⭐ IKM uke 44 ⭐

Ingen tegn på tr foreløpig! Tar en ny test i morgen tidlig! Den jeg tok i går kveld var jo så hvit som det går an...
 
Tok 2 nye tester idag som var positive :happy: det føles så godt etter 7 pp med blenda tester.

Hvis det kan hjelpe noen, det vi gjorde anderledes denne pp:
- hadde litt "pause" fra å spise sundt, spiste masse sjokolade.. å prøvde ikke stresse så mye med prøvinga.
- drakk ananas juice hver dag (halvt glass) og grapefrukt juice 1/4 glass.
- mannen "sparte opp" i 4 dager før EL

appen sier jeg er 4+0 nå, så jeg håper spiren klamrer seg godt fast :Heartblue
Sender masse babystøv til alle herlige damer her inne:Heartred
Tusen Taakk skal du ha:) lykke til videre☺️
 
Fortsatt ingen tr, men negativ test. Passer dårlig for en utålmodig sjel som meg :p
 
Fortsatt ingen tr.. Over ikm nå. Kan jeg være innbilt gravid tro? :p
IKM i dag, blenda test i dag og, er nok innbilt her og..hehe! Men det skal sies at jeg har hatt sykluser på 36 dager og, men synes at jeg merket eggløsning rundt 14 CD.. vi må bare vente du, og håpe vi er av de få som først tester positivt sent:D
 
IKM i dag, blenda test i dag og, er nok innbilt her og..hehe! Men det skal sies at jeg har hatt sykluser på 36 dager og, men synes at jeg merket eggløsning rundt 14 CD.. vi må bare vente du, og håpe vi er av de få som først tester positivt sent:D
Mine siste fire sykluser har vært på alt fra 25-27 dager, nå er jeg på dag 29...
 
Ikm var i går. Jeg tør ikke teste.
Den er nok bare tullete. Jeg er så redd for et negativt resultat eller en tullete test igjen
 
Ikm idag, ingen tante og se.. testa negativt for to dager siden så usikker på om jeg skal vente å se om tr kommer iløpet av mandagen.... orker ikke bruke penger på en ny negativ en. Haha x)
 
Ny dag.. Dag nr. 30, offisielt min lengste syklus noensinne, men ingen tegn til tr. Masse ubehag nederst i magen, stikninger, strekninger i lysken og vondt i ryggen. 2-4 dager over ikm.
 
Hadde lyserosa slim på papiret i går tmi.. Iknow. Trodde selvfølgelig at i natt kommer tr, men våknet opp til rent bind, og blankt slim på papiret idag... Hmm.. ingen tegn til tr ennå.. spørs om det er verdt å ta en test i morra eller om jeg skal vente lenger. Hvordan går det med resten ?
 
Tr kom brasende på fredag :( Gratulerer til alle med babystreker og masse lykke til videre til resten <3
 
Tr kom brasende på fredag :( Gratulerer til alle med babystreker og masse lykke til videre til resten <3

Samme her. Fikk tydelig menssmerter i dag, og når jeg gikk på do i stad var det et faktum. Da satser vi på augustbaby da, gjør vi ikke? ❤
 
Jeg har enda ikke fått tr.. er litt spennende, selv om jeg har gitt opp etter 4(!) negative tester! Svir av den siste i morgen tidlig!
 
Ikm i dag, men ingen tr. Er sansynligvis bare 8dpo siden el var uvanlig sent ute, så det er jo enda håp :)
 
Back
Topp