel en så kalt kjemisk på ferskforsøket, blodprøven viste på 11 og jeg fikk positiv Cb digital .
Da satser vi på bedre lykke på fryseforsøk nå[emoji178][emoji178]

Sent from my SM-G930F using BV Forum mobile app
 
Noen av dere som har/skal bruke babyklister?
Jeg har kjøpt det..men ble litt overasket over at det inneholder etanol?! Bør jeg høre med sykehuset før jeg begynner å ta babyklisteret?
 
Back
Topp