⭐️ IKM uke 32 2018 ⭐️

Hvordan er formen deres da damer? Og hvilken dpo er dere nå?
13dpo, blenda test i går så får se hvordan dager blir. Kommer ikke TR blir det en test i morgen. Har vært uggen og kvalm de siste dagene, og mye sulten i går.
 
Si i fra hvis noen vil opp på gravide lista av dere som har fått positiv test :)
 
Hvordan er formen deres da damer? Og hvilken dpo er dere nå?
Aner ikke dpo. Har mistet helt oversikt denne pp. :hilarious:
Murrer i magen, men er nok tr på vei. Spottet lyserosa de siste dagene, så forventer tr når som helst.
 
Si i fra hvis noen vil opp på gravide lista av dere som har fått positiv test :)
Mistet helt troen da testen i dag tidlig var svakere enn i går. Satt de i rekkefølge med 11 DPO øverst og 14 DPO nederst. Føler stigningen er altfor svak :(
IMG_20180806_171156-1209x1612.jpg
 
Har du prøvd å testet på ettermiddagen? Noen får jo sterkere da[emoji4] jeg har trua altså![emoji3]
Godt at noen har det. Ble så lei meg av testen i dag tidlig (vel, strengt tatt i natt) at jeg venter til i morgen. Regner med å få et tydelig svar da og at streken enten blir sterkere eller svakere.
 
Mistet helt troen da testen i dag tidlig var svakere enn i går. Satt de i rekkefølge med 11 DPO øverst og 14 DPO nederst. Føler stigningen er altfor svak :(
Vis vedlegget 269731
Det skal jo ikke doble seg før ca annahver dag. Og det hadde jo gått under 20 timer siden forrige test på den fra inatt/imårrest.
Så prøv å tenk positivt og slapp av fram til ny test i morgen tidlig :happy:
Krysser fingrene for at den er sterkere da :Heartred
 
Hvordan er formen deres da damer? Og hvilken dpo er dere nå?
Jeg er 10 dpo nå, venter TR i over i morgen:) 7 uker siden sist jeg fant ut at jeg var gravid , så har litt bismak ang testing- vurderer å vente så lenge som mulig så tiden frem til TUL blir kortest mulig nå. Får se om jeg greier det! Har fått det symptomet som var det første som fikk meg til å lure nå i juni , så begynner å tro at det kan være noe på gang. Samtidig har jeg fått TR-kvise, det peker jo andre veie, hehe. Ryggvondt hadde jeg sist jeg var gravid - men pleier å ha det før TR også:) Koselig å se at det begynner å komme noen positive tester her inne, gratulerer til alle og tvi tvi til dere som ikke har testet enda!

Lykke til med testing i morgen til deg:happy:
 
Last edited:
Første gang jeg har fått varsel på flo-appen om at tr kan ventes fra i dag. Tr har alltid dukket opp før tiden jeg forventer den i det siste, ustabil syklus siden ma i vinter, men de siste 3 pp har tr kommet senest cd25 (som er i dag). Klamrer meg til et bittelite håp nå (selv om jeg spotter litt lyserosa). Krysser alt jeg har for at tr ikke kommer. Realisten i meg sier tr kommer styrtende innen 2 dager..
 
Har absolutt null kontroll på syklusen her. Mener jeg har hatt el, og venter spent på første tr etter spontanabort. Erfaringer med første tr etter SA?

Etter MA’en var tr ganske lik som før, men endel kraftigere. Da blødde jeg ganske mye i 10 uker, før to dager uten blødning, så kom tr.

Da jeg opplevde SA for 4 uker siden blødde jeg kun i 5 dager, og negativ test med en gang nesten.
 
Har absolutt null kontroll på syklusen her. Mener jeg har hatt el, og venter spent på første tr etter spontanabort. Erfaringer med første tr etter SA?

Etter MA’en var tr ganske lik som før, men endel kraftigere. Da blødde jeg ganske mye i 10 uker, før to dager uten blødning, så kom tr.

Da jeg opplevde SA for 4 uker siden blødde jeg kun i 5 dager, og negativ test med en gang nesten.

Hvordan går det med deg? ❤️ Tenker mye på deg
 
Hvordan går det med deg? ❤️ Tenker mye på deg

Tnåå, du er god :Heartred Det har gått overraskende bra denne gangen. MA’en var tyngre. Det har vært ekstra tungt nå på slutten av juli, da jeg egentlig hadde termin.

Venter på første tr, men aner jo ikke om den kommer i natt, eller om den kommer til samme tid den har brukt, isåfall skal den ikke komme før torsdag/fredag. Vi venter med å prøve igjen til etter neste tr (september) så får jeg vært hos legen for å ta nye blodprøver for å se om jeg mangler vitaminer, og evt. fylle opp lagrene før vi tar sjansen igjen.

Hvordan går det med deg? :Heartred
 
Håper de stiger litt til i morgen :Heartred krysser fingrene for deg!
Det skal jo ikke doble seg før ca annahver dag. Og det hadde jo gått under 20 timer siden forrige test på den fra inatt/imårrest.
Så prøv å tenk positivt og slapp av fram til ny test i morgen tidlig :happy:
Krysser fingrene for at den er sterkere da :Heartred
Har du prøvd å testet på ettermiddagen? Noen får jo sterkere da[emoji4] jeg har trua altså![emoji3]
Ikke noe kjekt når testene går feil vei. Håper de blir sterkere i morgen ❤️
Tusen takk for alle gode tanker ❤️

Streken ble sterkere i dag tidlig. Og ikke bare litt heller. Er så lettet at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Kanskje det er håp likevel?
IMG_20180807_055004-1209x1612.jpg
 
Back
Topp