Ammetråd *sjekk inn hver gang du ammer*

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Stikk innom når du ammer:

-hvilken side ammer du på?
-hva er klokka?
-hvor er dere?
-hva tenker du på?

Denne tråden blir nok laaaang ;) :p
 
Last edited:
Klokka er 22.53, vi ammer i senga og jeg venter på at lillebror skal sovne så jeg kan koble han av og sove litt selv.

Tenker på at jeg er spent på hvor lenge (eller kort) han har tenkt å sove før neste måltid.
 
Så morsom tråd :) klokka er 02:54 og vi sitter i senga og ammer... Tenker akkurat nå bare på at jeg er trøøøøøøtt :p og om lille vil tilbake i sengen sin og sove etterpå :)
 
Klokka er 03.00 og vi ligger i senga og ammer på høyre pupp :) Hun har akkurat prompa noe helt sinnsykt og jeg var sikker på at hun bæsja. Virka ikke som hun hadde vondt heldigvis.
 
Klokka er 04:42, og jeg er møkklei av å ha lillegutt festa på puppene.. Har ei natt der kun puppene er godt nok, så jeg er TRØTT!! Null søvn, er sur på mannen som snorker.. Sitter i sofaen for å holde meg våken ;)
 
Klokka er 06:56 og vi har stått opp og sitter på stua og ammer for det er så kaldt på soverommet. Tenker på hva vi skal gjøre i dag :)
 
-venstre pupp
-07:04
-koser oss i senga
-tenker nok vi skal sove litt mer, for er litt trøtt!!
 
Klokka er 07.18 og vi ammer på høyre pupp i senga, men han tar nok venstre også for lille bolla vil ha alt i et måltid. :p

Etterpå skal vi sove mer! Tenker "halleluja" for vi har bare amma to ganger etter kveldspuppen i går. :D
 
Klokka er 06:56 og vi har stått opp og sitter på stua og ammer for det er så kaldt på soverommet. Tenker på hva vi skal gjøre i dag :)
Skal si dere er tidlig oppe. :eek: vi sover videre etter amming kl 07 :p
 
Ammet venstre pupp kl 05.20 og høyre kl 06.40.. Ble avbrutt av storesøster, så holder på enda. Har migrene og håper vi får sove litt til..
 
Klokka er 0820 og vi sitter i senga og ammer fra høyre pupp, tenker på at jeg gleder meg til å sove litt til så snart han er mett :p
 
Gulpa masse rett før morgenstell, og vil sove med puppen, så nå ligger hun på høyre pupp igjen (favoritten, koseammer mest på den) klokka er 08.22 og hun har ligget i ca 10 min.
 
Ligget siden 08.07, lillegutt gulpet masse før amming nå. Fikk mat sist 05.48. Ligger med hånda si over ansiktet sitt og koser seg :)
 
Klokka er 08.51. Ammer i senga fra venstre pupp :p klar for å duppe av litt etterpå :)
 
Kl er 09.50 og hun koser seg med venstre pupp. Jeg spiser yoghurt med kornblanding og jordbær.
 
Ligger på sofan ammar på venstre brøst.
Trøtt som bara det. Har lust å leggA meg under dynan
 
Ammer nå kl 12.51 før vi skal ta turen til helsestasjonen og veie og en tur til fysioterapeut :) spent på hva han veier. Tipper 4320 :) Litt morro å tippe før man veier :) Jeg og sambo har en liten konkurranse der :)
 
Venstre bryst kl 9.50-10.30, nå har hun fått høyre bryst siden 13.30. Har gått tur og sovet lang dupp mellom, burde sikkert tatt henne opp, siden jeg får litt pes på helsestasjonen ang vekta hennes, men hun trenger å sove litt og.
 
Back
Topp