⭐IKM Uke 27⭐

7DEDF8C9-8951-4DF6-AA63-E4E63D5F4EF8.jpeg
13 dpo og kritthvit test i dag :dontknow
 
Der kom TR inn for fullt angrep:banghead::bag:
Så mine tester har bare hatt skygger...
Får vell vente på neste pp da, sambo reiser på jobb neste uke og blir borte 2 uker, kommer hjem 3 dager etter el... Så vi får prøve i august på ferie med hele familien hans i 1 leilighet :banghead:
 
Last edited:
Nå har jeg mistet trua :( hadde menssmerter sånn ca.7-9 dpo, og i går var det tegn til rødt på papiret, men ikke noe mer enn det. Tok en test nå, og den var blenda :( ikm er trolig fredag eller lørdag..
 
Spennende å følge dere andre:happy: Selv om jeg må innrømme det stikker litt når jeg ser disse positive testene, men gratulerer til dere :Heartred
 
Blenda! Bare å vente på tr da :)
 

Vedlegg

  • 394AAD3F-9DF7-471C-AD94-3235A99F2DB3.jpeg
    394AAD3F-9DF7-471C-AD94-3235A99F2DB3.jpeg
    33,2 KB · Visninger: 59
Spennende å følge dere andre:happy: Selv om jeg må innrømme det stikker litt når jeg ser disse positive testene, men gratulerer til dere :Heartred
Du er ikke alene!❤️Men jeg unner alle sammen her inn en positiv test!❤️
 
Negativ test 10 dpo, 2 dager til ikm.. Mistet håpet for denne pp’en også. Etter så sykt lang prøvetid på over 2 år og 3 aborter mister jeg alt håp.. Med min flaks får vi vel aldri barn... :(:(
 
Negativ test 10 dpo, 2 dager til ikm.. Mistet håpet for denne pp’en også. Etter så sykt lang prøvetid på over 2 år og 3 aborter mister jeg alt håp.. Med min flaks får vi vel aldri barn... :(:(

Vanskelig å prøve lenge uten hell. Vært til utredning? Fått/får dere hjelp til å finne av ting?

Plutselig sitter spiren, du kan jo bli gravid :) Tvi tvi!
 
Gratulerer!

Husker deg fra forrige prøverunde, mener du ble kjapt gravid da også? :)

Tusen takk!

Ble kjapt gravid da også ja, så føler meg veldig heldig, vet det er mange som sliter :Heartred Får bare håpe at dette holder helt til mål og at det blir et friskt barn ut av det :happy: Kan ikke helt tro at det skal gå så raskt og problemfritt 3 ganger :rolleyes:

Husker deg også! Brukte ikke veldig mange pp’er du heller mener jeg å huske? 5-6?
 
Back
Topp