⭐️ IKM uke 47 ⭐️

Jeg har allerede begynt å miste troa.. den jeg fikk idag ble mye svakere når den hadde tørka enn den jeg tok igår :confused:

Fornuften sier jeg bør vente til imorgen med å teste mer, men jeg får en syk trang til å teste hele tiden :(

Skjønner deg godt! Man vil så veldig gjerne se den ekstra rosa streken:)
 
Sitter på jobb og plutselig får jeg skikkelig blodsmak i munnen. Gikk på toalettet og spyttet litt blod i vasken. Kan ikke se om det er tannkjøttet som blør eller hvor det kommer fra. Har ingen munnsår hverken i munnen eller på leppene som jeg vet om..

Er det kun smak av blod som er graviditetstegn? Og eventuelt blod ved pussing av tennene?
Dette skjedde jo helt ut av det blå.

Jeg blir så lei av å kjenne på symptomer for så å ikke kjenne noe, for så å kjenne noe igjen..o_O

Er forresten strimlene fra billigtester.no noe å stole på før IKM?
Sies at gummene blør lettere under graviditet, så kanskje det er et tegn :)

Ser fler som bruker de strimlene tidlig, men hvor tidlig vet jeg ikke.. mine ble det aldri strek på ordentlig før etter ikm ;)

Har du tatt test?
 
Sies at gummene blør lettere under graviditet, så kanskje det er et tegn :)

Ser fler som bruker de strimlene tidlig, men hvor tidlig vet jeg ikke.. mine ble det aldri strek på ordentlig før etter ikm ;)

Har du tatt test?

Takk for svar

Testet i dag tidlig (strimmel fra billigtester) og den var fremdeles blendahvit. Har en clearblue liggende, er akkurat som om jeg ikke tør å bruke den..Er vel 14 dpo nå, så strimlene bør jo kunne fange opp eventuell hcg nå? IKM i morgen.
 
940f01ce5d742996321b093fdb875481
2fec41e28970e49ae14e34005d72656b
2 blenda 12 dpo ettermiddag :( merker jeg mister litt troa ... noen som har fått sen positiv test tidligere?
 
Last edited:
Takk for svar

Testet i dag tidlig (strimmel fra billigtester) og den var fremdeles blendahvit. Har en clearblue liggende, er akkurat som om jeg ikke tør å bruke den..Er vel 14 dpo nå, så strimlene bør jo kunne fange opp eventuell hcg nå? IKM i morgen.
Tror det er veldig individuelt - som nevnt ble det ikke strek på mine før to dager over ikm; mens andre får opp strek allerede 8/9dpo. Kommer vel an på hvor sensitiv testen er og hvorvidt man produserer hcg fort eller ikke? :)
 
Tok ny test i dag, blenda. Da er det nok bare å innse at det bare er å vente på te, hvornå hun er blitt av
 
Nok en svak strek på rfsu strimmel, men synes liksom ikke den blir sterkere :( så får bare se det ann noen dager til :) TR har enda ikke dukka opp. Så det er jo e da håpr ;)
 
Jeg ser endelig litt økning på testene mine ❤ Jeg er 12 dpo i dag, og vet ikke helt om ikm er i morgen eller på tirsdag. Har hatt lutealfaser som har variert mellom det de siste gangene.
915daae25ff0fcc72b5d994b20f63945
 
Jeg ser endelig litt økning på testene mine ❤ Jeg er 12 dpo i dag, og vet ikke helt om ikm er i morgen eller på tirsdag. Har hatt lutealfaser som har variert mellom det de siste gangene.
915daae25ff0fcc72b5d994b20f63945

Ååå <3 så heldig du er :)
Jeg hadde ikm igår, og fått bare svake svake rfsu strimler siden torsdag kveld. Og føler ikke de blir noe sterke:(
 
Fortsatt svak strek, men TR kom med et skikkelig brak og med enorme smerter :( så kan det hende jeg har en kjemisk igjen.. da blir det en pause i prøvinga for at det skal passe bedre inn med jobb :) ønsker dere masse lykke til :)
 
Æsj! Fikk mensen idag:grumpy: ble bare 9 dpo på meg igjen! Hva skal jeg gjøre for å få litt lenger lutealfase??
 
Omg !! Negative billigstrimmel idag tidlig.. tok en clearblue nå nettopp .. ikm idag eller imorgen... bildet tatt innen 5 min !! Hva tenker dere???
1d6e366f85f4b8ab81e545ac476b7b86
 
Hjelpes ! Men er ikke billigstrimmel mer sensitiv enn clearblue ?

Jeg har bare brukt de sensitive babyplan-strimlene selv, så litt usikker på det der, men det er i hvert fall lett å se streken på det bildet du la ut av CB-testen:happy: Synes den ser litt for tydelig ut til å være skyggestrek? Dessuten kom den vel innenfor tiden?:)
 
Jeg har bare brukt de sensitive babyplan-strimlene selv, så litt usikker på det der, men det er i hvert fall lett å se streken på det bildet du la ut av CB-testen:happy: Synes den ser litt for tydelig ut til å være skyggestrek? Dessuten kom den vel innenfor tiden?:)
Usikker på hvilke tester jeg har. Skal sjekke :) ja absolutt innenfor tidsfristen :) kom nesten med en gang jeg la den fra meg. Den er blå å minner ikke mye om en skyggestrek nei. Enda litt sterkere i virkelogheten enn på bildet synes jeg:) Men er det vanlig med falsk positiv på disse testene?
 
Back
Topp