Amanda prøver på nr to ❤️

Hva er grunnen til at du går på det hele tiden?
Flere med habituell abort har det som støttemedisin, har ikke fått annen grunn i utgangspunktet enn at vi prøver og ser om det fungerer
 
Da er det jo rart jeg ikke har fått det tilbudt..
Vet ikke om det er noen etablert praksis på det. Husker ikke om det var albyl-e eller prednisolon gyn var skeptisk til om ville ha effekt for meg, men har ikke vært noe problem å få fornyet resept
 
CD 6
Idag er det veldig lett blødning/ spotting. Håper tanta pakker helt sammen i løpet av dagen. Har murringer på høyre side innimellom, ikke tr murring. Skikkelig rart.

Monitoren skal ha meg til og starte og teste idag eller imorgen. Usikker på om jeg gidder det, men samtidig vil jeg ikke gå glipp av el hvis jeg får den tidlig.
 
Lykke til med testinga!
 
Blir spennende å se når EL kommer denne gangen
 
CD 7
Lav på monitoren igår, regnet ikke akkurat med noe annet. Syntes dagens el test var sterk til og være så tidlig i syklusen..hmm..
Startet også tempingen idag, er så ensomt med den ene prikken.

Lurer på om jeg har betennelse i beina, hadde utrolige "voksesmerter" i begge beina, fra toppen av knærne og ned i natt. Noe av de mest intense smertene jeg har vært borti. Ennå vondt, bare litt mildere. Tar meg en tur til legen i morgen om det ikke gir seg.

Var innom en butikk som heter Normal idag, der solgte de visst graviditetstester og eggløsningstester! Kjøpte en pakke av hver, må jo prøves! Pakke med 5 stk i hver til 49,99,-
9880dbca9c899a3fffa1b97c8f2eab81.jpg

508c0f62271d0db20dea5d4a56c2fe95.jpg
 
CD 7
Lav på monitoren igår, regnet ikke akkurat med noe annet. Syntes dagens el test var sterk til og være så tidlig i syklusen..hmm..
Startet også tempingen idag, er så ensomt med den ene prikken.

Lurer på om jeg har betennelse i beina, hadde utrolige "voksesmerter" i begge beina, fra toppen av knærne og ned i natt. Noe av de mest intense smertene jeg har vært borti. Ennå vondt, bare litt mildere. Tar meg en tur til legen i morgen om det ikke gir seg.

Var innom en butikk som heter Normal idag, der solgte de visst graviditetstester og eggløsningstester! Kjøpte en pakke av hver, må jo prøves! Pakke med 5 stk i hver til 49,99,-
9880dbca9c899a3fffa1b97c8f2eab81.jpg

508c0f62271d0db20dea5d4a56c2fe95.jpg


Ny pp og ny sjanse! :D Tar du vitex denne pp? :)
 
CD 7
Lav på monitoren igår, regnet ikke akkurat med noe annet. Syntes dagens el test var sterk til og være så tidlig i syklusen..hmm..
Startet også tempingen idag, er så ensomt med den ene prikken.

Lurer på om jeg har betennelse i beina, hadde utrolige "voksesmerter" i begge beina, fra toppen av knærne og ned i natt. Noe av de mest intense smertene jeg har vært borti. Ennå vondt, bare litt mildere. Tar meg en tur til legen i morgen om det ikke gir seg.

Var innom en butikk som heter Normal idag, der solgte de visst graviditetstester og eggløsningstester! Kjøpte en pakke av hver, må jo prøves! Pakke med 5 stk i hver til 49,99,-
9880dbca9c899a3fffa1b97c8f2eab81.jpg

508c0f62271d0db20dea5d4a56c2fe95.jpg
Nettbutikk eller fysisk butikk?
Aldri hørt om...
 
Idag fikk jeg noen tabletter av legen for betennelse i beina, så håper ikke el kommer før om minimum 7 dager. Disse er visst ikke noe særlig og ta under en graviditet.

Han sendte også henvisning til Drammen sykehus. I forhold til blodprøvene jeg tok hos gyn som var veldig høye. Håper jeg får time raskt.
 
Idag fikk jeg høy på monitoren. På CD 8!! Er ikke det litt tidlig?Vis vedlegget 250093
Det var jo litt tidlig ja. Kanskje du får tidligere EL da? Håper det går bra selv med tablettene du tar for betennelsen.
Håper du får rask oppfølging i forbindelse med de prøvene du tok :)
 
Er det Voltaren du fikk?
De har relativt kort halveringstid om jeg husker riktig, men hører ikke sammen med graviditet. Får satse på at EL kommer etter kuren
 
Det var jo litt tidlig ja. Kanskje du får tidligere EL da? Håper det går bra selv med tablettene du tar for betennelsen.
Håper du får rask oppfølging i forbindelse med de prøvene du tok :)
Kan hende. Hadde vært ålreit:)
Er det Voltaren du fikk?
De har relativt kort halveringstid om jeg husker riktig, men hører ikke sammen med graviditet. Får satse på at EL kommer etter kuren
Jeg fikk arcoxia. Og de er ikke noe særlig i forhold til graviditet. Legger ved bilde av det som står ang det.
Screenshot_20180324-094240.jpg
 
Back
Topp