⭐️ IKM uke 47 ⭐️

Usikker på hvilke tester jeg har. Skal sjekke :) ja absolutt innenfor tidsfristen :) kom nesten med en gang jeg la den fra meg. Den er blå å minner ikke mye om en skyggestrek nei. Enda litt sterkere i virkelogheten enn på bildet synes jeg:) Men er det vanlig med falsk positiv på disse testene?
Jeg har dessverre sett en del falsk positive av denne typen her inne :-/ Men enig i at den så litt sterk ut til å være det. Håper det er babystrek!! :)
 
HJELP.... Jeg er 1 uke over IKM i dag og har ikke fått TR eller positive tester. Er det noen som har opplevd lignende eller vet hva det kan være?
 
Oi, så dumt :( Kan hende du bør stå på progesteronstøtte? Mener at det kan hjelpe.

Er det noe man kan få tidlig eller må man ha prøvd en stund? Blir PP 4 på oss nå, så er ikke så lenge vi har prøvd, men hvis det fortsetter denne veien, så vil vi jo ikke få det til:grumpy:
 
Usikker på hvilke tester jeg har. Skal sjekke :) ja absolutt innenfor tidsfristen :) kom nesten med en gang jeg la den fra meg. Den er blå å minner ikke mye om en skyggestrek nei. Enda litt sterkere i virkelogheten enn på bildet synes jeg:) Men er det vanlig med falsk positiv på disse testene?

Det lover jo veldig godt;) Det er vel generelt ikke så vanlig med falsk positiv?:) Da skyldes det vel som oftest at egget avstøtes fra livmorveggen etter at det har begynt å feste seg, slik at hcg-nivået stiger litt, for så å avta igjen?:) Ta en ny test i morgen tidlig. Krysser fingrene for deg:smiley-bounce012
 
Er det noe man kan få tidlig eller må man ha prøvd en stund? Blir PP 4 på oss nå, så er ikke så lenge vi har prøvd, men hvis det fortsetter denne veien, så vil vi jo ikke få det til:grumpy:
Ta kontakt med lege og fortell om lutealfasen din. Den er defekt om den er mindre enn ti dager mener jeg at jeg har lest. Da bør legen kunne gi deg noe for forlenge den. Vet ikke hva medikamentet heter - er det det som kalles Pergo tro...? Spør andre her på forumet om defekt lutealfase og hva som kan gjøres for å forlenge den.
 
Hei!

Splitter ny forumbruker og splitter ny prøver :hello

IKM på lørdag. Måtte bare ta en test i dag :smiley-angelic006 og den var jo blendahvit..

Kjent på litt symptomer men det er nok bare innbilning..:schocked028

Så mange morsomme smileys det var her på forumet! :dance008

Lykke til alle som venter i spenning!

Hei! Beklager så mye at jeg ikke har fått satt deg opp tidligere!
Velkommen hit til oss! :)
Ser du har ikm i dag, hvordan går det? :)
 
Hei hei! Beklager at jeg har vært så fraværende! :( Ser nå at det var dumt at jeg tok på meg ansvaret til IKM tråd midt oppi eksamen! :/
Gratulerer så mye til dere med positive tester! :love017:happy093

Og masse lykke til neste pp, til dere som har fått heksa på besøk!:Heartred
 
Hei! Beklager så mye at jeg ikke har fått satt deg opp tidligere!
Velkommen hit til oss! :)
Ser du har ikm i dag, hvordan går det? :)
Hei!
Det går fint :)

Ikke noe TR enda og er psykelig overbevist om at jeg er gravid til tross for negativ test :wacky:

Helt søvnløs nå..
 
Hei hei :) Ikm er idag. TR har enda ikke dukket opp. Ser Stigning på clearblue testen idag fra igår, men fortsatt ikke utslag (innen fristen) på BT. Noen meninger om dette her inne?:) .
8fb1d1323bb849eefdd3342b21e314a9
8ba2b6d50a65effcb3029833f318c1ba
 
Blakker meg på alle de testene her snart :)) hihi får prøve på de :) billigtestene ble de en svak strek på etter tidsfrist ser jeg.
Du kan jo produsere hcg litt sakte, og ser du noe etter tidsfrist så kan det være en begynnelse. Begynte jo sånn med mine denne gangen! :) Og det er jo svak strek på clearblue. Men det er få som stoler på de før de gir enda sterkere resultat siden flere har blitt "lurt" av dem.
 
Blakker meg på alle de testene her snart :)) hihi får prøve på de :) billigtestene ble de en svak strek på etter tidsfrist ser jeg.

Prøv den tidligtesten til CB:) Jeg prøvde flere "tidligtester" denne gangen og fikk tydeligst utslag på CB. Babyplan sine kom på "andreplass" i når og hvor mye de slo ut. Prøvde også en test fra Abblo Pharma som visstnok skulle være den mest sensitive av de jeg prøvde, men den vist seg å være den minst sensitive.
 
Prøv den tidligtesten til CB:) Jeg prøvde flere "tidligtester" denne gangen og fikk tydeligst utslag på CB. Babyplan sine kom på "andreplass" i når og hvor mye de slo ut. Prøvde også en test fra Abblo Pharma som visstnok skulle være den mest sensitive av de jeg prøvde, men den vist seg å være den minst sensitive.
Er der en mer sensitiv en enn plus?:) har bestilt digital å flere plus tester nå :)
 
Ingen tr her foreløbig, men tror ny ikm er rundt tirsdag/onsdag neste uke, så vi får se :)
 
Back
Topp