❤IKM Uke 22❤

Hadde kun sånn eBay tester igjen. Men testet nå:
1e2f363993d022c1b5b73004c4866a0c.jpg

Det er noe der altså! Det BLIR februarbaby på deg! [emoji1][emoji122]
 
Hmm... kanskje dumt spørsmål, men er ny i dette med å prøve:smiley-ashamed008 Vi har ikke fortalt noen at vi nå prøver, og er invitert i bursdag på lørdag. Alle der er gode venner og de vil nok stusse veldig dersom jeg ikke tar meg en øl. Noen gode tips og triks for å "lure" vennene mine? :angel11Tok forresten også en test i dag - meeeget negativ. Men er bare på dpo 6 så er sikkert alt for tidlig uansett:)

Gjør følgende: ta med en alkoholfri øl. Når noen så byr deg på en øl kan du si takk, har medbrakt. Eller aller best om du heller len i et glass før noen rekker å spørre deg om du vil ha en. Ingen som ser forskjell på alkoholfri øl og vanlig øl når det er i glasset. Eller du kan si at du skal være sjåfør (om det er sannsynlig).

God alkoholfri øl er Carlsberg eller Erdhinger. Bare som et tips. Clautshaler går til nød.

Er forøvrig ellers enig i at du ikke er gravid før du er gravid. Egget har ikke begynt å ta til seg næring fra kroppen din enda, selv om du skulle ha vært heldig denne pp'n og blidd befruktet. Det er derfor ikke krise om du skulle få i deg alkohol når det er så tidlig at en graviditetstest ikke er blitt positiv.
 
Back
Topp