Amanda prøver på nr to ❤️

f94f1c8268b795d7ac7d35630a8c8626.jpg

Fantastisk å se! :D
 
4+2
Godt og se at testene blir sterkere. Men våknet opp til blødning idag. Håper jeg får svar på hcg i morgen. Fortsatt 1-2 på digital. Den siste testen på øverste bilde er fra 13 dpo. Og den nederste er morgenen idag 15 dpo
8e82a1e2bc71f9897357c26d2ed4b7de.jpg
 
Håper på en uskyldig blødning :Heartred
 
4+2
Godt og se at testene blir sterkere. Men våknet opp til blødning idag. Håper jeg får svar på hcg i morgen. Fortsatt 1-2 på digital. Den siste testen på øverste bilde er fra 13 dpo. Og den nederste er morgenen idag 15 dpo
8e82a1e2bc71f9897357c26d2ed4b7de.jpg
Håper blødningene er helt uskyldige og at hcg stiger fremover :)
 
Håper på uskyldig blødning og at alt går som det skal fremover
 
Takk dere. Krysser fingrene for at det er stigning. Får svar på første blodprøven i morgen og tar ny i morgen. Blødningene har stoppet nå heldigvis.
Lykke til med prøvesvarene i morgen. Og så bra at blødningene har stoppet opp.
 
Amanda [emoji173]️ lykke, lykke til imorgen! Stå på. Dette (skal gå) går din vei!
 
Håper på uskyldig blødning og at det er en god dag idag
 
4+3
Venter ennå på svar fra legen, forstår ikke hvorfor dette skal ta så utrolig lang tid..
Spottet litt i natt men ikke noe mer enn det, så håper virkelig dette går veien. Skal ringe legen igjen etter klokken 12 og høre. Dette er virkelig pining.

Ingen murringer eller stikninger idag, hadde mye når jeg la meg igår. Kun ømme pupper idag.
 
Blodprøven du venter svar på?
Hos min lege sier de at det kan ta et par-tre dager før de får svaret. Når de lager rekvisisjonen min ber jeg om at de fikser så jeg kan få svaret direkte. Da får jeg med meg en lapp fra legen/rekvisisjonen og de har registrert telefonnummeret mitt sammen med den. Når lab'en har analysert ferdig får jeg en link og en kode som brukes sammen med nummeret på den lappen jeg fikk med da jeg tok prøven.
Får som regel svar samme kveld.
Lykke til!
 
Blodprøven du venter svar på?
Hos min lege sier de at det kan ta et par-tre dager før de får svaret. Når de lager rekvisisjonen min ber jeg om at de fikser så jeg kan få svaret direkte. Da får jeg med meg en lapp fra legen/rekvisisjonen og de har registrert telefonnummeret mitt sammen med den. Når lab'en har analysert ferdig får jeg en link og en kode som brukes sammen med nummeret på den lappen jeg fikk med da jeg tok prøven.
Får som regel svar samme kveld.
Lykke til!
Tror ikke det er sånn hos meg. Kan høre etterpå. Skal ta ny idag. Fikk beskjed om og ringe og høre etter kl 12
 
Tror ikke det er sånn hos meg. Kan høre etterpå. Skal ta ny idag. Fikk beskjed om og ringe og høre etter kl 12
Tvitvi!

Mine prøver sendes til Fürst og analyseres der
 
Tror ikke det er sånn hos meg. Kan høre etterpå. Skal ta ny idag. Fikk beskjed om og ringe og høre etter kl 12
Tar ofte tid når prøvene sendes fra legen til sykehuset. Tok testene direkte på sykehuset en gang, da fikk jeg svar etter 3 timer. Ville hørt senere om det er en mulighet :)
 
Oppdatering!
Legen ringte nå og var bekymret for at nivået var lavt. Han mener at jeg enten ikke er så langt på vei eller at dette går galt.
Skal på sykehuset i morgen tidlig og ta ny.
 
Håper bare du ikke er så langt på vei som du tror! Krysser fingre for deg. :Heartred
 
Oppdatering!
Legen ringte nå og var bekymret for at nivået var lavt. Han mener at jeg enten ikke er så langt på vei eller at dette går galt.
Skal på sykehuset i morgen tidlig og ta ny.

Synes selv at det hørtes lite ut, uten å ha så mye peiling på sånt. Men har tenkt lenge at jeg synes testene dine er så svake. Men håper jeg tar feil og at spiren sitter helt til mål :Heartred Krysser fingrene
 
Back
Topp