⭐️ Den store utstyrstråden ⭐️

Vi velger Stokke grunnet plassmangel. Enkelt å bare legge den vekk uten å ta for mye plass :)
 
Mange baljer har ikke slange, se da for deg å løfte det ned for så å tømme det ut... [emoji14] vi har en helt enkel, billigste fra IKEA. Den kan brukes på gulvet, og passer inni dusjen. Tipp topp [emoji108][emoji108]
Ja, slange eller propp er lurt. Vi har Stokke flexibath fra forrige barn og kommer til å bruke det nå og.
 
Har peila meg inn på Stokke Flexibath vi også. Enkelt og greit. Skal aldri ha balje i stellebordet igjen - bare noe vas.
 
Babyer kan bade i vanlige 10 liters bøtter også.
 
Jeg gir snart opp bilder. Enten er de for store til å laste opp eller de går ikke å linke til. :wtf:
 
Har noen venner som har smått nå og er ferdig med småbarnsperioden, så i dag fikk jeg slått kloa i en babynest fra Easygrow, en multipute som virker veldig kjekk. Kjøpt av samme som den babyinserten til Tripp Trapp. I utgpkt er babynest/ammepute noe jeg ville kjøpt nytt, men veldig greit å kunne kjøpe av noen man kjenner såpass godt og stoler på. Fornøyd!

Vår er mørkere grå og nøytral på farge, samt ikke så sårbar for flekker. Da kan jeg krysse av for 3-i-1 :D

490D0197-5BF4-45F3-8FEE-4D69C35319C5.jpeg
 
Tusen takk for svar! Vi har heller ikke badekar, men da virker det som man bør styre unna dilldall og går for praktisk og enkelt :) Har sett det finnes stativer med balje også, men er det noe man trenger?

Sniker.

Vi har stativ til baljen og vi ville aldri vært foruten. Så deilig og slippe å sitte bøyd/sitte på gulvet :)
 
Sniker.

Vi har stativ til baljen og vi ville aldri vært foruten. Så deilig og slippe å sitte bøyd/sitte på gulvet :)

Nå gjorde du det vanskelig her, var sikker på at vi ikke trengte stativ [emoji85] Hvordan er det praktiske rundt å tømme den? :)
 
Hm, ergonomisk sett virker det jo veldig greit med stativ.
 
Vi har det stående i dusjen (dusjdører som kan åpnes) mens vi bader og når vi er ferdige åpner vi bare proppen :) Baljen kan jo også tas av stativet om det er behov for det.
Hva slags balje er det.

Siden vi har litt dårlig plass på badet oppe. Ivhvertfall i forhold til stellebord så tenker vi å ha stellekommode på soverommet og en stokke flexi med stativ på badet så det kan ryddes bort når det ikke brukes.
 
Hva slags balje er det.

Siden vi har litt dårlig plass på badet oppe. Ivhvertfall i forhold til stellebord så tenker vi å ha stellekommode på soverommet og en stokke flexi med stativ på badet så det kan ryddes bort når det ikke brukes.

Vi har denne ( https://www.jollyroom.no/babyutstyr/baderom/badebaljer/kaxholmen-stativ-badebalje ) baljen og dette ( https://www.jollyroom.no/babyutstyr/baderom/badebaljer/kaxholmen-badebalje-star-hvid ) stativet men det finnes jo flere varianter :)
 
Vi har landet på Bugaboo fox som vogn, Maxi cosi pebble plus med base som bilstol og mest sannsynlig Moweo bedside crib. Bare synd jeg akkurat gikk glipp av at senga var nedsatt til 999,- :( Kommer vel tilbud igjen :)
Noen som vet hvordan det pleier å være med tilbud på bilstoler? Nå er den til 20%, men vet ikke om jeg skal vente og håpe det blir mer etterhvert, eller om dette er det meste bilstoler (spesielt maxi cosi) kommer på salg?
 
Vi har landet på Bugaboo fox som vogn, Maxi cosi pebble plus med base som bilstol og mest sannsynlig Moweo bedside crib. Bare synd jeg akkurat gikk glipp av at senga var nedsatt til 999,- :( Kommer vel tilbud igjen :)
Noen som vet hvordan det pleier å være med tilbud på bilstoler? Nå er den til 20%, men vet ikke om jeg skal vente og håpe det blir mer etterhvert, eller om dette er det meste bilstoler (spesielt maxi cosi) kommer på salg?
På prisjakt.no kan du sjekke prishistorikken på ting, og også legge dem til overvåking. Da får du mail hvis de er tilgjengelig i prisen du har satt.
 
Back
Topp