❤️IKM uke 24❤️ 2019

Ser den.

Hadde mensmurring, litt ømme nipler, vond ryggkors, økt utflod, stikking i magen osv - men det kan jo også være pms symptomer, så ikke lett å vite. Hadde også en som lignet veldig på «el slim» igår - noe som er uvanlig. Vet da ikke om det er et symptom.

Tatt mange tester frem til lørdag, har kun en igjen så sparer til imorgen hvis ikke tr kommer.

Er nesten alltid punktlig angående mens syklus. Hender en dag over ikm. Men veldig sjelden.

Spent om jeg får tr i løpet av de 3,5 neste timene ellers så blir jeg 2 dager etter ikm noe som har aldri, da mener jeg aldri, skjedd hvis jeg ikke er gravid.

Hva med deg? :)

Forresten, er nå blitt syk idag med ørebetennelse. Huff :( og har aldri hatt ørebetennelse i hele mitt liv. Så sitter her med store smerter....

Så spennende med så mange symptomer! Men som du sier, vanskelig å skille mellom det og pms - det har lurt meg hver gang. Men økt utflod har jeg hørt kan være et riktig symptom, opplever det faktisk selv nå.

Kjedelig med ørebetennelse da, kom deg til legen så kanskje du får noe som hjelper:happy:

Masse lykke til med testing imorgen! Tester jeg også, imorgen tidlig:cat:
 
Så spennende med så mange symptomer! Men som du sier, vanskelig å skille mellom det og pms - det har lurt meg hver gang. Men økt utflod har jeg hørt kan være et riktig symptom, opplever det faktisk selv nå.

Kjedelig med ørebetennelse da, kom deg til legen så kanskje du får noe som hjelper:happy:

Masse lykke til med testing imorgen! Tester jeg også, imorgen tidlig:cat:

Tusen takk.
Lykke til du også. Krysser fingrene på positivt!
 
Tok en ny nå og den var svak positiv:eek: var litt usikker på ikm siden eggløsning tilsynelatende kom 2 dager senere. Jeg kjenner jeg er mer skrekkslagen enn glad nå siden jeg var innstilt det ikke gikk denne måneden. Spennende å si det til mannen når han kommer hjem :happy:
Gratulerer :happy:
 
Hei.

Oppdatering:
2 dager siden ikm. Fikk noe rosa/rødt m slim som dekket hele papir. Usikker om mensen er kommet nå.

Negativ test med skyggestrek.

Derfor usikkert.
 
Jepp. Kan bekrefte at tr er her :(

Lykke til alle som ble gravide og oss som ikke ble det, lykke til videre med prøvingen.

Nå melder jeg meg ut. Vi skal ha pause frem til høsten.
 
Jepp. Kan bekrefte at tr er her :(

Lykke til alle som ble gravide og oss som ikke ble det, lykke til videre med prøvingen.

Nå melder jeg meg ut. Vi skal ha pause frem til høsten.
God pause og lykke til i høst!
 
Back
Topp