⭐️ IKM UKE 11 ⭐️

Nå kjenner jeg antydninger til litt mensensmerter faktsik❤️ Håper den er på plass til i morgen :) det hadde vært stas. 2 stabile syklusen på rad
 
Ja det kan hende de reagerer på progesteron eller noe? For jeg også fikk positive tester så så mange dpo på både eBay testene og babyplan testene. Og begge deler er det kjente billigmerker one step. Så lurer på om det er noe «smuffins»:hilarious: hehe. Nå skal jeg hamstre make sure el tester og g tester ❤️ Haha. Så er vi klare for neste måned:dead::p
Ja noe rart må det være :rolleyes: Skal også kjøpe inn ManeSure så jeg er klar til neste runde for dette tullet gidder jeg ikke mer :wtf: Vi får satse på desemberknøtt med skikkelige seriøse tester :D
 
Ja noe rart må det være :rolleyes: Skal også kjøpe inn ManeSure så jeg er klar til neste runde for dette tullet gidder jeg ikke mer :wtf: Vi får satse på desemberknøtt med skikkelige seriøse tester :D
Egentlig er jeg ikke sånn kjempe gira på desemberbaby. Men jeg skal ikke plutselig begynne på prevensjon nå. :hilarious: :p Og regelmessig sex har vi uansett :joyful: så om det blir baby så er det bare superkos og ønsket og velkommen og alt det der:D ❤️ Men om jeg skulle bli gravid neste syklus blir termin 24/12. heldigvis har jeg diabetes type 1 og blir uansett satt igang 38+0 så det blir heldigvis begynnelsen av desember ca:p
 
Egentlig er jeg ikke sånn kjempe gira på desemberbaby. Men jeg skal ikke plutselig begynne på prevensjon nå. :hilarious: :p Og regelmessig sex har vi uansett :joyful: så om det blir baby så er det bare superkos og ønsket og velkommen og alt det der:D ❤️ Men om jeg skulle bli gravid neste syklus blir termin 24/12. heldigvis har jeg diabetes type 1 og blir uansett satt igang 38+0 så det blir heldigvis begynnelsen av desember ca:p
Jeg har litt varierende lengde på syklusene men et sted mellom julaften og nyttårsaften blir termin hvis det klaffer neste runde. Men har prøvd i strax ett år så nå begynner vi å vente veldig så da er det veldig ønsket uansett når på året det blir :)
 
Hvis det ikke klaffer nå, men i neste PP, blir termin 29.12. i følge Babyverden appen :hilarious: Men jeg og mannen er enig i at vi ikke bryr oss om det, vi har jo akkurat begynt å prøve! Tviler litt på at det klaffer så fort at vi får 2022 baby da, har egentlig vært innstilt på 2023 baby hele veien
 
Skriv om dere vil settes på gravid/tr etterhvert som dagene går nå:Heartred
Jeg kan fjernes fra Gravid. Ser ut til at Babyplantestene bare var lureri for alt annet har vært negativt nå i etterkant.
 
Jeg kan fjernes fra Gravid. Ser ut til at Babyplantestene bare var lureri for alt annet har vært negativt nå i etterkant.
Så utrolig dårlig følelse å bli lurt av tester :( stor klem til deg og masse masse lykke til neste pp:Heartred
 
Ingen tr og mensensmertene er borte:hilarious: fasan!!!
 
Fortsatt ingen TR her :bored:
 
Orker ikke noe kluss med syklusen så nå lurer jeg på om jeg skal droppe 3 dose med vaksine:dead: eller jeg vet ikke. Men frister veldig :hilarious:
 
Orker ikke noe kluss med syklusen så nå lurer jeg på om jeg skal droppe 3 dose med vaksine:dead: eller jeg vet ikke. Men frister veldig :hilarious:
:rolleyes::rolleyes: Hadde ikke lurt på det engang :rolleyes::rolleyes:
Når er neste ikm uke for deg? :smug:
 
:rolleyes::rolleyes: Hadde ikke lurt på det engang :rolleyes::rolleyes:
Når er neste ikm uke for deg? :smug:


Hehe! Nei tror jeg drøyer den litt :hilarious: meeeen, selvom vi ikke går aktivt inn på desember baby. Så joiner jeg 15 gruppa. :p
Begynner jo ikke på noe prevensjon. Og det er så gøy å teste å styre. Så jeg hiver meg rundt jeg❤️ Hva med deg? Hvor blir tr av a??:hilarious:
 
Hehe! Nei tror jeg drøyer den litt :hilarious: meeeen, selvom vi ikke går aktivt inn på desember baby. Så joiner jeg 15 gruppa. :p
Begynner jo ikke på noe prevensjon. Og det er så gøy å teste å styre. Så jeg hiver meg rundt jeg❤️ Hva med deg? Hvor blir tr av a??:hilarious:
Venter på at mannen skal si «ja vi prøver vel selv om vi egentlig vil ha sommerbaby?» :hilarious::rolleyes:
Tror nok den er rundt hjørnet, jeg hadde 29 dagers syklus i nov/des, 27 i Jan og 26 i feb.. så at den kommer 2 dager over tia er jo også normalt for meg :wacky: tydeligvis. Blir lissom aldri klok på mensen jeg ass :pompus:
 
10 DPO i dag!
Kjenner et eller annet i livmoren, men det kan vel bety hva som helst.

Isted så kjentes det ut som jeg skulle besvime, veldig rart! Hadde vel spist litt lite, men det var da voldsomt da. Spiste til jeg ble kvalm, og etterpå tok jeg til tårene av en sang om kjærlighetssorg :hilarious:

Så ja, spennende! Legger ved tempen, som steg igjen i dag! :D
 

Vedlegg

  • Screenshot_20220316-100740_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220316-100740_My Calendar.jpg
    324,9 KB · Visninger: 36
Venter på at mannen skal si «ja vi prøver vel selv om vi egentlig vil ha sommerbaby?» :hilarious::rolleyes:
Tror nok den er rundt hjørnet, jeg hadde 29 dagers syklus i nov/des, 27 i Jan og 26 i feb.. så at den kommer 2 dager over tia er jo også normalt for meg :wacky: tydeligvis. Blir lissom aldri klok på mensen jeg ass :pompus:
Nei det er jo normalt å variere +- 2 dager da, det er jo også regnet som regelmessige sykluser ❤️ Krysser fingrene for at den kommer nå hvert øyeblikk :)

ja han vil vel sikkert det? Tror du ikke?? ❤️
 
Back
Topp