Amanda prøver på nr to ❤️

CD 9
Tempen gikk litt opp og pulsen holder seg stabil. Våknet utrolig varm idag, noe jeg aldri pleier.
Regner med jeg får høy på monitoren idag også, egentlig ganske sjokkerende at jeg fikk høy så tidlig. Men det er jo et pluss bare :) Idag er det jobb på meg, så er det påskeferie. Egentlig ingen planer i påsken, kanskje en liten tur på hytta.
Screenshot_20180324-094324.jpg
SmartSelectImage_2018-03-24-09-37-50.jpg
 
Hvordan er magefølelsen din denne pp? :)
 
Fortsatt tidlig da. Jeg håper og sender masse babystøv til deg daydream [emoji173]

Takk [emoji173]️[emoji173]️
Setter uendelig stor pris på det [emoji173]️[emoji173]️
 
CD 11
Eggløsnings smerter er på plass, kommer og går litt. Fikk høy på monitor igår også, test strekene er ganske svake så får sikkert ikke maksimal med en gang, el testen er også litt svak.

Idag er det siste jobb dag før påske [emoji16]
Screenshot_20180326-075221.jpg
SmartSelectImage_2018-03-26-07-51-33.jpg
20180324_194137.jpg
 
Nå er det ikke lenge til EL :)
 
Så koselig og høre [emoji173] Tenkte og ta en el test før jeg drar på Jobb ( rundt 12 ) også får vi se hva monitoren sier ikveld [emoji16][emoji16]

Spennende! Håper du får max :D
 
Håper det [emoji16] da blir det tidenes tidligste el!
Har fått lagt inn aksjer hver dag siden torsdag så nå skal det gå! Hvordan funker vitexen på kroppen din nå?

Det er jo kjempe bra da :D Flink mann du har ;)
Jeg kjenner ingenting nå, men har fortsatt å ta vitex.
Det jeg virkelig håper er å se mindre cyster i morgen :)
 
Det er jo kjempe bra da :D Flink mann du har ;)
Jeg kjenner ingenting nå, men har fortsatt å ta vitex.
Det jeg virkelig håper er å se mindre cyster i morgen :)
Hehe Ja, han har ikke noe valg! Vi er heldigvis i overkant glad i sengekos begge to!
Håper det har hjulpet [emoji173] gleder meg til oppdatering fra deg i morgen. Når i morgen var dette?
 
Hehe Ja, han har ikke noe valg! Vi er heldigvis i overkant glad i sengekos begge to!
Håper det har hjulpet [emoji173] gleder meg til oppdatering fra deg i morgen. Når i morgen var dette?

Timen er 10:50 :) Skal oppdatere ja :)
Håper bare ikke mannfolket kakler for mye :p
Han er en høylydt vestlending mens jeg er ganske så stille av meg. :p
 
Back
Topp