❤️ IKM uke 44 ❤️

Jeg kan nok strykes fra lista. Enten har EL vært og vi ikke fikk lagt inn aksjer da:( Eller så kommer den senere sånn at jeg ikke hører til i denne gruppen. Håper egentlig mest på at den kommer senere ellers så blir det en utrolig lang og kjedelig måned å måtte vente på ny pp:(

Det var synd! Har fjernet deg fra lista.
 
424814fc8ce5a54d0a1309d8d834671b.jpg
 
Positiv el-test er et bra utgangspunkt! Håper det er din tur nå!! Endelig litt svakere el-test i dag, etter tre dager med positiv. Superlav temp. Satser på at egget drar i dag, så uke43 starter som 1dpo! [emoji7]

Krysser fingrene for deg! Du har ihvertfall lagt nok aksjer virker det som [emoji28]
 
Krysser fingrene for deg! Du har ihvertfall lagt nok aksjer virker det som [emoji28]

Oh, yes. Mannen har stilt villig opp [emoji56]. Må prøve å lokke han med på en runde i kveld også for sikkerhetsskyld. Sånn siden vi tar det helt avslappet denne pp mener jeg [emoji41]...
 
Endelig positiv EL test i dag! Er så sinnsykt glad - syklusen begynner å stabilisere seg :D betyr vell kanskje at jeg havner i IKM uke 45 men tar det senere! Blir spennende å følge med på dere :happy::happy:

Så bra! Heng med her videre. Hvis du er en tidligtester, skjer det meste av testingen sammen med oss. Så kan du teste litt i ikm45 også etter hvert, og lage god statistikk i begge gruppene [emoji1303]
 
Så bra! Heng med her videre. Hvis du er en tidligtester, skjer det meste av testingen sammen med oss. Så kan du teste litt i ikm45 også etter hvert, og lage god statistikk i begge gruppene [emoji1303]

Jeg er definitivt en tidlig tester :joyful: skal prøve å holde meg til minst 10dpo men kan ikke stole på meg selv :p
 
Dagene må gå dobbelt så fort syns jeg [emoji16] Er litt lenger jeg da, men har ingen tro på at dette går veien. Men har jo det der ørlille håpet som vokser mot IKM [emoji12]
Ja tiden går litt for sakte i dpo-dagene! [emoji28] du kan vel snart teste? Jeg begynner nok så tidlig som 10dpo selv, dvs neste søndag [emoji16]
 
Jeg har bare 10 dager o_O

Håper det er nok til å holde på en evt. spire.
 
Jeg er definitivt en tidlig tester :joyful: skal prøve å holde meg til minst 10dpo men kan ikke stole på meg selv :p

Jeg har ryggrad som en glassmanet når det gjelder å motstå testing. Kjenner jeg meg selv rett, går jeg på en smell allerede fredag (heldigvis er jeg bortreist før det). Shit happens [emoji56]
 
Back
Topp