❤IKM Uke 22❤

Du misforstår. Jeg mener at hcg og lh er såppas like at i noen tilfeller kan testene slå ut på feil hormon. At lh-tester slår ut på graviditet (hcg) og omvendt.. ikke at pinnene har påvirket hverandre :cat:
åja da skjønner jeg :p
ja jeg har jo hørt at EL tester slår ut på HCG hormonet når man er gravid. men igjen så var det veldig tidlig :p frem til den 17. mai så har vi hele tiden "hoppet av i svingen" selv om det heller ikke er 100% sikkert.
men...det er vel bare å vente å se :) jeg skal ta en ny g-test i morgen tidlig, og hvis den viser samme resultat så skal jeg kjøpe en digital i morgen :)
 
åja da skjønner jeg :p
ja jeg har jo hørt at EL tester slår ut på HCG hormonet når man er gravid. men igjen så var det veldig tidlig :p frem til den 17. mai så har vi hele tiden "hoppet av i svingen" selv om det heller ikke er 100% sikkert.
men...det er vel bare å vente å se :) jeg skal ta en ny g-test i morgen tidlig, og hvis den viser samme resultat så skal jeg kjøpe en digital i morgen :)

Hihi, min "hoppe av i svingen" blir 20 år i år. [emoji85]
 
Da har jeg vært å tatt celleprøve. 3 år til neste gang[emoji4] han kjente på livmora mi å sa at den ligger litt bakover men det var gutta sin skyld [emoji23]Fortalte også at vi har begynt å prøve på nr 3 og da sa han at da ses vi vel snart igjen[emoji4][emoji23] Jeg gikk bare til legen min i første svangerskap. Andre gangen så gikk jeg annenhver gang til legen og jordmor. Men neste gang så blir det nok bare til legen for jeg var ikke fornøyd med jordmora jeg hadde. Og jeg fikk ikke så mye ut av det.. Har hatt samme lege siden jeg var lita jente[emoji4] Digger legen min[emoji23] Hele familien min går til han og gjort det i alle år[emoji4]
 
Melder meg på i lista her. Ikm 4.6, tror jeg!
Thers - Pp0 - barn 2 - el 20/5 - ikm 4/6.
Pp0 fordi vi ikke egentlig prøvde denne gangen[emoji85]
 
Tok denne i dag og fikk og noe som kan minne om en strek dersom man legger godviljen til:joyful:
Tok en ny på samme urin. Den var forøvrig helt blenda:nailbiting:

Og nå har jeg bare en test igjen:arghh:
 

Vedlegg

  • IMG_0591.JPG
    IMG_0591.JPG
    375,8 KB · Visninger: 125
Hmm... kanskje dumt spørsmål, men er ny i dette med å prøve:smiley-ashamed008 Vi har ikke fortalt noen at vi nå prøver, og er invitert i bursdag på lørdag. Alle der er gode venner og de vil nok stusse veldig dersom jeg ikke tar meg en øl. Noen gode tips og triks for å "lure" vennene mine? :angel11Tok forresten også en test i dag - meeeget negativ. Men er bare på dpo 6 så er sikkert alt for tidlig uansett:)
 
Hmm... kanskje dumt spørsmål, men er ny i dette med å prøve Vi har ikke fortalt noen at vi nå prøver, og er invitert i bursdag på lørdag. Alle der er gode venner og de vil nok stusse veldig dersom jeg ikke tar meg en øl. Noen gode tips og triks for å "lure" vennene mine? Tok forresten også en test i dag - meeeget negativ. Men er bare på dpo 6 så er sikkert alt for tidlig uansett
Hvis du har lappen og bil så kan du skylde på at du skal kjøre. Eller du kan si at du ikke er helt i form så du ikke orker å drikke øl kanskje? Eneste jeg kommer på[emoji4]
 
Hvis du har lappen og bil så kan du skylde på at du skal kjøre. Eller du kan si at du ikke er helt i form så du ikke orker å drikke øl kanskje? Eneste jeg kommer på[emoji4]
Bor så nærme at kjøring er dårlig unnskyldning ;)Kan skylde på formen, men de vil kanskje fort merke at jeg er i veldig god form! Hehe :)
 
Så, altså jeg fikk denne EL-testen nå i ettermiddag. Hvilket antageligvis betyr at El er nå og ikke for halvannen uke siden som jeg trodde:rolleyes:
Og ja, jeg tok en g-test i dag morges som var så blendahvit som overhodet mulig. For den hadde vel vært positiv når EL-testen er så sterk, dersom jeg var gravid? Så det betyr nok at jeg har EL nå. Dette stemmer også med at jeg de siste dagene har vært mer fuktig nedentil med el-lignende slim. For halvannen uke siden var det svært lite slim. Og jeg pleier å ha slim ved EL.

Vi hadde sex like før jeg tok el-testen, men det har vel ikke noe å si for at den ble positiv?
Nå har jeg ikke flere tester igjen, så må ut å kjøpe i morgen:p

258w9s2.jpg
 
Hmm... kanskje dumt spørsmål, men er ny i dette med å prøve:smiley-ashamed008 Vi har ikke fortalt noen at vi nå prøver, og er invitert i bursdag på lørdag. Alle der er gode venner og de vil nok stusse veldig dersom jeg ikke tar meg en øl. Noen gode tips og triks for å "lure" vennene mine? :angel11Tok forresten også en test i dag - meeeget negativ. Men er bare på dpo 6 så er sikkert alt for tidlig uansett:)
Ta deg en øl, slapp av, prøving kan ta laaang tid så ikke lev som om du allerede er gravid, det i seg selv er mer stressende for kroppen enn å ta seg en øl før positiv test [emoji173]
Ihvertfall mine tanker [emoji4]
 
Back
Topp