⭐️ IKM uke 47 ⭐️

Flareon

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Ny pp nye muligheter! :)
Meld dere på med IKM dato og evt andre tilleggsopplysninger som dere vil ha med :)
:signs003

Mandag 21. november
Andriella - pp2 etter MA
myaone - pp7
J88G86 - pp4
Nummertoo
spindel

Tirsdag 22. november
Millymor - pp1
Onsdag 23. november
BBF - pp10
DrømmerOmTreSmå - pp2
Bombus - pp1 etter SA
Litthemmelig

Torsdag 24. november
2+1+1<3
Vimso84
Fredag 25. november
Lørdag 26. november

Lillebollj - pp1
Lalali

Søndag 27. november
MammaTilToPrinserOgPrøver
_Koala_

:love017 GRAVID :love017
Lillafrosk
-løvinnen-
Lille Lykke
Rronja

:mad: TR :mad:
CeciliaC
Trondelag
Flareon
Fru.C
Maja_mi85
Hønemora89
LilleS
Venterpå3.<3
Ønsker en liten en
Smurfie
Jente26
Mrs.H.
Stallkjærringa
Anjamor
Lotepus

FruVerpesjuk
Glad sau
Mrs.Nordic
Totoro
MorSineSkatter
Mamma til to skjønne <3

:eek: PASSERT IKM? :eek:

o_O Ikke oppdatert o_O
 
Last edited:
Har ikm denne uka jeg og, når derimot, aner jeg ikke :rolleyes: har så ustabile sykluser.
 
Du kan jo bare si sånn ca så slenger jeg deg på listen? :) Tester du etter el? kan jo endre når du har hatt EL? :)

Denne perioden skal jeg ikke teste. Fikk TR i går og har ca 30-38dagers syklus, så du kan sette meg på torsdagen, så er vi litt midt i mellom ;)
 
Hipp hurra! Dette er uka vi skal slå til med en haug med røde og blå streker og kryss :)) Jeg kommer nok innenfor denne uka, men vet ikke helt når enda fordi jeg fortsatt venter på tanta. Gleder meg helt utrolig mye til denne prøveperioden!
 
Hipp hurra! Dette er uka vi skal slå til med en haug med røde og blå streker og kryss :)) Jeg kommer nok innenfor denne uka, men vet ikke helt når enda fordi jeg fortsatt venter på tanta. Gleder meg helt utrolig mye til denne prøveperioden!
Skjønner at du gleder deg :p Lenge å vente en heel pp uten å få prøvd :p
Personlig så er jeg ikke så veldig gira, ihvertfall ikke ennå. Er jo kommet til pp8 :/
 
Hipp hurra! Dette er uka vi skal slå til med en haug med røde og blå streker og kryss :)) Jeg kommer nok innenfor denne uka, men vet ikke helt når enda fordi jeg fortsatt venter på tanta. Gleder meg helt utrolig mye til denne prøveperioden!

Hadde 6 positive tester forrige uke.. men mista i helgen! Håper såååå vi alle bare kan lykkes nå denne pp å kunne gå helt til mål ♡ Masse lykke til alle sammen ♡♡
 
Back
Topp