⭐IKM uke 31⭐

Jeg har et annetslags ubehag enn jeg pleier å ha med TR, blank test i dag og IKM imorgen. Denne ventingen og spenningen altså. Lykke til alle andre som har IKM imorgen!:Heartpink
 
Jeg har et annetslags ubehag enn jeg pleier å ha med TR, blank test i dag og IKM imorgen. Denne ventingen og spenningen altså. Lykke til alle andre som har IKM imorgen!:Heartpink
Lykke til du også! Ventingen er det verste. Spenningen som gjør ventingen ille :/
 
:eek::eek:
Er 4 dager på overtid på mensen, har hatt mensensmerter til de grader men kun det. Ømme pupper også forresten.. tester blenda hvitt :( Tenkte prøve sex ikveld tilfelle det får igang tr imorgen..
 
Hmm, jeg skrev i går at tr kom. Mensen skulle kommet fredag egentlig. I går kom det typ brun utflod. Satt i en tampong for regna med ordentlig mensen kom...når jeg tok den ut senere var den tørr, kun litt brunt tykt slim. (Beklager detaljer.)
I dag er det iiiingenting som skjer. Murrer fortsatt i magen da.. Noen som har vært borti dette?
Får negative tester..
 
Hmm, jeg skrev i går at tr kom. Mensen skulle kommet fredag egentlig. I går kom det typ brun utflod. Satt i en tampong for regna med ordentlig mensen kom...når jeg tok den ut senere var den tørr, kun litt brunt tykt slim. (Beklager detaljer.)
I dag er det iiiingenting som skjer. Murrer fortsatt i magen da.. Noen som har vært borti dette?
Får negative tester..

Jeg har de to månedene jeg har prøvd fått litt brun utflod 1-2 dager før mensen kommer. Pleide egentlig ikke å spotte før mens før, men tydeligvis begynt med det nå :)
 
Jeg har de to månedene jeg har prøvd fått litt brun utflod 1-2 dager før mensen kommer. Pleide egentlig ikke å spotte før mens før, men tydeligvis begynt med det nå :)

Så utrolig irriterende...akkurat som kroppen skjønner hva vi prøver på og går inn for å kødde med oss :wtf:
 
Ikm idag... ingen tr enda.. men negativ test :// kan ikke tr bare komme da så vi kan få starta ny pp ://
 
Samme greia her. IKM (eller en dag over IKM ifølge FF), svak skygge som ikke blir sterkere og fortsatt ingen tr. På vei til Sverige med bind og uten tester. Med tanke på smertene jeg hadde 6-7 dpo og skyggene er det mulig noe har prøvd seg men ikke klart det. Kroppen er nok fortsatt litt forvirret etter dødfødselen for åtte uker siden.
 
Ikm idag... ingen tr enda.. men negativ test :// kan ikke tr bare komme da så vi kan få starta ny pp ://
Jeg har ikke testet ennå, er i Fårup Sommerland med familien (dag 2, ikke pga barna ville så gjerne, men pga mor her som elsker berg og dalbaner :p)
Vi skal hjem i kveld, spørs om jeg finner åpen butikk som selger test
 
Back
Topp