⭐IKM Uke 27⭐

7 eller 8 dpo i dag (litt usikker). Nå fortsetter symptomjakten. I dag har jeg kjent tendensen til ligamemtsmerter. Det har jeg aldri hatt med mindre jeg er gravid! Spennende!

Blødde litt neseblod i dag tidlig. Det gjør jeg også alltid når jeg er gravid..

Gul utflod - kan ha det utenom også da men..

Økt sexlyst/blodgjennomstrømning i underlivet.

Venter spent på om det kommer noen spotting de kommende dagene. Da er det enten festeblødning eller starten på TR.

Får jeg migrene er løpet også kjørt. Det betyr hormonforandringer som kommer i forbindelse med TR. Så hver minste lille trykkfølelse i hodet blir analysert.

Har kjøpt inn både en vanlig test, og en digital..
Hvor tidlig tester dere?
 
7 eller 8 dpo i dag (litt usikker). Nå fortsetter symptomjakten. I dag har jeg kjent tendensen til ligamemtsmerter. Det har jeg aldri hatt med mindre jeg er gravid! Spennende!

Blødde litt neseblod i dag tidlig. Det gjør jeg også alltid når jeg er gravid..

Gul utflod - kan ha det utenom også da men..

Økt sexlyst/blodgjennomstrømning i underlivet.

Venter spent på om det kommer noen spotting de kommende dagene. Da er det enten festeblødning eller starten på TR.

Får jeg migrene er løpet også kjørt. Det betyr hormonforandringer som kommer i forbindelse med TR. Så hver minste lille trykkfølelse i hodet blir analysert.

Har kjøpt inn både en vanlig test, og en digital..
Hvor tidlig tester dere?
Tenkte å teste 10 dpo. Men før jeg rakk å teste så kom TR denne pp.
 
Last edited:
TR kom i dag. Egentlig ganske ålreit, for nå hadde jeg mistet troen på denne prøveperioden :)
 
172201FF-3BB6-42E6-8AB3-5FBAE5937E4E.jpeg
Helt sikkert gravid siden jeg ser en fin stigning ❤️ Bestilt TUL den 24 juli... litt over syv uker på vei da... og håper på å få se et dunkende hjerte ❤️
 
Vanskelig å prøve lenge uten hell. Vært til utredning? Fått/får dere hjelp til å finne av ting?

Plutselig sitter spiren, du kan jo bli gravid :) Tvi tvi!
Ja, det har vi.... Tatt antistoff, dna, progesteron og noe annet.. Venter på dna, alt annet ser bra ut.. Så vi forstår virkelig ingenting.... :( Veldig vondt det her med prøving..
 
7801923C-A9A5-458C-8505-D1A51C0DD561.jpeg
71692CA2-09B4-40E6-9334-16B2A15707DF.jpeg


Da kan jeg settes på gravid :love7 10DPO i dag :Heartpink

Ble gravid av å legge inn aksje 24 t etter positiv EL test, altså på 1DPO :love2 så for alle som er i tvil om det er vits å legge in da også så sier jeg kjør på!:D
 
IKM i dag og helt blenda tester. Håper TR kommer snart slik at jeg kan begynne på ny pp :)
 
7 eller 8 dpo i dag (litt usikker). Nå fortsetter symptomjakten. I dag har jeg kjent tendensen til ligamemtsmerter. Det har jeg aldri hatt med mindre jeg er gravid! Spennende!

Blødde litt neseblod i dag tidlig. Det gjør jeg også alltid når jeg er gravid..

Gul utflod - kan ha det utenom også da men..

Økt sexlyst/blodgjennomstrømning i underlivet.

Venter spent på om det kommer noen spotting de kommende dagene. Da er det enten festeblødning eller starten på TR.

Får jeg migrene er løpet også kjørt. Det betyr hormonforandringer som kommer i forbindelse med TR. Så hver minste lille trykkfølelse i hodet blir analysert.

Har kjøpt inn både en vanlig test, og en digital..
Hvor tidlig tester dere?
Jeg testet 9 dpo, fikk da en lyyyyyys strek som man egentlig kunne tro bare var innbilning, ventet da til 11 dpo og fikk fin rosa strek :happy:

2B119561-98B7-46CC-8D97-AE19C956F73A.jpeg

3F4A99AE-5CE8-4EDC-B9CA-E70CA693DC58.jpeg


9 dpo øverst, 11 dpo nederst.

Men det er veldig forskjellig hvor tidlig man får positiv test, noen produserer HCG kjapt, andre ikke.

Når tenker du å teste? :joyful:
 
Vis vedlegget 302717 Vis vedlegget 302718

Da kan jeg settes på gravid :love7 10DPO i dag :Heartpink

Ble gravid av å legge inn aksje 24 t etter positiv EL test, altså på 1DPO :love2 så for alle som er i tvil om det er vits å legge in da også så sier jeg kjør på!:D
Gratulerer! Er dette billigtester fra wish? Hvit pakning med blå «hcg» skrift? Bruker de samme tror jeg og streken din synes såvidt på den :wideyed: *krysser fingrene*
 
Gratulerer! Er dette billigtester fra wish? Hvit pakning med blå «hcg» skrift? Bruker de samme tror jeg og streken din synes såvidt på den :wideyed: *krysser fingrene*

Disse er faktisk fra butikken Normal , de selger en pakke med 5 strimler til 49kr tror jeg det var, trudde ikke vi traff denne mnd så skulle vente til neste PP før jeg bestilte BabyPlan sine, men rakk ikke det :rolleyes: fikk svak strek fra 7-8DPO, men de var altså uuuultra svake streker ! Så de greit nok innen 10 min etter testen ble tatt, men nå når jeg ser på de sliter jeg meg å se strekene :oops: begynte igår kveld å tvile på om jeg var gravid, selv om det fortsatt var veldig tidlig med test så følte jeg ikke at de ble sterkere de strekeneo_O men i dag tidlig var det en fin strek så ble jeg så gira at jeg tok en CB Digital også med det samme :joyful:
 
Hva syns dere om denne økningen? IKM i dag. Skulle ikke streken vært sterkere? Er babyplan tidlig med følsomhet 10 mlU.
Man blir jo helt tussete med å ha opplevd så mange SA...
 

Vedlegg

  • 34EF8672-49BF-4BE2-9BFF-0293CA42F1E6.jpeg
    34EF8672-49BF-4BE2-9BFF-0293CA42F1E6.jpeg
    21,6 KB · Visninger: 81
Hva syns dere om denne økningen? IKM i dag. Skulle ikke streken vært sterkere? Er babyplan tidlig med følsomhet 10 mlU.
Man blir jo helt tussete med å ha opplevd så mange SA...
Ser fin ut:)
 
Back
Topp