⭐ IKM uke 44 ⭐

Frk1991

Gift med forumet
Snøkrystallene2021❄️
Håper på mange fine graviditetstester i uke 44. La de doble strekene komme til oss i regnbuens farger ❤ Ønsker alle og enhver lykke til, måtte det klaffe for oss alle

Legg gjerne til tilleggsinformasjon som f.eks hvilken PP du er i, når EL er forventet, førstegangsprøver eller barn fra før, eller andre ting du ønsker å dele.

Mandag 31.10

Tirsdag 1.11


Onsdag 2.11
MCathrine <3 prøver på nr 2 <3
❤ Katta
❤ #lykkeligmamma
❤ Babynr2

Torsdag 3.11
❤ CCmil


Fredag 4.11
❤ Bkno6131562
❤ Anwēn

Lørdag 5.11
❤ S25

Søndag 6.11



:smiley-angry017Tantebesøk:smiley-angry017
J88G86
Stinemoren89
Miss_30
HåpefulleLuna
Glad sau
Camilla_91
KarriSaus
Kmille
Kristinawe
Marley
Vause
Blue_
Maybeast
Frk1991
VildeL
WonderGirl
Mammalykke
Mamiami
Mari2
Abby
Hilla

:smiley-bounce022 Gravid :smiley-bounce022
⭐ Pysekatt ⭐
⭐ Trallemamma ⭐
⭐ Huldermamma ⭐
⭐ Kelebek ⭐
 
Last edited:
Jeg kan jo begynne med litt informasjon om meg selv. Jeg og mannen har vært sammen siden før jeg fylte 20, og er førstegangsprøvere begge to.

Vi er nå i PP3 etter å hatt en prøvepause med beskyttet sex for han var i Zikaland i 2 uker på grunn av jobb. Det har vært noen tøffe uker da jeg helst skulle vært gravid i går.

Man skal egentlig bruke kondom i 8 uker, men vi føler oss trygge på å begynne på igjen nå da han stortsett oppholdt seg på en båt et stykke utenfor land og ikke ble stukket på turen.

Vi kommer til å bruke komdom frem til det fertile vinduet, og havner vel på ca 5 uker med beskyttet sex.

Tanta kom med et brak i går ("CD29"), og var ganske sjokkert da begge de forrige syklusene mine var på 41 dager. Tror Vitex har mye av skylden for den plutselige stabile syklusen.

Det fertile vinduet er 21.-24. oktober, og forventet EL 24.oktober (CD 17), og med 11 dagers lutealfase blir IKM 5.november ❤

Obs! Ble ikke visst ikke bare litt informasjon :sorry:
 
Ikm tirsdag 1.11
Første pp etter SA, pp 9 totalt.
Vet ikke når jeg kan forvente el. Har en jente på 10, 11 neste søndag. Er faktisk 11 år siden termin idag :)
 
Ikm tirsdag 1.11
Første pp etter SA, pp 9 totalt.
Vet ikke når jeg kan forvente el. Har en jente på 10, 11 neste søndag. Er faktisk 11 år siden termin idag :)

Hei pysekatt og velkommen til klubben :D Vi er ikke så mange her enda, som du kanskje ser. :p

Syns å huske at jeg skrev deg opp i tråden mes gravidtester for september! Hvor langt var du på veg før du mista? Stor klem til deg ❤
 
Hei pysekatt og velkommen til klubben :D Vi er ikke så mange her enda, som du kanskje ser. :p

Syns å huske at jeg skrev deg opp i tråden mes gravidtester for september! Hvor langt var du på veg før du mista? Stor klem til deg [emoji173]
Takk :). Noen må jo starte før resten kommer etter ;)

Var i 6. Uke når jeg mistet, veldig kjedelig. Men det positive er jo at vi nå vet vi kan få det til på egenhånd :)
 
Takk :). Noen må jo starte før resten kommer etter ;)

Var i 6. Uke når jeg mistet, veldig kjedelig. Men det positive er jo at vi nå vet vi kan få det til på egenhånd :)

Det er en liten trøst i det, at man kan få det til! Mange blir vel også gravid raskt etter en MA/SA. Håper det klaffer igjen snart og at spiren klorer seg fast til uke 40(+) :D
 
Det er en liten trøst i det, at man kan få det til! Mange blir vel også gravid raskt etter en MA/SA. Håper det klaffer igjen snart og at spiren klorer seg fast til uke 40(+) :D
Ja kjenner jeg har store forhåpninger til denne pp, bestevenninnen min ble gravid med en gang etter MA. :) så blir nok skuffet om det ikke går :p
 
Hei :)
Vi er førstegangsprøvende på dag 4 i pp3. Litt usikker når el kommer, men Ovia sier at det fertile vinduet er 15-20 oktober. Jeg kommer til å teste med cb sine el- tester med smiley fjes.
IKM bør være i uke 44 men jeg har opplevd veldig kort lutealfase (7-8 dager), så jeg er spent på hvordan denne pp utvikler seg ;)
 
Ja kjenner jeg har store forhåpninger til denne pp, bestevenninnen min ble gravid med en gang etter MA. :) så blir nok skuffet om det ikke går :p

Skjønner den! Har selv skyhøye forventninger denne PP, så fallhøyden kan bli stor.

Hei :)
Vi er førstegangsprøvende på dag 4 i pp3. Litt usikker når el kommer, men Ovia sier at det fertile vinduet er 15-20 oktober. Jeg kommer til å teste med cb sine el- tester med smiley fjes.
IKM bør være i uke 44 men jeg har opplevd veldig kort lutealfase (7-8 dager), så jeg er spent på hvordan denne pp utvikler seg ;)

Hei og velkommen til deg J88G86! Jeg tror Ovia regner en dag etter EL siden egget lever i 24t. Så ville satt 19.okt som forventet EL enn så lenge :D Skal jeg bare sette deg opp på IKM mandagen da? Så tar vi det bare etterhvert som det kommer :D

Har lest litt blandet ang den digitale ELtesten til CB. Så tror jeg ville skaffet de strimlene i tillegg og brukt de samtidig! Skal bruke begge deler selv denne PP :)

Jeg har hatt veldig god erfaring med Vitex etter å hatt veldig lang syklus og vet andre har fått lengre lutealfase etter å ha brukt det. Så anbefaler dette på det sterkeste :)
 
Gjør dere forresten noe denne PP for å prøve og øke sjansen? :D Her skal jeg prøve solvipect og Conceive plus glidemiddel :)
 
Skjønner den! Har selv skyhøye forventninger denne PP, så fallhøyden kan bli stor.



Hei og velkommen til deg J88G86! Jeg tror Ovia regner en dag etter EL siden egget lever i 24t. Så ville satt 19.okt som forventet EL enn så lenge :D Skal jeg bare sette deg opp på IKM mandagen da? Så tar vi det bare etterhvert som det kommer :D

Har lest litt blandet ang den digitale ELtesten til CB. Så tror jeg ville skaffet de strimlene i tillegg og brukt de samtidig! Skal bruke begge deler selv denne PP :)

Jeg har hatt veldig god erfaring med Vitex etter å hatt veldig lang syklus og vet andre har fått lengre lutealfase etter å ha brukt det. Så anbefaler dette på det sterkeste :)
Ja, sett opp mandagen du så ser jeg hva som skjer :) Jeg har kun brukt CB sine de to tidligere pp, og fått fast smiley. Men vet jo ikke om eggløsning var akkurat de dagene testen indikerer. Håper ikke de viser falsk positiv. Jeg har vurdert å måle temperatur også, men vet ikke hvor mye styr det blir og om det bare stresser meg. Hvor får man tak i basaltermometer? Har spurt på apoteket men de skjønte ikke hva jeg mente. Hehe
Når det gjelder vitex så lar jeg kroppen prøve å justere seg selv litt først da det bare er 2,5 mnd siden jeg sluttet på pillene.
 
Ja, sett opp mandagen du så ser jeg hva som skjer :) Jeg har kun brukt CB sine de to tidligere pp, og fått fast smiley. Men vet jo ikke om eggløsning var akkurat de dagene testen indikerer. Håper ikke de viser falsk positiv. Jeg har vurdert å måle temperatur også, men vet ikke hvor mye styr det blir og om det bare stresser meg. Hvor får man tak i basaltermometer? Har spurt på apoteket men de skjønte ikke hva jeg mente. Hehe
Når det gjelder vitex så lar jeg kroppen prøve å justere seg selv litt først da det bare er 2,5 mnd siden jeg sluttet på pillene.

Skal prøve CB digital selv denne mnd, så kan eventuelt poste bilde av begge testene her inne til sammenligning :) jeg elsker temp og er mindre styr enn jeg så for meg. Klarer å sovne igjen etter jeg har tempet, så går overraskende bra. Det er også den eneste måten å bekrefte at EL har vært, ELstrimlene og andre ELtester vil bare vise at den kommer, men kan ikke bekrefte at den har vært :) Jeg kjøpte på nettet, komplettapotek.no har et til 59 kr tror jeg. Det er ikke lys i skjermen så litt knotete å lese av, men går med lys fra mobilskjermen.
 
Regner med at jeg havner her. Men kan vente med å sette meg på til jeg har bekreftet el?
Ikke sikkert vi rekker det om den forskyver seg :)
 
Skal prøve CB digital selv denne mnd, så kan eventuelt poste bilde av begge testene her inne til sammenligning :) jeg elsker temp og er mindre styr enn jeg så for meg. Klarer å sovne igjen etter jeg har tempet, så går overraskende bra. Det er også den eneste måten å bekrefte at EL har vært, ELstrimlene og andre ELtester vil bare vise at den kommer, men kan ikke bekrefte at den har vært :) Jeg kjøpte på nettet, komplettapotek.no har et til 59 kr tror jeg. Det er ikke lys i skjermen så litt knotete å lese av, men går med lys fra mobilskjermen.
Det er sant. Man vet jo faktisk ikke om el har vært. Hvis jeg bestiller et termometer nå, kan jeg begynne å teste den dagen jeg får det eller bør man begynne på dag1 i pp?
 
Pp5
Mitt barn nr 2, sambos første.
El 23.okt
Ikm 2.nov(alt for kort lutefase så har egentlig gitt opp håpe)
Blir vel bare å tempe å slenge inn tester når cbfm ber om d og ik forvente noen ting. Kanskje d er d som blir å hjelpe :p
 
Skjønner den! Har selv skyhøye forventninger denne PP, så fallhøyden kan bli stor.

:)
Wuææ! Har regnet litt på det, og om el kommer på samme tid denne mnd som sist så er jeg vekkreist under el :(

Jeg vet ikke når el var forrige syklus, hadde sex 1 gang på cd 18, så regner med el cd 18, jeg reiser på cd17 og kommer hjem cd 20 :/ spørs om vi klarer noe denne pp da !
 
Regner med at jeg havner her. Men kan vente med å sette meg på til jeg har bekreftet el?
Ikke sikkert vi rekker det om den forskyver seg :)

Nei, koselig å se deg her! Ikke noe problem Blue :D Jeg og er helt på tampen og spent på om jeg forbli eller den blir forskjøvet.
 
Det er sant. Man vet jo faktisk ikke om el har vært. Hvis jeg bestiller et termometer nå, kan jeg begynne å teste den dagen jeg får det eller bør man begynne på dag1 i pp?

Man bør ha et par målinger før EL, men tror man kan begynne når som helst. Jeg tar en pause nå som jeg har tante på besøk. Så begynner jeg å tempe fra 7CD kanskje :)
 
Pp5
Mitt barn nr 2, sambos første.
El 23.okt
Ikm 2.nov(alt for kort lutefase så har egentlig gitt opp håpe)
Blir vel bare å tempe å slenge inn tester når cbfm ber om d og ik forvente noen ting. Kanskje d er d som blir å hjelpe :p

Hei og velkommen, jeg har skrevet deg opp! Oida, ikke noe greit når kroppen er i ulage, 9 dager er vel akkurat i grenseland. Håper på klaff likevel :D har syklusen endret seg etter fødsel?
 
Wuææ! Har regnet litt på det, og om el kommer på samme tid denne mnd som sist så er jeg vekkreist under el :(

Jeg vet ikke når el var forrige syklus, hadde sex 1 gang på cd 18, så regner med el cd 18, jeg reiser på cd17 og kommer hjem cd 20 :/ spørs om vi klarer noe denne pp da !
Sex 3-4 dager før EL skal gå fint :) krysser for at det klaffer! Skjønner deg godt, er gressenke titt og ofte med en mann som reiser ofte i jobb!
 
Back
Topp