⭐ IKM uke 44 ⭐

Kanskje en streifer?

Ja, det må nok ha vært det tror jeg! Fikk tre streker tre dager på rad. Veldig svake, men synlige. Og det har jeg som sagt kun opplevd ved graviditet tidligere. Sammenlignet med testene jeg tok ved forrige graviditet, er testene jeg tok nå nesten sterkere enn testene helt i starten sist. Utrolig kjedelig at jeg måtte begynne å blø! Hadde håp helt til i dag tidlig, men nå var test blenda igjen og tr har kommet for fullt, æsj!!

Vet noen hva som er grunnen til at det ikke blir noe av noen ganger? Skulle ønske jeg ikke hadde testet tidlig (selv om det ikke var såå tidlig) :oops:
 
TR. Etter SA i sommer sa alle at jeg kom til å bli gravid fort igjen. Hva er fort da? Går nå inn i pp 5. Nå håper jeg på augustbaby:)
 
Ny dag... Dag nr. 27, ingen tegn til tr. Tester i morgen tidlig hvis ikke tr dukker opp i mellomtida :)
 
TR i dag tidlig. Krysser fingrene for at november blir en god mnd!
 
TR. Etter SA i sommer sa alle at jeg kom til å bli gravid fort igjen. Hva er fort da? Går nå inn i pp 5. Nå håper jeg på augustbaby:)
Så kjedelig ❤ Jeg er nå i pp 4 etter at vi mista. Det går nødvendigvis ikke så fort, men til sist så har vi to streker igjen. Forhåpentligvis snart!
 
Ja, det må nok ha vært det tror jeg! Fikk tre streker tre dager på rad. Veldig svake, men synlige. Og det har jeg som sagt kun opplevd ved graviditet tidligere. Sammenlignet med testene jeg tok ved forrige graviditet, er testene jeg tok nå nesten sterkere enn testene helt i starten sist. Utrolig kjedelig at jeg måtte begynne å blø! Hadde håp helt til i dag tidlig, men nå var test blenda igjen og tr har kommet for fullt, æsj!!

Vet noen hva som er grunnen til at det ikke blir noe av noen ganger? Skulle ønske jeg ikke hadde testet tidlig (selv om det ikke var såå tidlig) :oops:
Det kan være mye. En gruppe på kk i Bergen driver nå å forsker på blant annet hva som påvirker i starten av svangerskapet, om det har noe å si om egget fester seg tidlig eller sent osv.

Men det de vet er at det er kroppen sin måte å ordne opp, at det rett og slett ikke ville vært levedyktig. Så egentlig skal vi være glad for det selv om det er utrolig vondt når det skjer.

Lykke til i neste pp!
 
Denne kom i dag <3
ImageUploadedByBV Forum1478163345.882695.jpg
 
Fortsatt ingen tegn til tanta, må bare skrive det her, for da kommer hun som regel fort! Blenda test i dag også.. i forhold til oppstart med IVF så passer det nok best om hun kommer på lørdag, med tanke på blodprøver da.. kjedelig å vente på å komme i gang uansett!! Hrmf...
 
12dpo tok å svei av en billigtest:angelic: å den var blenda.. pitte litt letta må jeg innrømme mest for jeg har lyst å ha juli mnd for meg selv... har bursdag da. Haha snakk om ego! Neida, skuffelsen var ikke stor da vi tar det litt som det kommer men må innrømme det hadde vært morsomt med en positiv test. Hadde jo en del symptomer tidligere men forsvant i løpe av gårsdagen :happy: så spørs da hva som har hendt. Er ennå noen dager til ikm (2) Men tror ikke blenda er positiv da heller:happy: gratulerer så mye til alle med positiv! Å være juli barn er best hahah. lykke til og ønsker dere en fin og trygg graviditet. Ellers til alle med tr ønsker dere en ny pp som treffer blink!
 
Tok 2 nye tester idag som var positive :happy: det føles så godt etter 7 pp med blenda tester.

Hvis det kan hjelpe noen, det vi gjorde anderledes denne pp:
- hadde litt "pause" fra å spise sundt, spiste masse sjokolade.. å prøvde ikke stresse så mye med prøvinga.
- drakk ananas juice hver dag (halvt glass) og grapefrukt juice 1/4 glass.
- mannen "sparte opp" i 4 dager før EL

appen sier jeg er 4+0 nå, så jeg håper spiren klamrer seg godt fast :Heartblue
Sender masse babystøv til alle herlige damer her inne:Heartred
 
Tr kom med et brak... Antagelugvis kjemisk her :(
 
Back
Topp