⭐IKM Uke 27⭐

Jeg testet 9 dpo, fikk da en lyyyyyys strek som man egentlig kunne tro bare var innbilning, ventet da til 11 dpo og fikk fin rosa strek :happy:

Vis vedlegget 302726
Vis vedlegget 302725

9 dpo øverst, 11 dpo nederst.

Men det er veldig forskjellig hvor tidlig man får positiv test, noen produserer HCG kjapt, andre ikke.

Når tenker du å teste? :joyful:
så fine streker!! Gratulerer!

Jeg har to tester liggende. En fra A1 og en CB Digital. Tenkte å ta den fra A1 lørdag morgen. Da er jeg 10 dpo. Sparer den digitale til det nærmer seg IKM litt mer.

Er på ferie i hjembygda til mannen min. Her kjenner alle alle. Tør ikke gå på butikken for å evt kjøpe fler. Så må spare.. selv om det klør i fingrene etter å teste allerede i morgen.
 
Negativ tidligtest her i dag, skulle hatt mensen i går. Usikker på syklus da, så får vel vente til mensen dukker helt opp.
 
Tusen takk!

Ble kjapt gravid da også ja, så føler meg veldig heldig, vet det er mange som sliter :Heartred Får bare håpe at dette holder helt til mål og at det blir et friskt barn ut av det :happy: Kan ikke helt tro at det skal gå så raskt og problemfritt 3 ganger :rolleyes:

Husker deg også! Brukte ikke veldig mange pp’er du heller mener jeg å huske? 5-6?

Slet litt med lange sykluser etter p-pilleskutt, men når de roet seg satt den nokså raskt :)

Masse lykke til til deg, tenker det skal gå fint denne gangen også jeg :)
 
så fine streker!! Gratulerer!

Jeg har to tester liggende. En fra A1 og en CB Digital. Tenkte å ta den fra A1 lørdag morgen. Da er jeg 10 dpo. Sparer den digitale til det nærmer seg IKM litt mer.

Er på ferie i hjembygda til mannen min. Her kjenner alle alle. Tør ikke gå på butikken for å evt kjøpe fler. Så må spare.. selv om det klør i fingrene etter å teste allerede i morgen.
Takk :D Lykke til med testing!
 
Ja, det har vi.... Tatt antistoff, dna, progesteron og noe annet.. Venter på dna, alt annet ser bra ut.. Så vi forstår virkelig ingenting.... :( Veldig vondt det her med prøving..

Fint alt ser bra ut, men vil også tro det da er ekstra frustrerende ikke å få det til. Ønsker deg lykke til oh håper spiren sitter snart for dere!!
 
Jeg er 9 DPO i morgen, spent på hva som skjer med TR og temperaturen de nærmeste dagene!

Ingen symptomer på noe som helst, men det hadde jeg i grunn heller ikke sist. Og pleier ikke ha det ved TR heller.
 
13 dpo i dag, mensen burde vel kommet i morgen eller søndag.

Er jo stigning på testene, men nok til at det har gått to dager mellom? o_O Dagens test øverst.

5F7F341F-8495-48ED-B68F-412E5AD4671D.jpeg
 
13 dpo i dag, mensen burde vel kommet i morgen eller søndag.

Er jo stigning på testene, men nok til at det har gått to dager mellom? o_O Dagens test øverst.

Vis vedlegget 302809

Dette ser jo supert ut! Ville jo ikke steget dersom du ikke var gravid ;)

***

Min temp. falt litt i morges, så tenker det ila helgen blir ny pp på oss.
 
13 dpo i dag, mensen burde vel kommet i morgen eller søndag.

Er jo stigning på testene, men nok til at det har gått to dager mellom? o_O Dagens test øverst.

Vis vedlegget 302809

Synes det er en fin stigning jeg!:happy:
Er jo også forskjell på testene fargestoff og hvor konsentrert urinen er :D
 
Dette ser jo supert ut! Ville jo ikke steget dersom du ikke var gravid ;)

***

Min temp. falt litt i morges, så tenker det ila helgen blir ny pp på oss.
Nei, ville ikke steget, men streken er ikke veldig mye sterkere liksom :rolleyes: Men får satse på at det går bra :D

Æsj, så kjedelig at det ikke ble noe denne pp’en da:( Men er jo ikke helt over enda da :cool:
 
Ugh..kan settes på tr :/
 
Back
Topp