⭐️ IKM UKE 11 ⭐️

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Heihei!
Jeg skulle egentlig ikke melde meg inn i noen ikm gruppe før etter eggløsning, men så har jeg lyst til å lage en også, så jeg tenkte skitt au!:angelic: Det er første gang jeg gjør det, så ikke vær redd for å si ifra hvis noe mangler!

Håper på masse positive tester denne uka, og gleder meg til hyggelig selskap:happy:

Skriv som følger:
Nick - alder - barn - prøveperiode - EL - IKM

Mandag 14/3:
:love2
Minitrønder - 27 - b4 - pp1 - 28.02 - 14.03
:love2Lil_sol - 28 - B2 - PP 3 - El 3/3-4/3 - ikm 14/3 eller 15/3

Tirsdag 15/3:
:love2
Tiol - 30 - B4 - pp 2 - EL 28.02/01.03 - ikm 15.03

Onsdag 16/3:
:love2
Maggie86-35-b2-el1/3?-ikm16/3?
:love2Minnie_ - 29 - PP2 etter sa - B1 - EL 3/3 - IKM ca 16/3

Torsdag 17/3:
:love2
*Maya*- 40 år- B4(B1 med ny mann) - PP9(pp2 etter ma - EL 6/3- IKM 17/3

Fredag 18/3:

:love2 My90 - 31år - pp9 - b2 - El 4/3 - ikm 18/3
:love2 Diamant.3 - 32 - B3 - PP1 - EL 04.03 - IKM 18.03
:love2 Amand4 - 27 - b1 - pp14 - 03.02 - IKM 18.03

Lørdag 19/3:
:love2

Søndag 20/3:
:love2
Smågoth - 27 - B1 - PP1 - EL 06.03. - IKM 20.03



:HeartredGRAVID:Heartred:
My90




:angry8TR:
Amand4
Lil_sol
*Maya*
Tiol

 
Last edited:
Melder meg inn her også jeg usikker på el men mest sansynlig ikm i uke 11❤️

Maggie86-35-b2-el1/3?-ikm16/3?
 
Melder meg inn her også jeg usikker på el men mest sansynlig ikm i uke 11❤️

Maggie86-35-b2-el1/3?-ikm16/3?

Så koselig at du hopper inn her med meg:Heartpink Jeg er usikker på ikm og el selv pga rare sykluser etter uttak av spiral, men hadde så lyst til å lage en gruppe og FF sier 18/3:angelic:
 
Hei! Melder meg også inn her!

HCS - 34 - B2 - pp5 - EL ca. 2/3 - IKM ca. 16/3.

Jeg tok vaksine rett før jul, og forrige PP ble 1,5 uke lenger enn vanlig. Så litt usikker på hvordan denne PP blir. Håper at det stemmer sånn ca. Vi har kjørt hardt på de forrige 4 pp’ene, men ingen klaff. Denne runden bli siste forsøk før prøvepause på tre måneder. Har en nyttårsaftenbaby fra før, og blir 1,5 år med redusert inntekt pga det, så kan bare ikke gjøre det igjen så snart.. :( likevel så blir det nok halvveisprøving denne runden, da jeg egentlig tenker at det nå hadde vært digg å møte vår og sommer uten å være preggis, når det først skulle ta litt tid :p
 
Hei! Melder meg også inn her!

HCS - 34 - B2 - pp5 - EL ca. 2/3 - IKM ca. 16/3.

Jeg tok vaksine rett før jul, og forrige PP ble 1,5 uke lenger enn vanlig. Så litt usikker på hvordan denne PP blir. Håper at det stemmer sånn ca. Vi har kjørt hardt på de forrige 4 pp’ene, men ingen klaff. Denne runden bli siste forsøk før prøvepause på tre måneder. Har en nyttårsaftenbaby fra før, og blir 1,5 år med redusert inntekt pga det, så kan bare ikke gjøre det igjen så snart.. :( likevel så blir det nok halvveisprøving denne runden, da jeg egentlig tenker at det nå hadde vært digg å møte vår og sommer uten å være preggis, når det først skulle ta litt tid :p

Velkommen hit:D !
Skjønner godt det ikke går an. Krysser fingrene for at syklus er tilbake til det vanlige:love2
 
Tiol - 30 - B3 (prøver på nr 4) - pp 2 - EL 28.02/01.03 - ikm 15.03
 
Velkommen:D Jeg skrev da B4, siden du prøver på barn nr 4:happy: Masse lykke til:love7
Takk, ja ble usikker hva som ble riktig der :hilarious: håper på en liten spire denne mnd :rolleyes:
 
Tar dere el tester? Når tenker dere i så fall å begynne å teste?:happy: Jeg er på Cd 9 i dag, tror jeg tar en test i kveld når jeg kommer hjem fra jobb:happy:
 
Fiffi - 28 - B1 - pp4(2 etter sa) -el: 28.02-21.03- Ikm:14.03-21.03 Henger her med dere jeg! :smiley-bounce016Første normale syklus etter pilleslutt og to sa på rad, så veldig usikker på når el kommer. Håper den kommer tidligere enn cd20ish som har vært tilfelle etter sa:smiley-angelic002
 
Tar dere el tester? Når tenker dere i så fall å begynne å teste?:happy: Jeg er på Cd 9 i dag, tror jeg tar en test i kveld når jeg kommer hjem fra jobb:happy:
Jeg tenkte å starte i morgen! Da er jeg også på cd9. Tror jeg er av typen som heller har sen eggløsning enn tidlig, men kjenner ikke syklusen godt nok til å ta noen sjanser! Mannen er borte på jobb så og si hver uke, så får ikke lagt inn forsøk med mindre vi vet vi «må» heller (da kjører han hjem, eller jeg drar til han):hilarious:
 
Fiffi - 28 - B1 - pp4(2 etter sa) -el: 28.02-21.03- Ikm:14.03-21.03 Henger her med dere jeg! :smiley-bounce016Første normale syklus etter pilleslutt og to sa på rad, så veldig usikker på når el kommer. Håper den kommer tidligere enn cd20ish som har vært tilfelle etter sa:smiley-angelic002
Velkommen hit:D:D Jeg ble litt usikker på hvilken ikm dag jeg skal sette deg på:hilarious: noen ønsker?
 
Jeg tenkte å starte i morgen! Da er jeg også på cd9. Tror jeg er av typen som heller har sen eggløsning enn tidlig, men kjenner ikke syklusen godt nok til å ta noen sjanser! Mannen er borte på jobb så og si hver uke, så får ikke lagt inn forsøk med mindre vi vet vi «må» heller (da kjører han hjem, eller jeg drar til han):hilarious:

Jeg har hatt el både Cd 14 og Cd 29, så jeg har virkelig ingen aning selv, vil derfor starte så jeg ikke går glipp av den:hilarious::hilarious:
 
Velkommen hit:D:D Jeg ble litt usikker på hvilken ikm dag jeg skal sette deg på:hilarious: noen ønsker?
Det skjønner jeg godt :hilarious: Jeg skrev like så godt hele mulighetsrommet:hilarious: Men må jo ha en dag selvfølgelig! Vi kan jo enn så lenge skrive 19.03 :joyful:

Jeg har hatt el både Cd 14 og Cd 29, så jeg har virkelig ingen aning selv, vil derfor starte så jeg ikke går glipp av den:hilarious::hilarious:
Da er vi veldig i samme båt, ja! Blir bra Ikm gruppe med masse testing dette :joyful::joyful:
 
Det skjønner jeg godt :hilarious: Jeg skrev like så godt hele mulighetsrommet:hilarious: Men må jo ha en dag selvfølgelig! Vi kan jo enn så lenge skrive 19.03 :joyful:


Da er vi veldig i samme båt, ja! Blir bra Ikm gruppe med masse testing dette :joyful::joyful:

Da har jeg flyttet på deg:D

Jeg er ikke hjemme før tidligst litt over 22 i kveld, men det går an å el-teste da også:hilarious:
 
Da har jeg flyttet på deg:D

Jeg er ikke hjemme før tidligst litt over 22 i kveld, men det går an å el-teste da også:hilarious:
Takk:joyful: Teste kan man gjøre hele døgnet heldigvis (og kanskje uheldigvis?) :hilarious: Min test i dag fikk 0,26 i Premom! det er jo lavt, men jeg pleier å få sånn 0,15 maks tidlig i syklusen.. så håper det er et godt tegn på at el kommer tidligere denne gangen :joyful::smiley-angelic002
 
Flytter inn her jeg :happy:


*Maya*- 40 år- B4(B1 med ny mann) - PP9(pp2 etter ma - EL 6/3- IKM 17/3

Har prøvd snart 1 år. Ble gravid med trillinger men mistet dem i MA i uke 8 rett før jul.
Mine sykluser er litt korte og ligger som oftest mellom 23 og 25 dager.
 
Last edited:
Lurer på om jeg skal bli med her, jeg! Alt dette er helt nytt for meg, så dette blir spennende :woot:

Smågoth - 27 - B1 - PP1 - EL 06.03. - IKM 20.03.
 
Back
Topp