Amanda prøver på nr to ❤️

Den der må være positiv!! Jeg er overbevist!
 
Testetøsa er virkelig i gang. 10 dpo idag.
Øverste er make sure 25 mlu og nederste helm tidlig test
c9c61a69b4610d617f2aff7dd6968ecf.jpg
 
:( ❤️
Men har hørt at noen får svakere på morgenen og sterkere på kvelden.
 
Ja jeg gjør jo det selv. Men blir bare så redd når testen er svakere på morgen. Prøver igjen i kveld

Det skjønne jeg så godt. Hadde blitt det selv. Håper på sterkere strek i kveld [emoji173]️ god klem
 
11 dpo
Tempen har steget endel, og det gleder meg!
Nederste fra nå,var sist på do for 1,5 t før jeg tok testen så er egentlig bare tull. Den er svakere men kanskje ikke så rart når urinen er såpass lite konsentrert?
Syntes testene blir svakere...
5873189442a5ed0e89ebf300074ed0f5.jpg
3ae4f630efbf60c516432175c572ad78.jpg
 
Fin høy temp. Ta en igjen kl 18 så kan du sammenligne med den i går. Fordoblingdtiden er også på 48-72 timer.
 
Dette ser jo velsig lovende ut! Krysser fingrene for deg videre!! Hvor mang DPO?
 
Ser den er litt sterkere enn testen fra tidligere i dag :) Dette må gå veien :Heartred
 
Kjære søte deg. Jeg forstår godt frykten din og analysen av testene.
Jeg synes dette ser veldig lovende ut. PRØV å ikke sammenlign en kveldstest med neste morgen og prøv å holde deg til maks to x testing om dagen, for dine egne nervers del.
Blir det for tett mellom er det vanskelig å se stigning og man blir så stressa. Og her på forumet er det MANGE eksempler på at streken er svakere om morgenen enn kvelden før uten at det betyr at det går galt.
Håper både du og jeg kommer i mål denne gangen
 
Kjære søte deg. Jeg forstår godt frykten din og analysen av testene.
Jeg synes dette ser veldig lovende ut. PRØV å ikke sammenlign en kveldstest med neste morgen og prøv å holde deg til maks to x testing om dagen, for dine egne nervers del.
Blir det for tett mellom er det vanskelig å se stigning og man blir så stressa. Og her på forumet er det MANGE eksempler på at streken er svakere om morgenen enn kvelden før uten at det betyr at det går galt.
Håper både du og jeg kommer i mål denne gangen
Kjære søte Deg, du er virkelig god. Vi får bare krysse fingrene.
 
Back
Topp