Ammetråd *sjekk inn hver gang du ammer*

Kl 15.30: Venstre pupp i sofa'n! Glad jeg har rukket å både dusje, kle på meg og spise middag!
 
Kl. 15.56. Akkurat ferdig med venstre pupp, og er nå over på høyre :p
Ser på tv og tenker på at jeg burde ha tatt ut kjøttbollene fra fryseren :D
 
16:45 og ammer på venstre side, i sofaen på stua :) vært lenge ute og tenker på hvor heldig jeg er som har fått et så nydelig lite gull, og at tiden går så altfor fort...
 
16.50, ammer på høyre bryst i sofakroken. Er glad for at hodepinen min endelig har gått over og bekymrer meg for at hun ikke skal gå opp nok til kontroll om en uke.
 
18.05, ammer venstre bryst, sitter i sofaen med lillegutt på Cozy fix puta :) sambo har laget lasagne til middag, men den står og blir kald da lillegutt må ha mat først :)
 
18:49 og sitter fortsatt i sofaen og ammer... Tredje gang på to timer... Stort behov på kvelden lille...
 
:) ligger i soffan med baby hengandes i h brøst og jenta på 2 år som sitter vid Mina føtter
 
Ammet på venstre bryst ca kl 18, nå får hun på høyre i søvne. Skal snart pumpe sånn at hun får et større måltid i natt.
 
Nesten klokken 20 i sofaen. Høyre først og så venstre som hun sovnet med. Tenker at jeg elsker cozyfix puta vi kjøpte igår :)
 
kl 21: ammet først venstre bryst etter å ha pumpet 60ml, nå får hun høyre. Venter på at Brille skal begynne på TVNorge. Er trøtt, og sovner sikkert snart :)
 
Ammer høyre side, kl 22.10 :) sitter i sofaen og ser delvis på Boligjakten på tv3. Skal bade lillegutt etterpå og håper han sover i 4 timer i strekk før amming i natt :p
 
Har sittet siden 21:30, sitter fortsatt og ammer på venstre bryst. Har macen foran meg på ammeputa og boligjakten står på tv :) skal ut av huset før 09:30 imorgen og lurer fæææælt på hvordan det skal gå! Vi bruker som regel å stå opp 11:D:p
 
22.31 ammer på venstre side. Sitter å slapper av i sofaen etter kveldstur med baby, hund og barn. Tenker på hvor deilig det skal bli å legge seg:)
 
Kl 22.30 amma jeg på høyre bryst på legevakta. Første tur ut med lillebror ble til legevakta for å sjekke han, han har vært forkjøla i 7 av de10 dagene han har vært i denne verden. :( I kveld ble pusten hans tung og med inndragning, så vi var redd for RS. Men heldigvis virker han ok, vi skal dryppe med nesedråper for å holde luftveiene åpne.

Kl er nå 23.15 og jeg ammer på venstre bryst i sofaen. Veldig klar for senga nå!!! Men vet ikke om jeg tørr å sove. :p
 
Kl 23.10: har ammet mer eller mindre ssmmenhengende siden 21. Hun har sluppet opp og sovet, tatt puppen igjen, slipper opp osv. Nå har vi ammet på venstre først og nå høyre. Ligger i senga og håper jeg klarer å snike meg unna og legge meg på magen snart.
 
Nesten klokken 20 i sofaen. Høyre først og så venstre som hun sovnet med. Tenker at jeg elsker cozyfix puta vi kjøpte igår :)
Cozyfix reddet ammingen med første her! Først da fikk hun riktig sugetak og ammestilling og jeg ble mindre sår. :)
 
Back
Topp