❤ Prøverør spirer ❤

Hei alle sammen. Er gravid med en liten ivf spire på første forsøk. Ikke vært aktiv her enda pga blødninger og dertil mye bekymring, men nå håper jeg dette går riktig vei.
Har hatt akkurat det samme som deg, har det fremdeles. Så skjønner godt bekymringen din, den sitter ennå godt i meg.
 
Velkommen hit [emoji173] gratulerer så mye! Vi er mange bekymrede her inne, så her kan du finne trøst og støtte :) hvor langt er du på vei? Hvilken klinikk hører du til?

Tusen takk gøy å dele det med noen i samme situasjon! Jeg er 14 uker nå og vi har vært i Porsgrunn. Hva med deg?
 
Gratulerer! Ikke uvanlig å være bekymret.

Jeg skal slutte med lutinus, prednisolon og blodfortynnende denne uka og stresser med det. Vet at det antagelig går helt fint, men likevel o_O
Tusen Takk! Det går helt sikkert kjempe fint! Spennende tid vi har foran oss!
 
Tusen takk gøy å dele det med noen i samme situasjon! Jeg er 14 uker nå og vi har vært i Porsgrunn. Hva med deg?
Jeg er 10+5 og har også vært i Porsgrunn :) så gøy at vi har vært på samme klinikk og sitti samme stol [emoji14]
 
Hei jenter :) alt bra? Nå har jeg fortalt det til ei venninne, en kollega og sjefen. Hvordan føles det for dere å fortelle nyheten? Jeg har hatt anstrengt forhold til gravidpublikasjoner de siste årene, så å skulle fortelle det selv føles rart. Hadde virkelig ikke trodd jeg skulle følt det sånn. Det Andre som syntes det et litt vanskelig?
 
Hei jenter :) alt bra? Nå har jeg fortalt det til ei venninne, en kollega og sjefen. Hvordan føles det for dere å fortelle nyheten? Jeg har hatt anstrengt forhold til gravidpublikasjoner de siste årene, så å skulle fortelle det selv føles rart. Hadde virkelig ikke trodd jeg skulle følt det sånn. Det Andre som syntes det et litt vanskelig?
Hei [emoji4]
Her er alt bra [emoji4] vi har fortalt det til hele familien, sjefen, kollegaer og de næreste venner [emoji4] jeg synes det var rart og fortelle det.. dette er min første graviditet og det går liksom ikke helt opp for meg at jeg er gravid.. så da føles det så rart og si det [emoji85]
 
Hei:)
Alt er Ok her. Formen hadde begynt å bli bedre, men så måtte jeg jo selvfølgelig få omgangssyken! Men nå er jeg på bedringens vei av den og heldigvis :)

Den følelsen med at det er rart å fortelle kjenner jeg meg igjen i, jeg ble litt overrasket over at jeg syntes det er flaut å fortelle[emoji85] Er ikke deeet en litt merkelig følelse? Hehe:)
 
Hei [emoji4]
Her er alt bra [emoji4] vi har fortalt det til hele familien, sjefen, kollegaer og de næreste venner [emoji4] jeg synes det var rart og fortelle det.. dette er min første graviditet og det går liksom ikke helt opp for meg at jeg er gravid.. så da føles det så rart og si det [emoji85]

Hei:)
Alt er Ok her. Formen hadde begynt å bli bedre, men så måtte jeg jo selvfølgelig få omgangssyken! Men nå er jeg på bedringens vei av den og heldigvis :)

Den følelsen med at det er rart å fortelle kjenner jeg meg igjen i, jeg ble litt overrasket over at jeg syntes det er flaut å fortelle[emoji85] Er ikke deeet en litt merkelig følelse? Hehe:)
Så godt å høre at det ikke bare er meg [emoji14] huff, omgangssyken, hørtes helt forferdelig ut! :( bra du er bedre [emoji173]
 
Her går det bra! [emoji3] Har sett en frisk liten bebis i magen, helt magisk [emoji173]️ Hvor langt er vi på vei? Jeg er 12+6 i dag [emoji3]
Jeg er 11+6, har også sett en frist liten en i magen, magisk ja [emoji7][emoji7]
 
Hei jenter :) alt bra? Nå har jeg fortalt det til ei venninne, en kollega og sjefen. Hvordan føles det for dere å fortelle nyheten? Jeg har hatt anstrengt forhold til gravidpublikasjoner de siste årene, så å skulle fortelle det selv føles rart. Hadde virkelig ikke trodd jeg skulle følt det sånn. Det Andre som syntes det et litt vanskelig?

Godt å høre at det ikke bare er meg. Av en eller annen grunn synes jeg det er verst å si det til familien min. Har et godt forhold til dem, men liker ikke å dele så mye personlig. Sist syntes jeg det var så pinlig at jeg begynte å grine når jeg fortalte det til mamma:) Satser på at det blir litt enklere denne gang. Kommer bare til å si at datteren vår skal bli storesøster.
Måtte si det til tillitsvalgte på jobben (pga. nedbemanning og diverse som skjer der for tiden) og håper han holder kjeft så ikke familien får vite det via andre.. Skal på UL torsdag neste uke. Hvis alt er ok da kommer vi vel til å si det til de det er naturlig å dele det med.
 
Godt å høre at det ikke bare er meg. Av en eller annen grunn synes jeg det er verst å si det til familien min. Har et godt forhold til dem, men liker ikke å dele så mye personlig. Sist syntes jeg det var så pinlig at jeg begynte å grine når jeg fortalte det til mamma:) Satser på at det blir litt enklere denne gang. Kommer bare til å si at datteren vår skal bli storesøster.
Måtte si det til tillitsvalgte på jobben (pga. nedbemanning og diverse som skjer der for tiden) og håper han holder kjeft så ikke familien får vite det via andre.. Skal på UL torsdag neste uke. Hvis alt er ok da kommer vi vel til å si det til de det er naturlig å dele det med.
Huffda.. Håper det blir lettere med tiden for deg! Jeg fikk skikkelig vondt av å fortelle det til en venninne i dag. Vet ikke helt hvorfor. Det er nok fordi slike nyheter har vært så tunge å håndtere når det er andre, og nå er plutselig vi i situasjonen selv og da kommer klumpen tilbake. Mulig det også føles litt sårt å dele noe som har vært drømmen litt hemmelig i så mange år? Trodde tidligere at det skulle bli helt fantastisk. Håper vi alle klarer å glede oss og slappe av litt mer fremover [emoji173]
 
Dytter denne tråden,alt for lenge siden det ble skrevet her inne sist! Hvordan går det med dere? Begynner dere å forstå at det kommer en liten eller to i august? [emoji173]
 
Dytter denne tråden,alt for lenge siden det ble skrevet her inne sist! Hvordan går det med dere? Begynner dere å forstå at det kommer en liten eller to i august? [emoji173]
Fortsatt uvirkelig, sliter litt med å tørre å glede meg for mye ennå dessverre.. Gleder meg noe helt villt til babyen kan klare seg om den kommer ut[emoji173]
 
Dytter denne tråden,alt for lenge siden det ble skrevet her inne sist! Hvordan går det med dere? Begynner dere å forstå at det kommer en liten eller to i august? [emoji173]

Var helt fantastisk å være på oul i går!!! Har bestemt meg for å prøve å legge bekymringene til side og begynne å glede meg og nyte siste halvdel av svangerskapet! (Og prøve å se bort i fra kvalme, oppkast og vondt bekken)... gleder meg sånn til å bli mamma igjen!!
 
Back
Topp