⭐️ Graviditetstestene våre Juni 2018 ⭐️

BA07D2E0-B74C-4233-ADB2-13A1AAB537C0.jpeg
:-(
 
Er 4+0 i dag. Streken er vel grei styrke på? Tok testen for ca 10 min siden. Det er make sure tidlig test (bestilte tidlig i forrige uke, så kom de ikke før i dag) noen som har erfaringer med den ift. strekstyrke?

Vis vedlegget 264464
Gratulerer!
Ser ut som en fin styrke på streken. Har dessverre ingen erfaring med de testene.
 
9 dpo, morgen til venstre, kveld til høyre.

Jeg ser ikke noe på den fra i dagtidlig, men ser en veldig svak strek på den fra i kveld :D

Mange symptomer, men de stoler jeg ikke på ;)
Lenge til i morgen gitt :smiley-bounce022
 

Vedlegg

  • D3A55E4D-00B8-4164-8D08-4F3487DC7F91.jpeg
    D3A55E4D-00B8-4164-8D08-4F3487DC7F91.jpeg
    783 KB · Visninger: 90
Legger ut et bilde av testen min her også.. Er ikke mer enn 6 dpo, men har hatt så mye murringer og hetetokter de siste dagene at noe hormonelt er det ..
IMG_0120.JPG
Noen som ser noe på denne, syns jeg kan skimte noe
 
Legger ut et bilde av testen min her også.. Er ikke mer enn 6 dpo, men har hatt så mye murringer og hetetokter de siste dagene at noe hormonelt er det .. Vis vedlegget 264486 Noen som ser noe på denne, syns jeg kan skimte noe
Syns jeg skimter noe der :)
 
Legger ut et bilde av testen min her også.. Er ikke mer enn 6 dpo, men har hatt så mye murringer og hetetokter de siste dagene at noe hormonelt er det .. Vis vedlegget 264486 Noen som ser noe på denne, syns jeg kan skimte noe

Jeg ser noe :D
Sikker på EL, eller kan det ha skjedd en dag eller så tidligere?
 
Ja det er sant. Hadde positiv el test på CD 9 og 10 men da skal tr egentlig komme om par dager ikke sant?
Sånn ca ja. Spørs hvor lang lutealfase du har. Men gjennomsnittet er vel 14 dager ca.
 
Er 4+0 i dag. Streken er vel grei styrke på? Tok testen for ca 10 min siden. Det er make sure tidlig test (bestilte tidlig i forrige uke, så kom de ikke før i dag) noen som har erfaringer med den ift. strekstyrke?

Vis vedlegget 264464

Den er superpositiv [emoji4] gratulerer. Legger ved bilde av den jeg fikk, 18 dpo, så ser du at det ikke er styrken det går på. Er 10 uker på veg [emoji4]

IMG_1555.JPG
 
Back
Topp