⭐️ Den store utstyrstråden ⭐️

Jeg er enig med nøttelitentreet - en seng ble ha bunn som kan heves/senkes og gjerne en langside som kan senkes. Ellers er det hipp som happ, men kjøper du feks Ikea som nevnt, så må du holde deg til alt tilbehør fra Ikea også pga egne mål/størrelser.

Vi hadde en ikke veldig dyr seng fra BabyDan (mener jeg) med alle de egenskapene listet. Brukt til begge mine og nå to av min venninnes barn. Tenker jeg/vi får den tilbake ila 2018 (trenger den ikke helt i begynnelsen uansett). Men den har virkelig holdt godt og kostet snaue 1000-lappen.

Kun sengetøyet til IKEA som er teit, sengene er 120x60 som vanlige sprinkelsenger :)
 
Har kjøpt litt mer, i går.
Bare litt. Måtte ut og få litt frisk luft og tok like gjerne en bytur, er sjelden i sentrum, og selv om det blåser surt så skinner solen. Det må nytes.

Var innom Lindex og kjøpte første sett babytøy og et par smekker. Unisex, selv om utvalget var skuffende.

På Kid kjøpte jeg dundyne, sengesett og laken til vogn/vugge, halv pris.
 
Bildet ville visst ikke med. Hmmm.
 
Hvor kjøpte du den? Jeg sliter med ryggen og skulle veldig gjerne hatt en seng med side som kan dras ned.

Vi kjøpte den på Barnas Hus mener jeg, men det er jo noen år siden.

Jeg anbefaler deg å evt Google Kaxholmen, og jeg tror akkurat denne modellen heter Nina. Lurer på om ikke Biteringen.no har den på nett, synes jeg husker da jeg googlet etter bilde.
 
Litt dumt spm kanskje, men den bedside-sengen, passer den til alle senger? Settes den fast i foreldresenga?

Har kjøpt den fra Chicco, og den må egentlig festes i rammen til sengen, så hvis man har kontinentalmadrass feks, så vil det være vanskelig å feste den.
 
Dere som har gjort dette både en og flere ganger før, hva ville dere anbefalt av badebaljer og lignende? Ser det er litt av hvert å velge i [emoji85]
 
Dere som har gjort dette både en og flere ganger før, hva ville dere anbefalt av badebaljer og lignende? Ser det er litt av hvert å velge i [emoji85]
En helt enkel balje uten masse dikkedarer. Eventuelt med et babysete om man sliter med ryggen. :)
 
Dere som har gjort dette både en og flere ganger før, hva ville dere anbefalt av badebaljer og lignende? Ser det er litt av hvert å velge i [emoji85]

Badebalje hadde vi sist og det dropper vi nå.
Jeg synes det var tull og stress med balje i badekar, så nå har vi kun kjøpt sete til mini.

Har man ikke badekar skjønner jeg balja, men har man badekar så ville jeg droppet det.
 
Dere som har gjort dette både en og flere ganger før, hva ville dere anbefalt av badebaljer og lignende? Ser det er litt av hvert å velge i [emoji85]

Jeg skal kjøpe Stokke sin :) Sparer plass, kan brukes en stund og ingen jalla med den. Har ikke badekar, kun dusj.
 
En helt enkel balje uten masse dikkedarer. Eventuelt med et babysete om man sliter med ryggen. :)

Badebalje hadde vi sist og det dropper vi nå.
Jeg synes det var tull og stress med balje i badekar, så nå har vi kun kjøpt sete til mini.

Har man ikke badekar skjønner jeg balja, men har man badekar så ville jeg droppet det.

Jeg skal kjøpe Stokke sin :) Sparer plass, kan brukes en stund og ingen jalla med den. Har ikke badekar, kun dusj.

Tusen takk for svar! Vi har heller ikke badekar, men da virker det som man bør styre unna dilldall og går for praktisk og enkelt :) Har sett det finnes stativer med balje også, men er det noe man trenger?
 
Tusen takk for svar! Vi har heller ikke badekar, men da virker det som man bør styre unna dilldall og går for praktisk og enkelt :) Har sett det finnes stativer med balje også, men er det noe man trenger?
Jeg syns det holder lenge med en slik vanlig balje man kjøper på Europris, jeg. :)
Sitter bare på gulvet ved siden av. :)
 
Tusen takk for svar! Vi har heller ikke badekar, men da virker det som man bør styre unna dilldall og går for praktisk og enkelt :) Har sett det finnes stativer med balje også, men er det noe man trenger?
Mange baljer har ikke slange, se da for deg å løfte det ned for så å tømme det ut... [emoji14] vi har en helt enkel, billigste fra IKEA. Den kan brukes på gulvet, og passer inni dusjen. Tipp topp [emoji108][emoji108]
 
Tusen takk for svar! Vi har heller ikke badekar, men da virker det som man bør styre unna dilldall og går for praktisk og enkelt :) Har sett det finnes stativer med balje også, men er det noe man trenger?
Vi har et ganske bredt badekar, tar en stund å få fylt det til et ok nivå, så vi vurdere balje denne gangen også. Hadde stokke sin sist
 
Jeg syns det holder lenge med en slik vanlig balje man kjøper på Europris, jeg. :)
Sitter bare på gulvet ved siden av. :)

Mange baljer har ikke slange, se da for deg å løfte det ned for så å tømme det ut... [emoji14] vi har en helt enkel, billigste fra IKEA. Den kan brukes på gulvet, og passer inni dusjen. Tipp topp [emoji108][emoji108]

Vi har et ganske bredt badekar, tar en stund å få fylt det til et ok nivå, så vi vurdere balje denne gangen også. Hadde stokke sin sist

Takk [emoji119] Er så glad for dette forumet, dere gjør veien ganske mye enklere! :)
 
Back
Topp