❤️ IKM uke 44 ❤️

8 dpo i dag tror jeg... har veldig lyst å teste men har ikke g-test. Er på ferie og var urutinert og tok ikke med. hmmmm lurer på om jeg må prøve å få kjøpt ettpar... Blir sprø av denne ventetiden.:eek:
Noen som har testet med el-tester etter HCG? Da må man vel ha stor konsentrasjon kanskje og ikke tidlig teste?
 
Tenk at du er så langt i dpo allerede, spennende! Noen symptomer? Hvor lenge er du på ferie og er tilbake igjen til testene?
 
Tenk at du er så langt i dpo allerede, spennende! Noen symptomer? Hvor lenge er du på ferie og er tilbake igjen til testene?
Ja hadde positiv el-test 14.10 og negativ 15.10. Hjemme igjen torsdags ettermiddag. Evigheter til.:wacky:hehehe
 
Ja hadde positiv el-test 14.10 og negativ 15.10. Hjemme igjen torsdags ettermiddag. Evigheter til.:wacky:hehehe
Ai det var lenge ja! Kjøp en test, men spar den til morgenurin i morgen? Vet ikke hvor du er i veden, men apotektester er oftest 25mlu så ikke så veldig sensitive.
 
6 DPO og høy temp (37,02). Ligger vanligvis ganske lavt, ca gjennomsnitt på 36,40-36,50. Men er ikke helt inne i tempeverden enda. Er høy temperatur positivt eller negativt dersom en håper på en spire? PP3, men føler meg likevel helt grønn av og til [emoji85]

Samme her! Er 8 dpo selv og har en temp som er 0,5 over normal kroppstemperatur. Temper ikke til vanlig, men kjente denne syklusen at kroppen er veldig varm. Håper det er et godt tegn for oss begge [emoji16]
 
Høy temp betyr at el har vært og at du er i dpo-land[emoji4] men noe mer tror jeg ikke man får ut av en enkel dag-temperatur. Hvis du fører inn i temp-skjema (feks i Fertility Friend appen) vil du få opp kurve. Noen kan ha trifasisk kurve i dpo-dagene (kan være tegn på graviditet, men ikke sikkert). Det viktigste er at tempen holder seg høy, også etter IKM, da er man gravid[emoji4] litt nyttig info finner du på nett, se feks syklus.info. Tempen synker noen dager eller rett før mensen, så hvis den gjør det, vil du mest sannsynlig få mensen og er ikke gravid.

Tusen takk for svar[emoji5]
 
Samme her! Er 8 dpo selv og har en temp som er 0,5 over normal kroppstemperatur. Temper ikke til vanlig, men kjente denne syklusen at kroppen er veldig varm. Håper det er et godt tegn for oss begge [emoji16]

Det håper så inderlig jeg også! [emoji7] Når tenker du å teste?
 
Det håper så inderlig jeg også! [emoji7] Når tenker du å teste?

Gikk på en liten smell i dag [emoji23] Men det var ikke mye å skryte av såklart [emoji85] Men, mine BT ble sendt i dag og håper de er her om et par dager, skal prøve å holde meg til mot slutten av uka. IKM på lørdag. 12 dagers lutealfase. Hva med deg? [emoji16]
 
Du kan nok bare stryke meg fra lista, hadde nesten positiv el-test samme dag som sist vi hoppet til sengs uten beskyttelse, men sluttet å teste etter det fordi vi bestemte oss for å vente til nyåret med prøvinga. Blir nok litt testing etterhvert med g-testene, men har ikke "prøvd" ordentlig nå føler jeg. Litt kjedelig, men på grunn av uforutsette ting som har dukket opp blir det sånn nå. :) Er ca 6 dpo nå, men håper ikke det ble noe nå (rart å si det..)
 
Du kan nok bare stryke meg fra lista, hadde nesten positiv el-test samme dag som sist vi hoppet til sengs uten beskyttelse, men sluttet å teste etter det fordi vi bestemte oss for å vente til nyåret med prøvinga. Blir nok litt testing etterhvert med g-testene, men har ikke "prøvd" ordentlig nå føler jeg. Litt kjedelig, men på grunn av uforutsette ting som har dukket opp blir det sånn nå. :) Er ca 6 dpo nå, men håper ikke det ble noe nå (rart å si det..)

Skjønner deg godt! Greit å ha med hodet og hjertet i dette også [emoji4]
 
Fiiiint, nå har denne dama fått omgangssjuke og feber på kveldninga. Da var den forhøyede kroppstemperaturen en indikator på sykdom altså [emoji849] Tviler på at det blir noe to streker på meg nå altså.
 
Tydelig negativ nå i hvetfall , dpo land for alvor. Ååå er så spent på om det blir 2 streker , føles så å lenge til jeg kan teste! Spørst hvor lenge jeg klarer holde meg men [emoji23] Burde vente til 8-9 dpo I hvertfall. Jeg tror el startet natt til søndag [emoji173]️
a93cc1f66947c76b5cfb76702e3396c4.jpg
 
Du kan nok bare stryke meg fra lista, hadde nesten positiv el-test samme dag som sist vi hoppet til sengs uten beskyttelse, men sluttet å teste etter det fordi vi bestemte oss for å vente til nyåret med prøvinga. Blir nok litt testing etterhvert med g-testene, men har ikke "prøvd" ordentlig nå føler jeg. Litt kjedelig, men på grunn av uforutsette ting som har dukket opp blir det sånn nå. :) Er ca 6 dpo nå, men håper ikke det ble noe nå (rart å si det..)

Har fjernet deg[emoji4]
 
Æsj da! Håper spiren sitter likevel! Du har hatt el ja? Masse god bedring!

Jeg er 8 dpo, så det blir uansett lite symptomjakt denne uka [emoji85] Husker jeg hadde influensa da førstemann satt, så øyner et lite håp. Et bittelite et [emoji85]
 
Jeg er 8 dpo, så det blir uansett lite symptomjakt denne uka [emoji85] Husker jeg hadde influensa da førstemann satt, så øyner et lite håp. Et bittelite et [emoji85]

Aiai, nærmer deg de spennende test-dagene[emoji7] tror sykdom kan hindre el, men forhåpentligvis sitter din spire på plass allerede!
 
Aiai, nærmer deg de spennende test-dagene[emoji7] tror sykdom kan hindre el, men forhåpentligvis sitter din spire på plass allerede!

Får virkelig håpe det! PP16 [emoji33][emoji30] Krysser fingrene!
 
8 dpo og lite symptomer. Litt murringer av og til. Puppene er fortsatt ømme, det er pms. Stikker litt i brystvortene også. Ikke så trøtt lengere som jeg var og heller ikke oppblåst. Tror jeg kjøper en test i morgen og tester på onsdags morgen, da kan man jo kanskje få litt strek. Har masse tester hjemme men er på ferie til torsdags ettermiddag.:p Klarer ikke vente så lenge... Hehe
 
Back
Topp