⭐️ ~ IKM uke 41 ~ ⭐️

Haha..❤
Fikk positiv el test i 8.30 tiden i dag morgest samt positiv test i dag kl 17. Så når bør jeg teste igjen?
 
Haha..[emoji173]
Fikk positiv el test i 8.30 tiden i dag morgest samt positiv test i dag kl 17. Så når bør jeg teste igjen?

I morgen tidlig! Så spennende da... straks i dpo-land nå... [emoji1303] æsj det er så kjedelig å være sist i en ikm-uke, jeg forventer ikke el før om en hel uke!!
 
Første aksje lagt inn etter TR. Enda ei uke til EL, men åå så deilig det er å slippe tenke på prevensjon :D Må se det positive i alt ;)
 
Fortsatt en stund til EL her :) Begynner igjen med temping imorgen på syklusdag 13. Forventer EL onsdag eller torsdag.

IMG_7143.JPG
 
PP 11 (1 kjemisk i mars) - B3 - EL ca 2/10 - IKM 16/10 (Mandag uke 42)
 
Hvor bestiller dere hcg-strimler fra? Jeg må vite så fort som mulig om det er noe på gang denne måneden pga tur-påmelding, så kan likesågodt hamstre ;)
 
Hvor bestiller dere hcg-strimler fra? Jeg må vite så fort som mulig om det er noe på gang denne måneden pga tur-påmelding, så kan likesågodt hamstre ;)
Billigetester.no
 
Det ser ikke ut til at vi får lagt inn noen aksjer rundt EL. Mannen skal jobbe overtid hele uka [emoji21][emoji21][emoji21]

Neeeeiii, det er jo ikke lov! Kommer han ikke hjemmom? Du må få fri fra jobben og oppsøke han i lunsjen [emoji41][emoji1319] Det viktigste først!!
 
Back
Topp