⭐IKM uke 31⭐

Så kjedelig. Min temp tyder på at TR er rett rundt hjørnet her også. Håper likevel den drøyer litt, har så kort lutealfase at det ville vært bedre med noen dager ekstra før TR.

Hadde egentlig troa denne runden, så er litt lei meg her jeg sitter.
Jeg er faktisk mega lei meg :( gidder ikke mer
Lov å være det! Husk at ca 25 % blir gravide når de prøver. Så dette er jo helt normalt... Fint vi har et par uker (mer for meg) før vi må omstille oss!

Jeg får nok ikke IKM før i uke 36, har lengre og litt mer ustabile sykluser :/
Ja jeg vet, er vel 20-25% sjans hver el (kommer an på bla alder) kun 25% av dem som fester seg og gir streker blir terminspire.
Vi har 3 stk, så om vi ikke får én til er det vel ikke så ille. Dem kom alle med én gang vi tenkte tanken, så dette er ukjent terreng :(
 
Det er faktisk det aller verste, når testane er negative, men TR ikkje kjem!! :banghead: Tempar du, sånn at du er sikker på når du hadde EL? Viss ikkje, kan det vera at EL er blitt utsatt og dermed også TR. Eg opplevde at EL blei utsatt heile to veker (!) ein syklus i vinter då eg opplevde masse negativt stress på jobb... Og TR blei då utsatt like lenge. Håpar du får eit skikkeleg svar snart, syklustull er slitsomt!! Men tenker at du godt kan drøya det litt å gå til legen, det går seg som regel til.

Jeg tok tester, delte her og ble enig med dere at jeg hadde eggløsning enten fredag 12 eller lørdag 13 juli... :shy:
 
Egget kan ha brukt litt lenger tid enn normalt med å feste seg :) Da tester du sent positivt.

Jeg hadde ventet ut denne uken og så bestilt legetime til uken om mensen fortsatt ikke har kommet. Men det er jo bare meg :)

Hmm. Hvor seint da ?:bored::grumpy:

Smart. Da venter jeg ut uka også bestiller jeg neste uke:happy: Bedre enn ikkno forslag!:)
 
Jeg tok tester, delte her og ble enig med dere at jeg hadde eggløsning enten fredag 12 eller lørdag 13 juli... :shy:
Hmmmm, men det er kun temperaturstigning som verkeleg kan bekrefta at du har hatt EL... EL-testar er kun ein indikasjon på at EL er nært forestående. Du får berre ta tida til hjelp. Det beste er jo sjølvsagt om du er gravid!! :p Det er jo ein liten prosent av kvinner som først får positiv test fleire dagar over IKM. Men det er mindretallet som ikkje får positiv innan 16 DPO, altså.
 
Hmm. Hvor seint da ?:bored::grumpy:

Smart. Da venter jeg ut uka også bestiller jeg neste uke:happy: Bedre enn ikkno forslag!:)

Leste noe greier på nett da jeg googlet litt her om dagen. Derfor noen tester positivt sent, du finner sikkert noe om det hvis du gjør et søk.

Håper du får pos. test snart!
 
Jeg er faktisk mega lei meg :( gidder ikke mer

Ja jeg vet, er vel 20-25% sjans hver el (kommer an på bla alder) kun 25% av dem som fester seg og gir streker blir terminspire.
Vi har 3 stk, så om vi ikke får én til er det vel ikke så ille. Dem kom alle med én gang vi tenkte tanken, så dette er ukjent terreng :(

Vi prøver på nr. 2. Jeg stresser litt med at aldersforskjellen nå begynner å bli større enn jeg ønsker. Har bare oss selv og takke, burde begynt prøving i fjor vår, og ikke nå. Etterpåklokskapens altså!!

Vi får være triste i dag, glad for de fine små vi har og satse på rask klaff snart. Du vet jo du tidligere he blitt gravid fort, så du skal se spiren sitter fort denne gangen også:)
 
Vi prøver på nr. 2. Jeg stresser litt med at aldersforskjellen nå begynner å bli større enn jeg ønsker. Har bare oss selv og takke, burde begynt prøving i fjor vår, og ikke nå. Etterpåklokskapens altså!!

Vi får være triste i dag, glad for de fine små vi har og satse på rask klaff snart. Du vet jo du tidligere he blitt gravid fort, så du skal se spiren sitter fort denne gangen også:)
Ja dag 1 er liksom verst...nå tror jeg desverre el kommer når jeg er borte på jobb :( men men, vi spiser vitaminer, mannen kutter ut snusen og har bare drukket alkoholfri øl de siste månedene :p
 
Ja dag 1 er liksom verst...nå tror jeg desverre el kommer når jeg er borte på jobb :( men men, vi spiser vitaminer, mannen kutter ut snusen og har bare drukket alkoholfri øl de siste månedene :p

Så bra innsats av dere! Hva slags vitaminer? Kanskje vi og kan gjøre noen enkle tiltak:)

Jeg var borte med jobb sist EL, innmari kjipt :shifty:
 
Leste noe greier på nett da jeg googlet litt her om dagen. Derfor noen tester positivt sent, du finner sikkert noe om det hvis du gjør et søk.

Håper du får pos. test snart!


Har googla SÅ mye så er helt full av mye info og mye unyttig så måtte spørre dere :yuck::arghh::happy:

Har gitt opp og teste. Tenkte teste hver 3-4 dag eventuelt nå istedenfor å svi av test på test :p
 
Tempen min er 37,7. Den har vært det en uke snart.. noen som vet hva det kanskje vil si? Ikm var igår, ingen tr enda og negativ test.. har aldri gjort denne tempen før jeg altså når det gjelder å sjekke dette her
 
Tempen min er 37,7. Den har vært det en uke snart.. noen som vet hva det kanskje vil si? Ikm var igår, ingen tr enda og negativ test.. har aldri gjort denne tempen før jeg altså når det gjelder å sjekke dette her

Det tenker jeg er en høy temp, men er jo individuelt hva som er høyt/lavt. Den skal være høy før EL og synker når TR kommer/ holder seg høy ved graviditet. Du tar den på samme tid hver morgen før du står opp? Om tempen holder seg høy de neste dagene er det et godt tegn på spire :) lykke til!!
 
Last edited:
Jeg fikk negativ test i dag også, så det er mest sannsynlig bare å vente på tr. Når det er sakt så blir jeg litt usikker siden jeg har fått mange kviser og gjennomsiktig ELslim som kan strekkes. Kan ikke huske at dette pleier å komme før tr. Jeg kan oppdatere når jeg har funnet ut av det.. viss det er flere som følger denne tråden når den tid kommer da:joyful::happy3
 
Jeg fikk negativ test i dag også, så det er mest sannsynlig bare å vente på tr. Når det er sakt så blir jeg litt usikker siden jeg har fått mange kviser og gjennomsiktig ELslim som kan strekkes. Kan ikke huske at dette pleier å komme før tr. Jeg kan oppdatere når jeg har funnet ut av det.. viss det er flere som følger denne tråden når den tid kommer da:joyful::happy3
Mulig ny eggløsning. Har opplevd det sjølv. Ta el-test.
 
Jeg fikk negativ test i dag også, så det er mest sannsynlig bare å vente på tr. Når det er sakt så blir jeg litt usikker siden jeg har fått mange kviser og gjennomsiktig ELslim som kan strekkes. Kan ikke huske at dette pleier å komme før tr. Jeg kan oppdatere når jeg har funnet ut av det.. viss det er flere som følger denne tråden når den tid kommer da:joyful::happy3

Så rart! Men som sagt over, så kan det være en dobbel EL.

Oppdater gjerne :) Jeg henger også rundt her og venter på TR! Med kort lutealfase (sist syklus på 9DPO), er jeg fornøyd med å være på 11DPO i dag. Trodde den kom i går kveld, men var bare biiiiittelitt rosa på papiret, og ikke mer ila natten.
 
6 dager over IKM kom mensen. Jaja da forlater jeg dere helt og ender opp med neste IKM i uke 36. Takk for masse engasjement i gruppa her, aldri opplevd bedre IKM gruppe :Heartred

Lykke til alle sammen i neste IKM uke :)
 
Så rart! Men som sagt over, så kan det være en dobbel EL.

Oppdater gjerne :) Jeg henger også rundt her og venter på TR! Med kort lutealfase (sist syklus på 9DPO), er jeg fornøyd med å være på 11DPO i dag. Trodde den kom i går kveld, men var bare biiiiittelitt rosa på papiret, og ikke mer ila natten.
Dobbel EL visste ikke jeg var mulig, kult!

Så fint at vi er to som henger rundt her da, oppdater gjerne hvordan det går med deg også:) Jeg er visst ikke så inni det, så da spør jeg. Hvorfor er det bedre med lengre lutealfase?
 
Dobbel EL visste ikke jeg var mulig, kult!

Så fint at vi er to som henger rundt her da, oppdater gjerne hvordan det går med deg også:) Jeg er visst ikke så inni det, så da spør jeg. Hvorfor er det bedre med lengre lutealfase?

Med for kort lutealfase rekker ikke egget å feste seg.

Jeg er på 11 DPO, blir spennende å se hvor mange DPO-dager jeg får. Evt. om et mirakel er på vei med en spire. Tror på førstnevnte:wideyed:
 
Back
Topp