⭐️Eggløsningstestene våre desember 2017⭐️

8bdd0baa41cfe9d968c379842368007a.heic


Hva tror dere? Jeg syns strimmeltesten ser positiv ut, men digital sier nei[emoji22] Skal sette ovitrelle når lh nivået er på topp, men det smilefjeset kommer da aldri!!!!!

Noen erfaringer med strimmel/digital?
Ser ut til at strimmelen er nesten positiv.
 
Må bare spørre her..
Har fått påvist positiv LH test. Jeg har skikkelige smerter i blæra kjennes det ut som, og kjennes som konstant press på blæra, vondt når jeg skal sette meg ned og i kveld var det så vondt at jeg sleit med å gå [emoji15]
Kan det være noe sammenheng med EL?
Jeg tenker å ringe lege i morgen..
 
Ja, da tenker jeg at det blir en i ettermiddag/kveld [emoji16] Takk for tips!
Er ikke så god på EL testing jeg altså..
Lykke til med videre testing :)
Man lærer etter hvert som man blir vant med testinga.
 
Fremdeles soleklar positiv el-test i dag. Men har en del eggløsningssmerter i dag (tror jeg - stikkende smerter). Er det sånn som også kan komme før selve eggløsningen? Eggløsningen er vel ikke å vente før tidligst i morgen, siden el-testen er positiv i dag også? Eller hvordan fungerer dette? :)
 
Fremdeles soleklar positiv el-test i dag. Men har en del eggløsningssmerter i dag (tror jeg - stikkende smerter). Er det sånn som også kan komme før selve eggløsningen? Eggløsningen er vel ikke å vente før tidligst i morgen, siden el-testen er positiv i dag også? Eller hvordan fungerer dette? :)
EL smerter kan man få før, under og etter EL (Når eggposene vokser, når egget slipper)
 
ddb7247cdd3006cb4b65e5ec49b15207.jpg


Tempen steg idag og tenkte jeg skulle prøve eggløsningstest for første gang...

For det første ikke smart å tisse på strimmelen ble jo helt rosa da... og for det andre jeg har tydeligvis bommet om jeg er for tidlig eller sen vett jeg ikke...

Hadde sa som begynte 2 des så tok en sjangs siden tempen gjorde et hop ifra 36,6-36,9 men det er muligens for sent?

Noen som har råd?
 
ddb7247cdd3006cb4b65e5ec49b15207.jpg


Tempen steg idag og tenkte jeg skulle prøve eggløsningstest for første gang...

For det første ikke smart å tisse på strimmelen ble jo helt rosa da... og for det andre jeg har tydeligvis bommet om jeg er for tidlig eller sen vett jeg ikke...

Hadde sa som begynte 2 des så tok en sjangs siden tempen gjorde et hop ifra 36,6-36,9 men det er muligens for sent?

Noen som har råd?

Tempen stiger etter eggløsningen har vært, så mulig du er for sen evt?

De testene må dyppes i urin, ikke tisses rett på! Jeg ville tatt en ny[emoji5]
 
Ikke lett med eltester når syklus er lang.. alle testene jeg har tatt er ca som på bildet. Har testet siden cd 11 er nå cd 40, har ikke testet hver dag.. [emoji46]
21b2f232d8b8eafa503e9b49c14d6887.jpg
 
Tempen stiger etter eggløsningen har vært, så mulig du er for sen evt?

De testene må dyppes i urin, ikke tisses rett på! Jeg ville tatt en ny[emoji5]

Muligens jeg testa for sent og skal ikke tisse rett på så jo det på testen, skal begynne tidligere neste periode men tenkte det var greit med en mens etter sa sånn jeg viste når å begynne å teste...
 
d8a4ee607d695f01c875388568497e20.png


Mannen er i Nordsjøen så håper ikke EL kommer før på mandag... når man får posetiv EL test, hvor lag tid har vi på oss ?[emoji28][emoji28] ganske sikker på at vi ikke klarer denne...
 
d8a4ee607d695f01c875388568497e20.png


Mannen er i Nordsjøen så håper ikke EL kommer før på mandag... når man får posetiv EL test, hvor lag tid har vi på oss ?[emoji28][emoji28] ganske sikker på at vi ikke klarer denne...
Håper dere rekker det :)
Fra positiv test til EL så er det vel mellom 12-36 timer. Når man får negativ test igjen så har man EL. Og så lever egget ca et døgn etter EL.
Jeg har hatt tre dager med positive tester før negativ så de antall timene etter positiv test gjelder jo ikke alle. Så fortsett å test etter at du har fått positiv test :)
 
Back
Topp