⭐IKM uke 31⭐

Jeg heier på dere resterende og håper streker blir sterkere og mensen uteblir helt! :happy093.:Heartred
 
Nå kom jo min EL et par dager senere enn forventet, så jeg er kun 9DPO. Ligger nok på ca 11 dager lutealfase, så ikke så lenge til IKM.

Synes kroppen har oppført seg annerledes i DPO-dagene denne gang. Ikke testet noe. Tempen har dalt i to dager nå. Såååe, tenker det ikke har blitt noe og det som kjennes nå er mensmurringer (som jeg i grunn ikke pleier å ha i forkant). Får være tålmodig i et par dager til TR mest sannsynlig er et faktum:bored:
 
Kjøpte en pk Valmed med to tester, må samle litt urin før jeg tisser :p liker ikke å tisse på pinne, synes det søler! lettere med glass og da får et IKEA plastkrus fyke ;)
 
Kjøpte en pk Valmed med to tester, må samle litt urin før jeg tisser :p liker ikke å tisse på pinne, synes det søler! lettere med glass og da får et IKEA plastkrus fyke ;)
Venter i spenning nå!
 
Har ikm idag, fikk negativ test, men mensen kom ikke. Men var jo også våken til halv 5 på morran. Så jeg gikk på do og tissa, og drakk flere ganger i løpet av natta også.. kan det også gjøre noe med HCG-nivået i urinen? Kan det være en av grunnene til at jeg kanskje fikk negativ test selv med morgen urin??
 
Er 5 dager over IKM, har bare negative tester. Når tenker dere jeg bør kontakte lege for uteblitt mens??
Vil bare ha to steker eller mensen, blir paranoid av å Google :banghead:
 
Tok en test på utvannet kveldsurin, kanskje ikke helt blenda? men er nok 12 kanskje 11 dpo kanskje enda litt mindre hvis el var sen?
Siste runde var syklus bare 27 dager og nå er jeg ferdig med dag 28 og kommet inni dag 29
 

Vedlegg

  • CEDEC689-9D57-410F-B881-7B79D83C7A59.jpeg
    CEDEC689-9D57-410F-B881-7B79D83C7A59.jpeg
    17,6 KB · Visninger: 128
Tok en test på utvannet kveldsurin, kanskje ikke helt blenda? men er nok 12 kanskje 11 dpo kanskje enda litt mindre hvis el var sen?
Siste runde var syklus bare 27 dager og nå er jeg ferdig med dag 28 og kommet inni dag 29
synes jeg ser en strek, men kan være skygge
 
Er 5 dager over IKM, har bare negative tester. Når tenker dere jeg bør kontakte lege for uteblitt mens??
Vil bare ha to steker eller mensen, blir paranoid av å Google :banghead:

Egget kan ha brukt litt lenger tid enn normalt med å feste seg :) Da tester du sent positivt.

Jeg hadde ventet ut denne uken og så bestilt legetime til uken om mensen fortsatt ikke har kommet. Men det er jo bare meg :)
 
TR er nok her :( løpet er kjørt, jeg gidder ikke mer

Så kjedelig. Min temp tyder på at TR er rett rundt hjørnet her også. Håper likevel den drøyer litt, har så kort lutealfase at det ville vært bedre med noen dager ekstra før TR.

Hadde egentlig troa denne runden, så er litt lei meg her jeg sitter.
 
Så kjedelig. Min temp tyder på at TR er rett rundt hjørnet her også. Håper likevel den drøyer litt, har så kort lutealfase at det ville vært bedre med noen dager ekstra før TR.

Hadde egentlig troa denne runden, så er litt lei meg her jeg sitter.
Jeg er faktisk mega lei meg :( gidder ikke mer :(
nå er ny ikm 1.sept uke 35
 
Jeg er faktisk mega lei meg :( gidder ikke mer :(
nå er ny ikm 1.sept uke 35

Lov å være det! Husk at ca 25 % blir gravide når de prøver. Så dette er jo helt normalt... Fint vi har et par uker (mer for meg) før vi må omstille oss!

Jeg får nok ikke IKM før i uke 36, har lengre og litt mer ustabile sykluser :/
 
Jeg er faktisk mega lei meg :( gidder ikke mer :(
nå er ny ikm 1.sept uke 35

Skjønner deg. Prøver-gamet er tøft. Her kommer nok også tr i løpet av dagen, har spottet litt. Kan ikke klage for mye siden det bare var PP1, men det er likevel litt sårt med tr når jeg egentlig skulle vært veldig gravid. Kjenner på den. En klem til deg, så ses vi kanskje i uke 35 (ikke sett på når neste IKM er ennå).
 
Er 5 dager over IKM, har bare negative tester. Når tenker dere jeg bør kontakte lege for uteblitt mens??
Vil bare ha to steker eller mensen, blir paranoid av å Google :banghead:
Det er faktisk det aller verste, når testane er negative, men TR ikkje kjem!! :banghead: Tempar du, sånn at du er sikker på når du hadde EL? Viss ikkje, kan det vera at EL er blitt utsatt og dermed også TR. Eg opplevde at EL blei utsatt heile to veker (!) ein syklus i vinter då eg opplevde masse negativt stress på jobb... Og TR blei då utsatt like lenge. Håpar du får eit skikkeleg svar snart, syklustull er slitsomt!! Men tenker at du godt kan drøya det litt å gå til legen, det går seg som regel til.
 
Back
Topp