❤️IKM uke 24❤️ 2019

Trodde jeg fikk tr igår.. Men var kun litt rødt på papiret igår etter do besøk og fram til nå bare litt lysebrun spotting... Merkelig!
 
Trodde jeg fikk tr igår.. Men var kun litt rødt på papiret igår etter do besøk og fram til nå bare litt lysebrun spotting... Merkelig!

Når skulle du ha mensen? Og har du tatt test?

Her pleier jeg å spotte litt 2-4 dager før mensen kommer for fullt (vært slik i de siste måneder). Men denne gangen ei. Har ikm idag (søndag) og så langt bare negativt test.

Krysser fingrene for at det ikke var tr som kom!
 
Når skulle du ha mensen? Og har du tatt test?

Her pleier jeg å spotte litt 2-4 dager før mensen kommer for fullt (vært slik i de siste måneder). Men denne gangen ei. Har ikm idag (søndag) og så langt bare negativt test.

Krysser fingrene for at det ikke var tr som kom!

Skulle hatt tr på fredag, kom litt blod på papiret fredags kveld men ingenting etter det. Pleier ikke spotte før tr... Tok en test tirsdag fra make sure som ga svaaaak sterk(10mlu), men negativ a1 på fredag...
 
Skulle hatt tr på fredag, kom litt blod på papiret fredags kveld men ingenting etter det. Pleier ikke spotte før tr... Tok en test tirsdag fra make sure som ga svaaaak sterk(10mlu), men negativ a1 på fredag...
Da er det kanskje tid for ny test? :) håper tr holder seg unna i laaaang tid
 
Hei. Idag er den «store» IKM dagen. Droppet å ta test da jeg bare har en igjen og ville heller spare til imorra eller om 2 dager hvis ikke TR har kommet.

Og TR har foreløpig ikke kommet, men.....!!!

Var på do ista, og når jeg tørket meg minner det seg på «el slim», og lite var det heller ikke... wait what??! Hva er dette for no?

Ja, dere leste rett - en slags «el slim» på selve ikm dagen...

Har noen av dere peiling på hva det kan være??

Håper ikke det er en varsel før blodig «stormen» kommer...

Må nevne jeg hadde økt utflod i siste 1 uke nå. Men den var ikke som jeg fikk nå.

Håper TR holder seg unna og testen viser positiv om et par dager!
 
Hei. Idag er den «store» IKM dagen. Droppet å ta test da jeg bare har en igjen og ville heller spare til imorra eller om 2 dager hvis ikke TR har kommet.

Og TR har foreløpig ikke kommet, men.....!!!

Var på do ista, og når jeg tørket meg minner det seg på «el slim», og lite var det heller ikke... wait what??! Hva er dette for no?

Ja, dere leste rett - en slags «el slim» på selve ikm dagen...

Har noen av dere peiling på hva det kan være??

Håper ikke det er en varsel før blodig «stormen» kommer...

Må nevne jeg hadde økt utflod i siste 1 uke nå. Men den var ikke som jeg fikk nå.

Håper TR holder seg unna og testen viser positiv om et par dager!

Mye utflod er et tegn på graviditet her..
 
Skulle hatt ikm lørdag, men enda ikke kommet. Testet negativt tirsdag, torsdag og fredag. Har bare hatt melkeaktig utflod. Så skjønner ingenting. Håper det kommer i morgen så vi blir klar for ny pø
 
Skulle hatt ikm lørdag, men enda ikke kommet. Testet negativt tirsdag, torsdag og fredag. Har bare hatt melkeaktig utflod. Så skjønner ingenting. Håper det kommer i morgen så vi blir klar for ny pø
Nå er det mandag, leeenge siden fredag? ;) må ta ny test om du er over ikm :)
krysser fingre for en positiv test
 
Hei. Idag er den «store» IKM dagen. Droppet å ta test da jeg bare har en igjen og ville heller spare til imorra eller om 2 dager hvis ikke TR har kommet.

Og TR har foreløpig ikke kommet, men.....!!!

Var på do ista, og når jeg tørket meg minner det seg på «el slim», og lite var det heller ikke... wait what??! Hva er dette for no?

Ja, dere leste rett - en slags «el slim» på selve ikm dagen...

Har noen av dere peiling på hva det kan være??

Håper ikke det er en varsel før blodig «stormen» kommer...

Må nevne jeg hadde økt utflod i siste 1 uke nå. Men den var ikke som jeg fikk nå.

Håper TR holder seg unna og testen viser positiv om et par dager!
Test i dag :) du er over ikm dagen og testen burde kunne vise riktig :) håper det betyr graviditet
 
Test i dag :) du er over ikm dagen og testen burde kunne vise riktig :) håper det betyr graviditet

Snakket med mannen min og vi var enig om å vente med testing til imorgen tidlig. Jeg er sjelden 1 dag forsinket mens, men aldri 2 dager.

Sist test var på lørdag og den var blenda hvitt.
Så går egentlig og venter på TR idag.

Skal oppdatere :)
 
Nå er det mandag, leeenge siden fredag? ;) må ta ny test om du er over ikm :)
krysser fingre for en positiv test

Tok en ny nå og den var svak positiv:eek: var litt usikker på ikm siden eggløsning tilsynelatende kom 2 dager senere. Jeg kjenner jeg er mer skrekkslagen enn glad nå siden jeg var innstilt det ikke gikk denne måneden. Spennende å si det til mannen når han kommer hjem :happy:
 

Vedlegg

  • 3CE17759-6D0D-48A9-824E-4829E87CFCA7.jpeg
    3CE17759-6D0D-48A9-824E-4829E87CFCA7.jpeg
    19 KB · Visninger: 92
Tok en ny nå og den var svak positiv:eek: var litt usikker på ikm siden eggløsning tilsynelatende kom 2 dager senere. Jeg kjenner jeg er mer skrekkslagen enn glad nå siden jeg var innstilt det ikke gikk denne måneden. Spennende å si det til mannen når han kommer hjem :happy:

Ser lovende ut :) jubi
 
Tok en ny nå og den var svak positiv:eek: var litt usikker på ikm siden eggløsning tilsynelatende kom 2 dager senere. Jeg kjenner jeg er mer skrekkslagen enn glad nå siden jeg var innstilt det ikke gikk denne måneden. Spennende å si det til mannen når han kommer hjem :happy:

Gratulerer :)
 
Jeg er fortsatt i uviten om jeg er gravid eller ikke:wacky: Negativ test på IKM på lørdag, men fortsatt ingen tegn til mensen idag...
 
Jeg er fortsatt i uviten om jeg er gravid eller ikke:wacky: Negativ test på IKM på lørdag, men fortsatt ingen tegn til mensen idag...

Ta en ny test?

Ikm søndag (igår) skal ta test imorgen tidlig hvis mensen ikke har dukket opp da. Testet sist på lørdag også, negativt.
 
Ta en ny test?

Ikm søndag (igår) skal ta test imorgen tidlig hvis mensen ikke har dukket opp da. Testet sist på lørdag også, negativt.

Godt å høre vi er flere i samme båt! Ja, får ta en test i morgen tidlig, så får jeg brukt opp de RFSU-testene. Skal aldri kjøpe sånne tester igjen, som er så usikre:shifty:

Har du noen symptomer da - eller følelse? Jeg er clueless på om jeg er gravid eller ikke.
 
Godt å høre vi er flere i samme båt! Ja, får ta en test i morgen tidlig, så får jeg brukt opp de RFSU-testene. Skal aldri kjøpe sånne tester igjen, som er så usikre:shifty:

Har du noen symptomer da - eller følelse? Jeg er clueless på om jeg er gravid eller ikke.

Ser den.

Hadde mensmurring, litt ømme nipler, vond ryggkors, økt utflod, stikking i magen osv - men det kan jo også være pms symptomer, så ikke lett å vite. Hadde også en som lignet veldig på «el slim» igår - noe som er uvanlig. Vet da ikke om det er et symptom.

Tatt mange tester frem til lørdag, har kun en igjen så sparer til imorgen hvis ikke tr kommer.

Er nesten alltid punktlig angående mens syklus. Hender en dag over ikm. Men veldig sjelden.

Spent om jeg får tr i løpet av de 3,5 neste timene ellers så blir jeg 2 dager etter ikm noe som har aldri, da mener jeg aldri, skjedd hvis jeg ikke er gravid.

Hva med deg? :)

Forresten, er nå blitt syk idag med ørebetennelse. Huff :( og har aldri hatt ørebetennelse i hele mitt liv. Så sitter her med store smerter....
 
Back
Topp