❤IKM Uke 22❤

Hmm... kanskje dumt spørsmål, men er ny i dette med å prøve:smiley-ashamed008 Vi har ikke fortalt noen at vi nå prøver, og er invitert i bursdag på lørdag. Alle der er gode venner og de vil nok stusse veldig dersom jeg ikke tar meg en øl. Noen gode tips og triks for å "lure" vennene mine? :angel11Tok forresten også en test i dag - meeeget negativ. Men er bare på dpo 6 så er sikkert alt for tidlig uansett:)

Jeg ville tatt litt å drikke. Det gjør ikke noe så lenge du ikke bøtter nedpå.
Jeg velger å leve som normalt inntil positiv test. Det gjør hele prøvingen mer avslappende :) Som andre også nevner, det kan ta litt tid med prøvingen.

Men dersom du føler deg veldig ukomfortabel med å ta noe å drikke,så må du ikke det. Da ville jeg ha funnet på en unnskyldning for ikke å drikke. f.eks. at du kjører, skal på jobb neste dag, føler deg uvel, e.l.. Eventuelt kan du late som om du drikker men bare nippe til ølen/vinglasset eller at du har med deg alkoholfritt som du later som er alkohol. Det kommer nok litt an på situasjonen da, hvor lett det er å komme unna med det:)
 
Jeg ville tatt litt å drikke. Det gjør ikke noe så lenge du ikke bøtter nedpå.
Jeg velger å leve som normalt inntil positiv test. Det gjør hele prøvingen mer avslappende :) Som andre også nevner, det kan ta litt tid med prøvingen.

Men dersom du føler deg veldig ukomfortabel med å ta noe å drikke,så må du ikke det. Da ville jeg ha funnet på en unnskyldning for ikke å drikke. f.eks. at du kjører, skal på jobb neste dag, føler deg uvel, e.l.. Eventuelt kan du late som om du drikker men bare nippe til ølen/vinglasset eller at du har med deg alkoholfritt som du later som er alkohol. Det kommer nok litt an på situasjonen da, hvor lett det er å komme unna med det:)
Tusen takk for gode råd! Så deilig å ha noen å prate om sånt som dette :)Har ikke så mange nære venninner, og ingen jeg føler det er "riktig" å prate med om dette, så digger dette forumet :D
 
Tusen takk for gode råd! Så deilig å ha noen å prate om sånt som dette :)Har ikke så mange nære venninner, og ingen jeg føler det er "riktig" å prate med om dette, så digger dette forumet :D

Enig med deg. Jeg føler det også litt sånn. Her kan du prate om det meste :)
 
Da har jeg bestilt meg tidligtester.. forventer få dem på mandag [emoji1] hvis det har klaffet så skal jeg teste meg ihjel.
 
Det er både nettside og app. Det er tett og slett et stort kjøpesenter av nettbutikker, så det er flere hundre nettbutikker som tilbyr det samme [emoji4] jeg elsker å handle der!
Personlig synes jeg appen er lettest å bruke. Betalingen foregår gjennom klarna; så butikkene du bestiller fra gjennom wish får aldri pengene direkte av deg hvis du velger faktura(jeg har det). Har ikke hørt om noen som har hatt problemer med å få penger tilbake om det har vært feil med produktet eller liknende, selv fikk jeg refundert direkte på fakturaen da det var feil.
c3cb780f0d5c38103950621045493618.jpg

0f172f1405f88a41223641ddb9aa03cb.jpg

Her er info fra min ordre. Som du ser så koster frakten litt på denne ordren, men det bryr jeg meg ikke så mye om [emoji4] 53kr for 15tester er veldig innafor. Kunne fått 30 for samme prisen fra samme butikken men da hadde jeg fått strips og ikke tissepinner.


Hvor lang tid tok det før du fikk pakken?gikk det raskerere enn de forventet?lenge å vente til 29 juni..:eek:
 
9 dpo og negativ test[emoji17] vet det er tidlig, og at alt håp ikke er ute før tanta kommer snikende, men akkurat nå kjenner jeg at jeg har lyst å gi opp[emoji53] vi har ikke prøvd lenger enn siden november og jeg vet at det er flere her som har prøvd så mye lenger enn det, men etter som månedene sniker seg avgårde uten klaff kjenner jeg nå litt på en håpløshet og at kroppen min ikke er "god" nok, spesielt etter sa'en i januar... Beklager syteinnlegg, måtte bare få det ut et sted[emoji254]
 
Tror vi kan se bort fra at noe klaffer denne pp. Mannen kommer ikke hjem før i morgen kveld og med positiv el test idag blir det vel for sent når vi ikke har hatt sex siden søndag[emoji17]
 
Tror vi kan se bort fra at noe klaffer denne pp. Mannen kommer ikke hjem før i morgen kveld og med positiv el test idag blir det vel for sent når vi ikke har hatt sex siden søndag[emoji17]

Sniker litt:) jeg har lært at sædceller kan leve i 5-7 dager inni der, så det er fortsatt mulig:)
Lykke til:)
 
9 dpo og negativ test[emoji17] vet det er tidlig, og at alt håp ikke er ute før tanta kommer snikende, men akkurat nå kjenner jeg at jeg har lyst å gi opp[emoji53] vi har ikke prøvd lenger enn siden november og jeg vet at det er flere her som har prøvd så mye lenger enn det, men etter som månedene sniker seg avgårde uten klaff kjenner jeg nå litt på en håpløshet og at kroppen min ikke er "god" nok, spesielt etter sa'en i januar... Beklager syteinnlegg, måtte bare få det ut et sted[emoji254]

Å [emoji173]️ sender deg en klem. Hvis det er noen trøst så fikk jeg negativ test dpo15 da jeg var gravid sist, og ikke positiv før på kvelden dpo17.. :)
 
Å [emoji173]️ sender deg en klem. Hvis det er noen trøst så fikk jeg negativ test dpo15 da jeg var gravid sist, og ikke positiv før på kvelden dpo17.. :)

Tusen takk, det trengte jeg nå[emoji173]️ Oj, det var sent å få pos tester! Er enda håp for meg også, det vet jeg, men ble bare litt vel frustrert her[emoji28][emoji85] Er så mange som tester positivt så tidlig, så føler nesten at når den er negativ nå så vil den ikke bli positiv, men vi produserer jo hcg forskjellig og hos noen fester ikke egget seg før 10-11 dpo, så ingenting er sikkert før tanta evt dukker opp[emoji854]
 
Hvor har du bestilt fra?
Nå har jeg bestilt fra billige-tester.no [emoji4]
Hvor lang tid tok det før du fikk pakken?gikk det raskerere enn de forventet?lenge å vente til 29 juni..:eek:
Ca to uker [emoji4] de har lang forventet leveringstid for å "safe". Sånn at fe slipper å gi pengene tilbake om det tar for lang tid [emoji6]
 
Nå som jeg har innstilt hodet mitt på at det kanskje aldri blir å klaffe.... så begynner jeg å tenke på hvor perfekt timing det hadde vært å bli gravid nå. Da hadde jeg sannsynligvis holdt ut de siste ukene på jobb før ferie, og hadde kommet helt til uke 16 før jeg starter på jobb igjen. Akkurat på denne tiden ble jeg gravid i fjor. Var ikke fullt så stas når hele sommeren gikk med på å være dårlig til ingen nytte....
Fanken altså, så intenst dette ønsket er.
10 dpo nå, og null symptomer.

Men håper det blir mange fine streker her i dagene framover! [emoji4][emoji178]
 
10 dpo [emoji5] blir garantert en ny test etter jobb idag [emoji13] holde meg de siste 4 timene før jeg kommer hjem [emoji28]
 
813e7c2c0e2524ae71fbfe6834d78b9e.jpg


Tempen sank fra 36.77 til 36.63 og nederste er fra nå i mårres. Vil det si at el fremdeles ikke har vært? Synes ikke selv testen er like positiv som igår, dog ikke langt unna, men siden tempen ikke går opp så har det gjerne ikke vært enda?
 
Back
Topp