❤ Prøverør spirer ❤

Var helt fantastisk å være på oul i går!!! Har bestemt meg for å prøve å legge bekymringene til side og begynne å glede meg og nyte siste halvdel av svangerskapet! (Og prøve å se bort i fra kvalme, oppkast og vondt bekken)... gleder meg sånn til å bli mamma igjen!!
Så herlig!! :D Det høres veldig lurt ut CCmil! [emoji173] Jeg håper jeg klarer å ha samme holdning etter oul selv. Gleder meg jo en del og slapper av, men tar meg jo ofte i å si "hvis ting går bra frem til august så...."
Fortsatt uvirkelig, sliter litt med å tørre å glede meg for mye ennå dessverre.. Gleder meg noe helt villt til babyen kan klare seg om den kommer ut[emoji173]
Håper at vi kan bekymre oss litt mindre etter oul :) kjenner du liv? Jeg kjenner en del spark og det beroliger meg en del [emoji173]
 
Så herlig!! :D Det høres veldig lurt ut CCmil! [emoji173] Jeg håper jeg klarer å ha samme holdning etter oul selv. Gleder meg jo en del og slapper av, men tar meg jo ofte i å si "hvis ting går bra frem til august så...."

Håper at vi kan bekymre oss litt mindre etter oul :) kjenner du liv? Jeg kjenner en del spark og det beroliger meg en del [emoji173]
Kjenner liv inni mellom, men enkelte dager er det ingenting. Håper jeg kan få roet meg ned snart ja, men med 2 tidligere opplevelser som har gått galt, er det litt vanskelig:/
 
Var helt fantastisk å være på oul i går!!! Har bestemt meg for å prøve å legge bekymringene til side og begynne å glede meg og nyte siste halvdel av svangerskapet! (Og prøve å se bort i fra kvalme, oppkast og vondt bekken)... gleder meg sånn til å bli mamma igjen!!
Man .må kos er seg i svangerskapet:)

Men jeg skjønner hva du mener. Har hatt mye tanker i hode de siste ukene!
 
Her går det fint og formen er bra igjen så nå er det jo virkelig kjekt:D Oul igår var betryggende og helt herlig å se Lille igjen:Heartred Er ganske sikker på at jeg kjenner liv nå, og det er jo fortryllende i seg selv!

Prøv å slapp av og kos dere nå, vi er ca halvveis og oddsen er så god som den kan bli. Det gis ingen garantier i livet, det er det eneste som er garantert;) Men nyt det som er, nå når det er så trygt som det kan bli. Ikke mist denne fine perioden til frykten, når den med all sannsynlighet ikke er nødvendig uansett:happy:
 
Tenker på dere som synes det er vanskelig å glede seg. Tror det er ganske vanlig for ivf gravide. Jeg har hatt det beste svangerskapet hittil. Masse god oppfølging og så mye symptomer at jeg nesten ikke har tenkt at det er noe galt. Tidligere svangerskap har jeg vært så bekymret at jeg ikke har klart å glede meg før babyen faktisk har kommet. Veldig slitsomt!!

Noen andre som vi flytte denne tråden over til skjult?
 
Tenker på dere som synes det er vanskelig å glede seg. Tror det er ganske vanlig for ivf gravide. Jeg har hatt det beste svangerskapet hittil. Masse god oppfølging og så mye symptomer at jeg nesten ikke har tenkt at det er noe galt. Tidligere svangerskap har jeg vært så bekymret at jeg ikke har klart å glede meg før babyen faktisk har kommet. Veldig slitsomt!!

Noen andre som vi flytte denne tråden over til skjult?

Ja, det er nok en del pga den lenge prosessen med å komme hit som spiller inn tenker jeg! Enda vi bare har ett IVF forsøk bak oss (dog 7 inseminasjoner). Var hos legen i dag pga sykemelding, men hun tok seg fortsatt god tid til å snakke. Hun likte godt tanken min om at jeg skal begynne å glede meg nå, og ville ikke vente lenger med å henvise til fødselsforberedende samtale, hun mente at nå hadde jeg brukt lang nok tid på bekymring, skulle slippe å bruke resten av svangerskapet på å bekymre meg for fødselen...

Ellers er jeg enig i at det hadde vært kjekt å flytte tråden over på skjult :) vi er vel kommet oss over dit alle nå?
 
Her går det fint og formen er bra igjen så nå er det jo virkelig kjekt:D Oul igår var betryggende og helt herlig å se Lille igjen[emoji813]red Er ganske sikker på at jeg kjenner liv nå, og det er jo fortryllende i seg selv!

Prøv å slapp av og kos dere nå, vi er ca halvveis og oddsen er så god som den kan bli. Det gis ingen garantier i livet, det er det eneste som er garantert;) Men nyt det som er, nå når det er så trygt som det kan bli. Ikke mist denne fine perioden til frykten, når den med all sannsynlighet ikke er nødvendig uansett:happy:
Så godt å lese Bipperiin [emoji4]
Tenker på dere som synes det er vanskelig å glede seg. Tror det er ganske vanlig for ivf gravide. Jeg har hatt det beste svangerskapet hittil. Masse god oppfølging og så mye symptomer at jeg nesten ikke har tenkt at det er noe galt. Tidligere svangerskap har jeg vært så bekymret at jeg ikke har klart å glede meg før babyen faktisk har kommet. Veldig slitsomt!!

Noen andre som vi flytte denne tråden over til skjult?
Det er vanskelig å glede seg for litt redd for å 'jinxe'. Men samtidig tenker jeg litt 'fuck it, må få lov til å glede meg jeg og'. Skal prøve å flytte tråden!

Ja, det er nok en del pga den lenge prosessen med å komme hit som spiller inn tenker jeg! Enda vi bare har ett IVF forsøk bak oss (dog 7 inseminasjoner). Var hos legen i dag pga sykemelding, men hun tok seg fortsatt god tid til å snakke. Hun likte godt tanken min om at jeg skal begynne å glede meg nå, og ville ikke vente lenger med å henvise til fødselsforberedende samtale, hun mente at nå hadde jeg brukt lang nok tid på bekymring, skulle slippe å bruke resten av svangerskapet på å bekymre meg for fødselen...

Ellers er jeg enig i at det hadde vært kjekt å flytte tråden over på skjult :) vi er vel kommet oss over dit alle nå?
Hvordan flytter vi tråden?
 
Jeg hadde min første tanke igår på hvordan det kan være når barna har kommet ut, men har ellers blokkert alle slike tanker. Er vanskelig å tørre å se det for seg. Men vi prøver vårt beste nå! Tror vi kanskje også kjenner litt liv, men det er veldig svakt og uregelmessig. Gleder oss til vi kjenner daglig og til de er levedyktige [emoji173] Siden vi venter tvillinger er vi nødt til å være forberedt litt tidligere, så tross frykt har vi handlet en god del (førstegangsforeldre), meldt oss på svangerskapskurs (starter i april) og begynt å rydde gjesterommet som skal bli tvillingrom. Er koselig [emoji173]
 
Så godt å lese Bipperiin [emoji4]

Det er vanskelig å glede seg for litt redd for å 'jinxe'. Men samtidig tenker jeg litt 'fuck it, må få lov til å glede meg jeg og'. Skal prøve å flytte tråden!


Hvordan flytter vi tråden?
Neeei, ikke flytt tråden! Tror ikke jeg kommer inn der+vet ikke hvordan.. Hvorfor flytte til skjult egentlig?
 
Tenker på dere som synes det er vanskelig å glede seg. Tror det er ganske vanlig for ivf gravide. Jeg har hatt det beste svangerskapet hittil. Masse god oppfølging og så mye symptomer at jeg nesten ikke har tenkt at det er noe galt. Tidligere svangerskap har jeg vært så bekymret at jeg ikke har klart å glede meg før babyen faktisk har kommet. Veldig slitsomt!!

Noen andre som vi flytte denne tråden over til skjult?
Ja, enig i at den flyttes til skjult[emoji106][emoji4]
 
Ja, men du må jo skrive sånn 3000 innlegg for dagen omtrent for å få lov å være med der eller? Jeg gjør jo ikke akkurat det:hilarious:
Det krever ikke så mye aktivitet;p såfall blir det ikke noen problem med å henge i topp 100 lista på forumet:p
 
Back
Topp