⭐IKM Uke 27⭐

Når jeg aldri hadde troen på at jeg ble gravid igjen, livredd for å ta test og se den negativ, men allikevel syyykt kvalm og trøtt siden litt før IKM: så var testen positiv i dag!:love7
 

Vedlegg

  • 3D1BFF2D-8973-4B5D-8963-E6ABDB42D378.jpeg
    3D1BFF2D-8973-4B5D-8963-E6ABDB42D378.jpeg
    22 KB · Visninger: 50
Når jeg aldri hadde troen på at jeg ble gravid igjen, livredd for å ta test og se den negativ, men allikevel syyykt kvalm og trøtt siden litt før IKM: så var testen positiv i dag!:love7
Gratulerer!!❤️:D
 
Har tatt blodprøver tirsdag og torsdag for å måle hcg-nivået, pga fem tidligere SA.
Hvordan ville dere tolket denne? Er hcg-nivået 69? Hva betyr (<5) ? :happy:
Hvis det er 69, så har det nesten femdoblet seg på to dager :Heartred Kanskje det går rette veien :Heartred Er forresten bare 4 + 1.
 

Vedlegg

  • 71097A7B-F992-48AD-AD93-D6E3E09B8E88.jpeg
    71097A7B-F992-48AD-AD93-D6E3E09B8E88.jpeg
    36 KB · Visninger: 65
Har tatt blodprøver tirsdag og torsdag for å måle hcg-nivået, pga fem tidligere SA.
Hvordan ville dere tolket denne? Er hcg-nivået 69? Hva betyr (<5) ? :happy:
Hvis det er 69, så har det nesten femdoblet seg på to dager :Heartred Kanskje det går rette veien :Heartred Er forresten bare 4 + 1.
Ville tolket det ja :) gratulerer !
 
Har tatt blodprøver tirsdag og torsdag for å måle hcg-nivået, pga fem tidligere SA.
Hvordan ville dere tolket denne? Er hcg-nivået 69? Hva betyr (<5) ? :happy:
Hvis det er 69, så har det nesten femdoblet seg på to dager :Heartred Kanskje det går rette veien :Heartred Er forresten bare 4 + 1.
Vil nok tolke det som om du har hcg nivå på 69 :)
Hcg nivå under 5 eller (<5) betyr at man ikke er gravid!
Gratulerer<3
 
Har tatt blodprøver tirsdag og torsdag for å måle hcg-nivået, pga fem tidligere SA.
Hvordan ville dere tolket denne? Er hcg-nivået 69? Hva betyr (<5) ? :happy:
Hvis det er 69, så har det nesten femdoblet seg på to dager :Heartred Kanskje det går rette veien :Heartred Er forresten bare 4 + 1.
Det sier BABY :happy093
 
Etter temperaturfall i tre dager, ble det ikke noe denne gangen (som ventet).

Lutealfase på ni dager denne og sist syklus, ikke hatt så god oversikt tidligere. Noen med tips her? Er det for kort? Er det noe jeg bør foreta meg?
 
Hei! Titter innom her. IKM 1juli, men ingen tr enda. Har tatt to tester, den seneste igår, begge blandahvite. Synes dette er veldig merkelig. Har ikke tatt el-test, men g-test burde vel slått ut nå uansett? :anyone
 
TR kommer jo aldri :p Klagde på at forrige syklus kun var 21 dager sist, i dag er jeg på cd 31 :wacky:
 
Hei! Titter innom her. IKM 1juli, men ingen tr enda. Har tatt to tester, den seneste igår, begge blandahvite. Synes dette er veldig merkelig. Har ikke tatt el-test, men g-test burde vel slått ut nå uansett? :anyone


Noen får jo sent utslag. Vet du når EL var? Kan den ha vært senere en. Normalt?
 
Back
Topp